خبرگزاری کار ایران

مرکز تخصصی خدمات ناخن در سعادت آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۱۰۹

داشتن دست هایی زیبا به داشتن ناخن های زیبا بستگی دارد. به همین دلیل است که خانم ها به منظور زیبا کردن ناخن هایشان به خدمات ناخن رو آورده اند. سالن های زیبایی واقع در سعادت آباد به صورت تخصصی خدمات ناخن از جمله، مانیکور، پدیکور، کاشت، لاک ژل، دیزاین و طراحی ناخن را به همراه تیم مجرب خود به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند. ناخن هایی طبیعی ظریف و شکننده هستند و در اثر ضربه آسیب میبینند.

اما استفاده از موادی که در حین کاشت ناخن بر روی ناخن شما استفاده می شود باعث می شود تا مقاوت بیشتری داشته باشد و همیشه ناخن هایی زیبا جذاب داشته باشید. مراکز تخصصی خدمات ناخن در سعادت آباد علاوه بر آنکه به ناخن های شما زیبایی می بخشد، به سلامت ناخن شما هم اهمیت می دهند تا دچار بیماری نشود. لذا در ادامه به انواع کاشت و خدمات ناخن در سعادت آباد خواهیم پرداخت.

 

خدمات کاشت ناخن در سعادت آباد :

مراکز تخصصی خدمات کاشت ناخن در منطقه سعادت آباد از بهترین مواد و تجهیزات برای کاشت ناخن استفاده می کنند و سلامت ناخن های شما در اولویت اول می باشد. یک کاشت ناخن خوب علاوه بر داشتن زیبایی و ظرافت می بایست دوام و استحکام بالایی را نیز داشته باشد. معمولا در مراکز سعادت آباد کاشت ناخن را با مواد پودری و یا مواد ژله ای انجام می دهند. کاشت ناخن پودری با دوام تر و پر کاربرد تر از انواع کاشت می باشد. همچنین مدرن ترین شیوه کاشت ناخن پودری، گریم ناخن است که باعث می شود صدف ناخن کشیده تر و زیبا تر بنظر برسد. در کاشت ناخن به روش ژله ای نیز از سه لایه ژل بیلدینگ، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به منظور شیشه ای و محکم شدن ناخن استفاده می گردد.

برای استفاده از خدمات کاشت ناخن در سعادت آباد می توانید از طریق تلفن و یا بصورت حضوری و آنلاین، نوبت کاشت ناخن و استفاده از خدمات دیگر ناخن را دریافت کنید. خانم هایی که ناخن های ضعیفی دارند و زود به زود ناخن های آن ها در معرض شکستن قرار می گیرد، با کاشت ناخن دیگر نگران شکسته شدن ناخن های خود نباشند. همانطور که بهش اشاره کردیم، خدمات ناخن طیف وسیعی از موارد را شامل می شود که در بخش های بعد به آن ها می پردازیم.

مرکز تخصصی خدمات ناخن در سعادت آباد

مزایای استفاده از خدمات ناخن در سعادت آباد :

آنچه باعث زیبا تر دیده شدن دست خانم ها می شود ناخن های مرتب، بلند و سالم است. داشتن ناخن های سالم و زیبا علاوه بر زیبایی سبب می شود تا زیبایی انگشتر و دستبند نیز دو چندان بنظر آید. کاشت ناخن یک نوع تزیین ناخن محسوب می شود که به روش های مختلفی نوعی از مواد به صورت ناخن مصنوعی بر روی ناخن طبیعی با ماندگاری طولانی قرار می گیرد و ناخن را در برابر شکستگی مقاوم می کند. علاوه بر این ها، خانم ها به دلایل مختلفی به سراغ خدمات ناخن می روند. 

همانطور که میدانید کاشت ناخن پودری یکی از بهترین نوع کاشت ناخن می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است. در این نوع کاشت چسب ناخنی که استفاده می شود حساسیت زا نیست و پوست شما دچار اگزما نخواهد شد. کاشت ناخن را در مراکز تخصصی و سالن های زیبایی با استفاده از کادر مجرب و با تجربه در زمینه ناخن انجام می دهند. هرچه کاشت ناخن شما ظریف تر باشد و زیاد برجسته نباشد.

انواع کاشت ناخن در مراکز تخصصی سعادت آباد :

به طور کلی کاشت ناخن به سه روش قالبی، پودری و ژله ای برای خانم ها انجام می شود. امروزه دیگر کاشت ناخن قالبی مرسوم نمی باشد. در این نوع کاشت، مواد را داخل قالب آماده ناخن مصنوعی میریزند تا به شکل ناخن در آید. و بعد مواد ضد قارچ را بر روی ناخن می ریزند و در آخر ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و فشار می دهید تا به خوبی به سطح ناخن بچسبد. 

مرسوم ترین نوع کاشت در حال حاظر کاشت ناخن پودری است که آن هم به دلیل استحکام و مقاومت بالایش نسبت به روش های دیگر کاشت می باشد. در روش کاشت ناخن پودری، ناخن مصنوعی یا همان تیپ را در ابتدای ناخن طبیعی می چسبانید، محکم فشار دهید تا به خوبی به سطح ناخن بچسبد. تا هر اندازه ای که بخواهید می توانید آن را کوتاه کنید و بعد به آن مواد ضد قارچ و مواد کاشت را بزنید. این روش یکم زمان بر است اما خیالتان از اینکه ناخن هایتان سالم و مقاومت خوبی دارند نیز راحت می شود.

در روش کاشت ناخن ژله ای مواد به صورت آماده موجود است. در واقع شیوه کاشت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت آن در مورد استفاده از آن هاست. کاشت ناخن به روش ژله ای از سه لایه ژل استفاده می شود که لایه ای حجیم و شیشه ای بر روی ناخن اصلی می سازند. در این نوع کاشت ناخن های اصلی هیچ آسیبی نمی بینند. دوام ناخن های ژله ای بین دو تا سه هفته می باشد و نیاز به ترمیم پیدا می کند. افرادی که عادت به جویدن ناخن خود دارند کاشت ناخن ژله ای پیشنهاد می شود.

مرکز تخصصی خدمات ناخن در سعادت آباد

 

هزینه خدمات کاشت ناخن در سعادت آباد :

هزینه خدمات ناخن به عوامل متعددی مانند نوع کاشت، خدمات و منطقه بستگی دارد و قیمت آن ها متغیر می باشد. سعادت آباد جزء مناطقی است که بهترین سالن های زیبایی و مراکز تخصصی خدمات ناخن در آن جا قرار دارند. بر همین اساس هزینه خدمات کاشت ناخن طبق لاک و مواد و نوع کاشتی که انجام می دهید متفاوت است. یکی از مهم ترین عوامل بر هزینه های کاشت ناخن، مهارت خود ناخنکار است. بالا بودن مهارت ناخنکار باعث افزایش قیمت کاشت و خدمات ناخن در سعادت آباد می شود. با توجه به بالا رفتن قیمت مواد کاشت ناخن، استفاده از مواد با کیفیت سبب بالا رفتن هزینه ی کاشت ناخن می شود. 

نکات مهم در خصوص خدمات کاشت ناخن در سعادت آباد :

یکی از لاین های سالن های زیبایی در سعادت آباد، مربوط به کاشت ناخن می باشد که از لحاظ انجام کار درست و استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب حساسیت بالایی دارد. از نکات حایز اهمیت در خصوص کاشت ناخن، هوا نگرفتن ناخن کاشت شده می باشد. که آن هم به نحوه کاشت بستگی دارد. در مراکز تخصصی خدمات ناخن در سعادت آباد خدماتی مانند کاشت ساده، کاشت گریم، کاشت بیبی بومر، طراحی ناخن، کاشت پا، ترمیم ناخن، مانیکور، پدیکور و لاک ژل ناخن انجام می شود. از مهم ترین موارد پس از کاشت ناخن، حساسیت و آلرژی به چسب نگهدارنده قالب کاشت ناخن است.

معرفی مانیکور و پدیکور در مراکز تخصصی سعادت آباد :

مانیکور و پدیکور یک روش درمانی و مراقبتی قبل از انجام کاشت ناخن بر روی دست و پا می باشد. مانیکور برای بهبود بافت و سلامت ناخن های دست مفید است. مانیکوریست ها با استفاده از کوتیکول ریموور پوست مرده را به آرامی نرم می کند و از روی کوتیکول ناخن بر می دارد. پدیکور نیز کاملا شبیه مانیکور است و دقیقا کار هایی که بر روی ناخن دست انجام می شود در پدیکور نیز انجام می شود. پدیکور به منظور زیبایی و سلامت پاها صورت می گیرد. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز