خبرگزاری کار ایران

رزرو هتل استانبول در نوروز 1402 به پیشنهاد بوکینگ

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۶۷

استانبول محبوب‌ترین مقصد خارجی برای ایرانیان است؛ از این رو، در تعطیلات نوروز ایرانی‌های زیادی راهی این شهر توریستی می‌شوند. اگر شما هم می‌خواهید تعطیلات عید امسال را در بزرگ‌ترین شهر ترکیه بگذرانید، با ما همراه باشید. در این مطلب برای رزرو هتل استانبول در نوروز 1402 شما را راهنمایی‌ می‌کنیم.

استانبول یکی از بهترین مقاصد خارجی برای رزرو هتل در نوروز 1402 است و نزد ایرانیان محبوبیت خاصی دارد. این محبوبیت به چند علت است؛ اول این که ایرانیان می‌توانند بدون ویزا به استانبول سفر کنند. دوم؛ این شهر بسیار به ایران نزدیک است و از طریق راه‌های زمینی هم می‌توان به آن سفر کرد. سوم؛ برنامه‌ها و کنسرت‌های نوروزی زیادی در این شهر برگزار می‌‌شود. به غیر از این موارد، جاذبه‌های گردشگری این شهر هم بسیار متنوع هستند.

در استانبول می‌توانید بناهای تاریخی مربوط به دوران عثمانی یا امپراطوری بیزانس را ببینید، به بیش از ۸۵ ساحل سر بزنید و از شرکت در تفریحات آبی لذت ببرید یا از موزه‌ها، مراکز خرید و مناظر طبیعی بازدید کنید.

خوشبختانه آب‌‌وهوای استانبول در ایام عید به گونه‌ای است که می‌توانید از تمام اماکن توریستی دیدن کنید؛ اما بهتر است لباس گرم هم همراه خود داشته باشید. طبق پیش‌بینی هواشناسان، در عید ۱۴۰۲ استانبول خنک است و گاهی باران‌های بهاری می‌بارد.

با رزرو هتل استانبول در نوروز 1402، می‌توانید در فستیوال گل‌های لاله، فستیوال تئاتر، فستیوال کتاب و جشنواره عروسکی نیز شرکت کنید. ناگفته نماند که مردم استانبول، نوروز را با روشن‌کردن آتش و مراسم محلی خودشان جشن‌ می‌گیرند؛ بنابراین در این شهر کاملا حال‌وهوای عید را احساس خواهید کرد.

رزرو هتل های ارزان استانبول

استانبول نسبت به سایر مقاصد خارجی، ارزان‌تر است؛ بنابراین در این شهر می‌توانید تعطیلاتی ارزان و اقتصادی داشته باشید. البته در ایام عید قیمت هتل‌ های استانبول کمی افزایش می‌یابد؛ با وجود این، همچنان در این شهر هتل‌های ارزان پیدا می‌شود.

هتل‌های ارزان این شهر یک ستاره تا سه ستاره هستند و در محله‌های فاتح، مال تپه و بی‌اوغلو متراکم شده‌اند. بیشتر این هتل‌ها، هیچ فضای تفریحی ندارند؛ اما به امکانات رفاهی استانداردی مثل سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان یا شاتل فرودگاهی مجهز شده‌اند. در نظر داشته باشید که فضا و دکوراسیون این هتل‌ها مدرن نیست و اتاق‌هایشان کوچک است. اگر می‌خواهید بیشتر زمان سفرتان را به گردش بگذرانید و از هتل فقط به عنوان یک اقامتگاه استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم در این هتل‌ها ساکن شوید.

رزرو هتل استانبول در نوروز 1402 به پیشنهاد بوکینگ

برای رزرو هتل های ارزان استانبول در عید 1402، بهتر است از نیمه دوم بهمن‌ماه اقدام کنید. به علاوه سعی کنید یکی از روزهای اقامت‌تان، یکشنبه باشد؛ ‌زیرا یکشنبه‌ها ارزان‌ترین روز برای رزرو هتل در استانبول هستند. برای یک شب اقامت در این هتل‌های اقتصادی (در عید ۱۴۰۲)، باید مبلغی بین ۲۶ تا ۶۰ دلار پرداخت کنید.

رزرو هتل های محبوب استانبول

با رزرو هتل های محبوب استانبول، می‌توانید در سفر نوروزی‌تان اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. این هتل‌های محبوب امکانات بسیار باکیفیتی دارند و از توریست‌ها امتیاز بالایی دریافت‌کرده‌اند.

محبوب‌ ترین هتل‌ های استانبول، سه ستاره تا پنج ستاره هستند. در این هتل‌ها، مسافران از تمیزی و راحتی اتاق‌ها، پرسنل خوش‌برخورد و صبحانه‌های متنوع بسیار تعریف می‌کنند؛ بعضی از این هتل‌ها به امکانات تفریحی مثل باشگاه و مرکز اسپا نیز مجهز شده‌اند. در بعضی از هتل‌های محبوب استانبول، به مناسبت نوروز، برنامه‌های خاصی مثل موسیقی زنده و نمایش‌های طنز هم برگزار می‌شود.

از امکانات خوب این هتل‌ها که بگذریم، باید به موقعیت مکانی ایدئالشان اشاره کنیم. هتل‌های پر طرفدار استانبول به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری مهم مثل برج گالاتا، کاخ توپکاپی و میدان تقسیم نزدیک هستند؛ همچنین بیشتر آن‌‌ها در چند قدمی یک ایستگاه مترو یا تراموا ساخته شده‌اند. در محله فاتح و بشکیتاش، می‌توانید تعداد زیادی از این هتل‌های محبوب را پیدا کنید. قیمت این هتل‌ها به ازای یک شب اقامت (در عید ۱۴۰۲)، از ۵۰ دلار شروع می‌شود و تا ۸۰۰ دلار هم صعود پیدا می‌کند. توریست‌ها اعتقاد دارند که قیمت این هتل‌ها نسبت به خدماتشان، بسیار به صرفه است.

رزرو هتل در مرکز شهر استانبول

مرکز شهر استانبول، در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و سراسر تنگه بسفر را دربرمی‌گیرد؛ اما نقطه مرکزی و اصلی شهر، میدان تقسیم است. بخش قابل توجهی از جاذبه‌های توریستی و هتل‌ها نیز، در اطراف این میدان واقع شده‌اند.

در مرکز شهر استانبول، می‌توانید معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر را ببینید. مسجد آبی، کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فقط سه تا از بناهای تاریخی و ارزشمند این ناحیه هستند. در این منطقه موزه‌های جذاب و متنوعی هم ساخته شده‌‌ است؛ برای مثال می‌توانیم به موزه پرا، موزه معصومیت و موزه هنر مدرن استانبول اشاره کنیم.

با رزرو آنلاین هتل در مرکز شهر استانبول نه تنها می‌توانید جاذبه‌های تاریخی بازدید کنید؛ بلکه می‌توانید از بهترین مراکز و بازارها نیز خرید کنید؛ برای مثال، خیابان استقلال ،که خیابان اصلی خرید در استانبول است، در همین ناحیه قرار دارد؛ یکی از بزرگ‌‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای سرپوشیده جهان، یعنی بازار بزرگ استانبول، نیز در این منطقه قرار گرفته است؛ علاوه بر این، مراکز خرید مدرنی مثل مرکز خرید دمیرون، مرکز خرید جواهیر و مرکز خرید کانیون در این ناحیه ساخته شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها اجناس برند و اورجینال بخرید.

مرکز شهر سیستم حمل‌ونقل مناسبی دارد و با ایستگاه مترو آن می‌توانید به نقاط مختلف شهر سر بزنید. تمام این امکانات رفاهی مناسب باعث شده‌اند که این ناحیه برای رزرو هتل استانبول در عید 1402 بسیار مناسب باشد.

رزرو هتل استانبول در نوروز 1402 به پیشنهاد بوکینگ

در مرکز شهر استانبول انواع هتل‌های یک ستاره تا پنج ستاره ساخته شده‌ است؛ اما تعداد هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره بیشتر است. هتل‌های این ناحیه جزو لوکس‌ترین هتل های استانبول به شمار می‌روند و به امکاناتی مثل استخر، مرکز اسپا و باشگاه مجهز شده‌اند. برای یک شب اقامت در هتل‌های این منطقه (در عید ۱۴۰۲) باید ۱۸ تا ۱۰۰۰ دلار بپردازید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز