خبرگزاری کار ایران

بیت بد کیست؟ 0 تا 100 برند Bitbod

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۶۹۰

در مورد "بیت بد" چه اطلاعاتی دارید؟ اگر می‌خواهید وارد بازار ارز دیجیتال شده و در آن سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است با این مجموعه و بنیان‌گذار آن آشنا شوید. فردی که این مجموعه را بنیان نهاده، فردی است که در حوزه‌های مختلف رمز ارز و بلاک‌چین فعالیت داشته و به‌عنوان یک کارآفرین موفق شناخته می‌شود.

بسیاری از افراد، به نا‌حق بیتبد را با نام بیت بد کلاهبردار، به افراد دیگر می‌شناسانند؛ در‌صورتی که تمامی فعالیت‌های این مجموعه در مسیر درستی قرار گرفته‌اند. این روز‌ها، روش‌های سرمایه‌گذاری سنتی چندان خواهان نداشته و بسیاری از جوانان برای سرمایه‌گذاری و دریافت سود‌‌های کلان، به بازار کریپتو و دارایی‌های غیر‌متمرکز روی می‌آورند. هر فردی که در این مسیر قرار می‌گیرد باید با برخی از مباحث آشنا باشد که بتواند تا حدودی، گلیم خود را از آب به بیرون بکشد. مجموعه Bitbod اینجا است که افراد را در این مسیر یاری کند.

چه کسی مالکیت Bitbod را بر عهده دارد؟

برای اینکه بیشتر با این مجموعه و طرز کار متخصصان آن آشنا شوید، بهتر است ابتدا نام مالک آن را به خاطر بسپارید. باربد معصومی، فردی است که به‌عنوان تحلیل‌گر بازار Digital currency و فردی کار‌آفرین در این عرصه، بیت بد را بنیان نهاده. بیت بد کلاهبردار، نامی است که در چندین زمان گذشته، برخی افراد روی این مجموعه گذاشته‌اند تا اعتبار آن را پایین بکشند. چیزی که در این میان ثابت‌شده، اعتبار باربد معصومی و همچنین تیم متخصصی است که در این مجموعه قرار دارند.

باربد می‌تواند به‌تنهایی عناوین مهمی را به این مجموعه اضافه کرده و آن را بالا بکشد. عناوین ( مشاور ارشد فناوری‌های ارز دیجیتال و بلاک‌چین در خاورمیانه ) و همچنین ( نابغه ارز‌های دیجیتال) از عناوینی هستند که توسط چندین مجله معتبر روز دنیا به این فرد داده شده‌اند. این تحلیل‌گر نابغه برای اینکه مجموعه‌ای خارق‌العاده را ایجاد کند، نام خود و نام بیت‌کوین را با هم ترکیب کرده و در نهایت به بیت بد دست یافته است. در این میان، بیت بد کلاهبردار جایی ندارد؛ تمامی این مباحث، می‌توانند مسئله کلاهبرداری را خنثی کند.

بیت بد کیست؟ 0 تا 100 برند Bitbod

موضوع کلاهبرداری از کجا نشئت گرفت؟

پیش از آنکه بخواهید این مسئله را مورد بررسی قرار داده و آن را به جایی ختم کنید، بهتر است با مباحثی همچون پامپ و دامپ و همچنین هانی پات آشنا شوید. وقتی منظور از چنین مباحثی را بدانید، می‌توانید به‌خوبی نتیجه گرفته و متوجه مسئله کلاهبرداری شوید.

چیستی پامپ و دامپ و ارتباط آن با Bitbod

وقتی فردی رمز‌ارزی که دارای بازار کوچکی است را با قیمتی بسیار پایین خریداری کرده باشد و بخواهد آن را پس از تبلیغات هیجان‌انگیز و شگفتی‌آور با قیمت بالا بفروشد، در‌واقع پامپ و دامپ کرده است. در چنین مواقعی، وقتی این فرد ارز خریداری‌شده را به قیمت بالا بفروشد، ناگهان قیمت‌ها شکسته و ریخته می‌شوند. بیت بد کلاهبردار هم از این مسئله به وجود آمده است. وقتی نرخ‌ها شکسته شوند، افرادی که از طریق آن تبلیغات دروغین به چنین بازاری جذب شده بودند، متضرر می‌شوند.

اما این مسائل چگونه به Bitbod مربوط می‌شوند؟ متخصصان این مجموعه در مورد یکی از همین رمز‌ارز‌های دارای بازار کوچک، توسط اینفلوئنسری که در یوتیوب فعالیت دارد مسائلی را شنیده بودند. متخصصان تصمیم گرفتند این Currency که Wojak نام داشت را به کاربران خود معرفی کنند. افراد زیادی تقاضای چنین ارزی را داشتند؛ با توجه به همین مسئله و همچنین اعتماد آن‌ها به مجموعه بیتبد، آن را خریداری کردند. پس از این مسئله بود که Wojak رشد زیادی یافت.

یکی از مباحث مربوط به بیت بد کلاهبردار، این مسئله است؛ برخی افراد با دیدن رشد زیاد Wojak، انگ کلاهبرداری از طریق پامپ و دامپ را به این مجموعه چسباندند. بسیاری از افرادی که در مورد این مسئله اطلاعات کافی نداشتند، حرف رسانه‌ها را سند قرار داده و بدون اینکه در مورد آن جست‌و‌جو کنند، به قبول چنین اوضاعی پرداختند. مجموعه بیت بد برای اثبات خلاف تمامی این اتفاقات، سند و مدرک ارائه داده است.

بیت بد کیست؟ 0 تا 100 برند Bitbod

کلاهبرداری هانی پات چه ربطی به بیتبد دارد؟

 این شیوه از کلاهبرداری را می‌توان یکی از بدترین روش‌های کلاهبرداری دانست. شیوه‌ای که در این روش برای در ‌دام ‌انداختن افراد استفاده می‌شود، در‌واقع از نام آن برگرفته شده است. بیت بد کلاهبردار، نامی است که برخی اشخاص برای این مجموعه در نظر گرفتند؛ چراکه گمان می‌کنند باربد معصومی و تیم حرفه‌ای آن، از چنین روشی برای کار خود بهره می‌برند. طرز کار این روش همانند مورچه‌ای است که درون ظرفی پر از عسل گیر افتاده و نمی‌تواند خود را از آن موقعیت بیرون بکشد.

این مورچه برای اینکه آن عسل را بخورد و از آن استفاده کند، به طرف ظرف می‌رود. اینجا، چسبندگی عسل است که مورچه را درگیر خود کرده و اجازه نمی‌دهد او خود را نجات دهد. حال با این تفاسیر، این مورچه در آن ظرف گیر کرده و می‌میرد. هانی پات هم اصطلاحی است که به‌طور دقیق، چنین شرایطی را برای افراد ایجاب می‌کند. برخی شت‌کوین‌ها و ارز‌های دیجیتال، دارای چنین ویژگی هستند. شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید، اما این امکان برایتان فراهم نیست که ارز خریداری‌شده‌تان را بفروشید.

ارتباط مسئله بیت بد کلاهبردار با این قضیه، مربوط به کانال‌های تلگرامی فیک است. بسیاری از افراد برای اینکه اعتبار این مجموعه را زیر سوال ببرند، کانال‌های تلگرامی مختلفی را با نام بیت بد تاسیس کرده و در آن شت‌کوین‌های دارای ویژگی هانی پات را معرفی و تبلیغ می‌کنند. روش کلاهبرداری آن‌ها به این صورت است که از ویس‌ها و ویدیو‌های باربد معصومی استفاده کرده و چنین ویدیو‌هایی را به‌صورتی در کانال قرار می‌دهند که همه چیز با هم هماهنگی داشته باشند.

 

خصوصیات تحلیل گران متخصص در مجموعه Bitbod

  • نسبت به کاربران خود تعهد دارند.
  • تمامی افراد در شغل‌های مناسب با این فعالیتشان، دارای سابقه هستند.
  • متخصصان در بررسی علمی رفتار بازار، تسلط کافی دارند.
  • انگ بیت بد کلاهبردار را نپذیرفته و به توانایی‌های خود ایمان دارند.
  • متخصصان، به تمامی قوانین حوزه کریپتو و ارز دیجیتال تسلط کافی دارند.
  • این افراد برای اینکه بتوانند نظر کاربران را به مجموعه خود جلب کنند، به‌عنوان یک تحلیل‌گر، بسیار صادق هستند.
  • آگاه بودن نسبت به فضای خرید و فروش در تمامی بازار‌های ارز دیجیتال، یکی از برترین خصوصیات تحلیل‌گران این مجموعه است.
  • افرادی که سرمایه خود را به بیت بد می‌سپارند، می‌دانند که تحلیل‌گران این مجموعه افرادی بسیار امانت‌دار هستند و از سرمایه آن‌ها سوءاستفاده نمی‌کنند.
  • استخراج ارز دیجیتال نیاز به مهارت و تسلط کافی دارد که می‌توان این خصلت را در تحلیل‌گران Bitbod مشاهده کرد.
  • با توجه به اینکه تمامی تحلیل‌گران سعی بر این دارند که ارزش سرمایه افراد را حفظ کنند، عنوان بیت بد کلاهبردار را به هیچ شکل ممکن، نمی‌پذیرند.
  • تمامی تحلیل‌گران و متخصصان Bitbod در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار‌های جهانی و همچنین علوم اقتصادی، تبحر و آمادگی لازم را دارند.

بیت بد کیست؟ 0 تا 100 برند Bitbod

چگونگی بهره بردن از بیت بد و بازگرداندن اعتبار اصلی آن ها

بیت بد مجموعه‌ای قوی است که ریشه آن، با این باد‌های کوچک از جای خود کنده نشده و انگ بیت بد کلاهبردار را نمی‌پذیرد. چنانچه می‌خواهید اعتبار اصلی این مجموعه و باربد معصومی را به آن بازگردانده و همچنین از سرمایه خود به‌خوبی حفاظت کنید، بهتر است به آدرس اصلی تلگرام و اینستاگرام این اینفلوئنسر توانا مراجعه فرمایید. آدرس اصلی تلگرام این مجموعه ( BITBOD_TRADING_CLUB ) است. با مراجعه به این صفحه می‌توانید از توصیه‌های باربد معصومی برای تحلیل بازار‌های ارز دیجیتال بهره ببرید.  

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز