خبرگزاری کار ایران

6نکته در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و منحصر به فرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۷۵۴

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی، لزوماً مستلزم صرف هزینه زیادی نیست. نکات و ترفندهای ساده دکوراسیون می تواند حمام و سرویس بهداشتی شما را احیا کند و در عین حال هزینه بالایی را نیز نداشته باشد. چه طبیعت را با گیاهان آپارتمانی کوچک به داخل خانه بیاورید، چه لوازم روشویی خود را عوض کنید یا یک دیوار گالری ایجاد کنید که تصاویری زیبا را به نمایش بگذارد، تغییرات ساده این امکان را به شما می دهد تا با بودجه کم، بهترین طراحی را داشته باشید.

نکته اول انتخاب کاشی و سرامیک مناسب برای سرویس بهداشتی خود میباشد.کاشی و سرامیک ها در طرح ها و رنگ های گوناگونی وجود دارد که شما میتوانید با توجه به سلیقه فردی خود از آن استفاده کنید.در ادامه به نکات بیشتری برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس با هزینه ای مناسب میپردازیم.

استفاده از رنگ های خاص

این شگفت انگیز است که یک لایه رنگ جدید چه کاری می تواند برای ارتقاء حمام و سرویس بهداشتی انجام دهد. برای دیوارها و سقف، می توانید روی پرایمرها و رنگ ‌های ضد کپک سرمایه‌گذاری کنید که کمی گران ‌تر از فرمول‌ های ساده هستند.

اما برای پوشش یک حمام با اندازه متوسط ​​به بیش از یک گالن نیاز ندارید. هزینه اضافی باعث محافظت بیشتر برای حمام های مستعد رطوبت می شود. سطوح کثیف را بپوشانید، از جمله قالب گیری قرنیز ، تزئینات پنجره، و کابینت های خراشیده شده را کاملا پوشش دهید.

در نهایت، به روز رسانی وسایل فرسوده با رنگ را در نظر بگیرید. با استفاده از محصول مناسب، می توانید یک کابینت روشویی را تازه کنید یا یک روشویی زیبا را انتخاب کنید. می توانید از رنگ اسپری با جلوه شیشه مات، برای حفظ حریم خصوصی در پنجره های خود استفاده نموده یا با رنگ آمیزی پایه، ظاهری جدید به روشویی قدیمی ببخشید.

لوازم جانبی روشویی قدیمی را جایگزین کنید

لوازم زیادی در حمام وجود دارد، از جمله دستگیره های کابینت، میله حوله، شیرهای سینک و دستگیره های سیفون توالت. بخشی از بودجه خود را به ارتقاء این موارد اختصاص دهید. وسایل جدید می تواند درخشش با کیفیت را به حمام اضافه کند.

شما می توانید دکورهای قدیمی را به سادگی با تعویض جنس صیقلی برنز یا نیکل سنتی برس خورده یا برنج مات تعویض کنید. همچنین می ‌توانید ظاهر، احساس و عملکرد وسایل را با تغییر اصول سازنده برای قطعاتی با وزن، سبک و شخصیت بیشتر ارتقاء دهید.

6نکته در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و منحصر به فرد

وسایل سفید را انتخاب کنید

برای کاهش هزینه ها در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ، وسایل با رنگ خنثی را انتخاب کنید. وسایل اولیه سفید، مانند توالت، وان و سینک، طیف قیمتی فراوانی دارند. می ‌توانید با انتخاب کاشی سفید برای کف، محیط اطراف وان یا دیوار پشت روشویی، فضایی بازتر را به سرویس بهداشتی بدهید.

اما این بدان معنا نیست که اتاق باید خسته کننده باشد. به عنوان مثال، هنگامی که کاشی ‌های ساده سفید رنگ انتخاب می کنید، ممکن است بتوانید روی یک حاشیه شیشه‌ای موزاییکی فکر کنید. برای ایجاد زندگی در پس ‌زمینه خنثی، حاشیه های رنگی را برگزینید. می توانید رنگ های جسورانه را در لوازم جانبی انتخاب کنید.

روشنایی مناسب را در نظر بگیرید

یکی از راه‌ های دست کم گرفته‌ شده برای داشتن ظاهری لوکس در حمام، تغییر نورپردازی است. هم خود وسایل و هم محل قرارگیری می تواند جلوه ای متفاوت داشته باشد. یک لوستر کوچک با قطره‌های کریستالی را روی روشویی آویزان کنید، یا نوارهای لامپ را در اطراف آینه با دیوارکوب ‌های شیک جایگزین نمایید.

قرار دادن لوسترهای ساده در سقف که می ‌توانید با یک سوئیچ قابل کنترل آن ‌ها را کم کنید.

از پوشش های جدید اضافه کنید

کوچکترین جزئیات می تواند گاهی اوقات بیشترین تاثیر را داشته باشد. لبه ها و گوشه هایحمام ها را با پارچه های سرگرم کننده و رنگی، تزئین کنید. پنجره حمام را با یک روش آسان و بدون دوخت بپوشانید. برای حفظ حریم خصوصی، پنجره ای را انتخاب کنید که نور را مسدود کند و اگر در حال بازسازی حمام با دوش یا وان هستید، به دنبال موادی باشید که رطوبت را حفظ نمایند. از طرف دیگر، ترکیبی از الگوها را داشته باشید که با پرده دوش ترکیب می شود.

6نکته در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و منحصر به فرد

از گیاهان برای تزئین استفاده نمایید

گاهی اوقات، تمام نیازهای حمام شما یک به روز رسانی کوچک مختصر می شود. افزودن گیاهان آپارتمانی و دیگر فضای سبز، راهی ساده و ارزان برای شاداب کردن فضای کوچک است. می توانید یک گلدان کوچک را به طاقچه خود اضافه کنید یا یک گلدان گل روی روشویی خود قرار دهید تا بافت و رنگ زیبایی را به حمام ببخشد. به علاوه، گیاهان از بودن در حمام شما لذت خواهند برد و حس آرامش بخش طبیعت را در داخل خانه به ارمغان می آورند.

جمع بندی

برای داشتن سرویس بهداشتی ای لوکس و زیبا همیشه نیاز به هزینه های بالا نمیباشد.نکاتی وجود دارد که با توجه به آن ها میتوانید  بهترین طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی را داشته باشید.جم سر ارائه دهنده بهترین کاشی و سرامیک و همچنین محصولات چینی بهداشتی میباشد که کیفیت بالای محصولات این شرکت زبان دلیل برتری آن باشد.برای خرید محصولات چینی بهداشتی و اطلاع از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما با شماره 33090000-035 تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز