خبرگزاری کار ایران

آنتوریوم یک هدیه عالی حتی در روز ولنتاین

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۷۶۱

 

تقریبا کمتر کسی در جهان وجود دارد که نداند سورپرایز کردن عزیزانش، چقدر خوشحال کننده است. اما مشکلی که بسیاری از این افراد با آن مواجه می‌شوند، چطور انجام دادن این کار است. لازم نیست همیشه پر از ایده‌های خلاقانه باشید. گاهی همان چیزهایی همیشه پیش چشمتان هستند، راه نجات و خوشحالی شما و عزیزانتان هستند. اگر شما هم به فکر سفارش آنلاین گل اما مطمئن نیستید که ایده خوبی باشد، تا انتها همراه ما باشید. به شما ثابت خواهیم کرد این کادو، برای عزیزتان زیباترین و دوست داشتنی‌ترین هدیه در طول زندگی‌اش خواهد بود.

آنتوریوم: گیاه آپارتمانی عالی برای هدیه دادن

آنتوریوم نشان دهنده عشق و دوستی طولانی مدت است. در روابط شانس می آورد. آنتوریوم یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی برای داشتن در خانه است، زیرا در صدر لیست گیاهان تصفیه کننده هوا ناسا قرار دارد.

آنتوریوم قرمز همراه با گلدان های رنگی براق با کیفیت بالا خانه شما را لوکس و زیبا نشان میدهد. شکوفه های روشن و برگ های سبز براق آنتوریوم رنگ و زندگی را به اتاق های کوچک می بخشد. آنتوریوم به گل فلامینگو و گیاه دم خوک نیز معروف است. آنتوریوم ها نسبتاً آسان رشد می کنند، شاخ و برگ های جذابی دارند و در محیط مناسب گل هایی با ماندگاری طولانی در طول سال تولید می کنند. Anthurium andraeanum که معمولاً فلامینگو لیلی نیز نامیده می شود، یک گیاه همیشه سبز زیبا است که بیشتر به خاطر گل های زیبایش معروف است.

چرا آنتوریوم یک انتخاب عالی برای هدیه دادن است؟

آنتوریوم یک هدیه عالی حتی در روز ولنتاین

آنتوریوم با شکوفه های رنگارنگ و قلبی شکل خود باعث می شود هر اتاقی گرم و دنج باشد. تا زمانی که نور کافی دریافت کند، آنتوریوم در تمام سال شکوفا می شود! آنتوریوم ها به دلیل گلهای براق خود هدایای دوست داشتنی هستند، اما آنها فقط زیبا نیستند! گل قرمز و قلبی شکل آنتوریوم ها هر جا که بروند شادی به ارمغان می آورد. به گفته فنگ شویی، آنتوریوم ها گیاهان خوش شانسی هستند و در روابط شما خوش شانسی می آورند. گل قلبی شکل قرمز آنتوریوم تصادفی نیست، در واقع با بالاترین احساس عشق و دوستی همراه است که میتواند پرفروش‌ترین گل/گیاه در روز ولنتاین باشد.

بر اساس افسانه ای در یونان باستان، گل های آنتوریوم تیرهای کوپید یا خدای عشق بودند که می توانست مردم را عاشق کند. علیرغم تاریخچه دوستداران گل، آنتوریوم ها شروع به تبدیل شدن به نماد جشن های کریسمس مانند پوانستیا و صنوبر کرده اند. هدیه دادن آنتوریوم به صورت شخصی نشان دهنده احساسات صمیمانه، خالص و قوی دوستی نسبت به گیرنده است.

آنتوریوم ها در فهرست گیاهان تصفیه کننده هوا ناسا قرار دارند. آنها یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی هستند که هوای داخل خانه را تصفیه می کنند. برگ های بزرگ و تیره آنها آمونیاک، فرمالدئید، تولوئن و زایلن را جذب می‌کند، بنابراین آنها یک هدیه قابل تامل برای محل کار (به ویژه در اطراف دستگاه های کپی، چاپگر) هستند.

4 دلیل برای اینکه آنتوریوم در روز ولنتاین می‌تواند مناسب باشد!

آنتوریوم یک هدیه عالی حتی در روز ولنتاین

روز ولنتاین، روزی که در آن 24 ساعت فرصت داریم تا نشان دهیم که چقدر قدر کسانی را که دوستشان داریم می‌دانیم. هیچ گل دیگری جز گل رز نمی تواند با این روز مرتبط باشد. اما آیا می دانستید که آنتوریوم برای نشان دادن عشق شما در روز ولنتاین کاملاً عالی است؟ در اینجا چهار دلیل وجود دارد که چرا آنتوریوم بهترین گل یا گیاه برای روز ولنتاین می باشد:

  1. ماندگاری طولانی

اگر در روز ولنتاین گل رز بفرستید، می دانید که - حتی با بهترین مراقبت - بیشتر از یک هفته دوام نمی آورد. در مورد آنتوریوم اینطور نیست! آنتوریوم بیشتر از هر گل دیگری در گلدان دوام می آورد . با تازه کردن آب هر هفته و کوتاه کردن یک سانتی متر از ساقه، آنتوریوم به راحتی می تواند 2 تا 3 هفته دوام بیاورد. گیاهان گلدانی حتی می توانند در تمام طول سال شکوفا باشند. جای تعجب نیست که آنها به عنوان طولانی ترین گل های آپارتمانی شناخته می شوند. با کود دهی هر چند وقت یکبار و تعویض مجدد گلدان آنها در سال، می توانند برای سالها نمایش زیبایی بسازند.

  1. یک تیر با دو نشان

ترکیب گل رز با هدیه دیگری مانند جواهرات، شکلات یا خرس عروسکی در روز ولنتاین معمول است. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید از آنتوریوم برای ساخت اکسسوری‌های فوق‌العاده زیبا مانند سنجاق یا تزئین مو استفاده کنید؟

  1. با گل، قلب خود را هدیه دهید

آنتوریوم اولین بار توسط کاشفان در آمریکای جنوبی کشف شد، بنابراین در اصل یک گل استوایی است. گل آنتوریوم (در واقع اسپات آن) به شکل قلب است. این شکل قلب منحصر به فرد و ریشه های گرمسیری است که آنتوریوم را به نماد عشق و دوستی تبدیل می کند. وقتی آنتوریوم را هدیه می دهید، در واقع ابراز عشق خود را در قلبی زیبا تقدیم میکنید.

  1. هدیه بی نظیر

آیا شما شاعری با استعداد هستید یا فردی کم کلام؟ با خرید گلدان آنتوریوم به همراه متن زیبا می توانید پیام خود را منتقل کنید. میتوانید این هدیه زیبا را در محل کار یا در خانه وقتی که شما نیستید، ارسال کنید و او را به طور متفاوتی شگفت زده کنید. حالا، اگر این عشق واقعی نیست، پس چیه؟

مراقبت و نگهداری از آنتوریوم

اگر تصمیم به پرورش و نگهداری آنتوریوم  دارید، مطمئن شوید که محیط آن از نور غیر مستقیم زیادی برخوردار باشد. شکوفه ها عاشق غوطه ور شدن در پرتوهای نور هستند و هفته ها از زیبایی آنها لذت خواهید برد. نکته مهم در مورد آنتوریوم این است که محیط های با رطوبت بالا را ترجیح می دهد. مطمئن شوید که آن را به طور منظم مه‌پاشی کنید.

نور: آنتوریوم به نور زیاد نیاز دارد اما به نور مستقیم خورشید نیاز ندارد. گیاهان آنتوریوم می توانند تمام سطوح نور غیرمستقیم را تحمل کنند، اما آنتوریوم هایی که در نور کم رشد می کنند گل های کمتری دارند و کندتر رشد می کنند. این گیاهان نمی توانند نور مستقیم را تحمل کنند، زیرا باعث سوختن برگ ها می‌شود. آنتوریوم در نور روشن و غیر مستقیم بهترین رشد را دارد.

آب: آنتوریوم خود را کاملاً آبیاری کنید، اما بین دو آبیاری اجازه دهید کمی خشک شود. آنتوریوم ها را زیاد آبیاری نکنید زیرا ممکن است باعث آسیب ریشه و زرد شدن برگ ها شود.

خرید آنلاین گل و گیاه بصورت آنلاین

اگر قصد خرید آنلاین گیاه آپارتمانی دارید و می‌خواهید گلدان جدیدی را به جمع گیاهان خودتان اضافه‌کنید یا گلدان هدیه بدهید، فضا و مقدار نور موجود در آن مکان را درنظر بگیرید. سپس وارد سایت انگور به نشانی www.anguor.com  شوید و در قسمت منو: گل و گیاه ->گیاهان آپارتمانی، تمامی گیاهان ما را مشاهده ‌کنید. ما در انگور گل طبیعی را با بهترین کیفیت برای شما آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید بین انوع گلهای آپارتمانی موجود در انگور گل آپارتمانی مورد نظر خود را انتخاب کرده و  در همان روز درب منزل خود تحویل بگیرید.

جهت ثبت سفارش میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

   09026637172 | 09129847172 |  02191015393

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز