خبرگزاری کار ایران

مراکز خرید سال 2023 در استانبول؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۳۱

استانبول با توجه به گزینه های زیاد مرکز خرید و بوتیک های لباس فراوان، بهشت ​​خریداران است. استانبول برای همه سنین و سلیقه های متفاوت چیزهایی دارد، خواه به دنبال کالاهای لوکس با قیمت بالا باشید یا انتخاب های اقتصادی تر. در اینجا touryabtravel.com، برخی از بهترین مراکز خرید استانبول و همچنین برخی از بهترین فروشگاه های لباس را بررسی می کنیم. برای تور ارزان استانبول اینجا کلیک کنید.

مراکز خرید در سرتاسر استانبول وجود دارد که برای کسانی که خرید در خیابان را دوست ندارند یا نمی خواهند در هوای سرد خرید کنند، ایده آل هستند. مراکز خرید همچنین فعالیت های زیادی را برای خانواده ها و کودکان ترتیب می دهند تا از آن لذت ببرند. خانواده ها می توانند هنگام خرید فرزندان خود را به بازی در محیطی امن بسپارند. و پس از خرید و ساعات طولانی سرپا بودن برای استراحت و تجدید قوا به  قسمت فودکورت مرکز خریدی که در آن هستند سربزنند که عموما یک طبقه را به خود اختصاص می دهد و تنوع زیادی را برای مشتریان عرضه می کنند.

محبوب ترین مراکز خرید تور استانبول عبارتند از:

  • VIALAND

در واقع یکی از شهربازی های مهیج ترکیه و تقریبا تازه تاسیس که پارک تفریحی و مرکز خرید است. هنگام تفریح ​​در پارک موضوعی که گنجایش حدود 15 هزار بازدید کننده را دارد، می توانید از فروشگاه های اوت لت خرید کنید. این یک جاذبه مرکزی با بزرگترین پارک و مرکز سرگرمی در استانبول به همراه یک مرکز نمایش و باغ وحش است.

  • فروم مال استانبول

این مرکز خرید از زمانی که باز شد، مورد علاقه و توجه طرفداران خرید قرارگرفت. از کوکتاس گرفته تا IKEA و بزرگترین ساختار سوپرمارکت های زنجیره ای ترکیه را در خود جای داده. همچنین دارای فروشگاه های بزرگی مانند  Decathlon، Adidas، Nike، H&M،Zara  و بسیاری دیگر است. این مرکز خرید همچنین خانه بزرگترین آکواریوم دریای استانبول، که بزرگترین خانواده کوسه در اروپا را می توانید در آنجا ببینید را در خود جای داده است. البته اولین مرکز لگولند ترکیه  در این مال قرار دارد. این مرکز خرید در خیابان بایرام پاشا در منطقه کوجاتپه واقع شده است که از طریق مترو تکسیم می توانید به آنجا بروید.

 

  • مرکز خرید میدان عمار

عمار که در سمت آناتولی واقع شده است، بزرگترین مرکز خرید در منطقه است. همچنین یک آکواریوم بزرگ در این مرکز خرید وجود دارد و دارای اولین سینمای چند طبقه 4DX در سمت آناتولی است که بهترین چشم‌اندازهای استانبول را دارد. این 3 مفهوم اجتماعی مختلف را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می دهد. مرکز خرید میدان عمار یکی دیگر از مراکز خرده فروشی عالی در استانبول است. این مرکز خرید به خاطر فروشگاه‌های طراحان گران‌قیمت و همچنین غذاخوری‌های خوب و جایگزین‌های سرگرمی معروف است. این یک مکان فوق العاده برای افراط در برخی از خریدهای لوکس قابل توجه علاقه مندان خودش است.

سایت سئو ورد برای بهینه سازی و سئو سایت توریاب با محتوا یونیک و منحصر به فرد تلاش می کند تا شما مخاطبان عزیز بهترین و با کیفیت ترین مقالات وب را که در گوگل می توانید سرچ کنید در این وب سایت یوزر فرندلی و سازگار با گوشی و تبلت و کامپیوتر شما مشاهده کنید.

  • ویاپورت آسیا Viaport Asia  

ویاپورت آسیا که یکی از بهترین مراکز خرید در فضای باز در سمت آناتولی است، سال ها میزبان بازدیدکنندگان بوده و همچنان سرگرم کننده است. این مرکز که از سال 2008 شروع به کار کرده دارای 250 فروشگاه و ظرفیت 4000 پارکینگ ماشین را دارد. همچنین یک پارک تفریحی در محوطه باز مرکز خرید در Kurtköy وجود دارد و دارای سینما هم می باشد. این مرکز خرید در 10 دقیقه ای فرودگاه صبیحا قرارگرفته

  • مرکز خرید کانیون

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول است. خرید در کانیون یک فرهنگ دیگر است. در اینجا می توانید چهره های معروف ترکیه را ببینید. در این مرکز خرید 4 طبقه 160 فروشگاه و 9 سالن سینما وجود دارد. در طول سال، بسیاری از جشنواره های فضای باز در کانیون برگزار می شود.

مراکز خرید سال 2023 در استانبول؟

  • نیسانتاسی شهر

مرکز خرید سیتی بهترین خریدهای خیابانی Nişantaşı را در یک مرکز خرید ارائه می دهد. در اینجا می توانید به راحتی به دور از شلوغی خیابان خرید کنید. طبقه بالای مرکز خرید شهر محله نام دارد. در اینجا می توانید انواع طعم ها را بچشید. مرکز خرید سیتی که در یکی از زیباترین محله های شهر قرار دارد، بهترین انتخاب شما برای خریدهای لوکس است.

  • مرکز زورلو

زورلو، یکی از زیباترین مراکز خرید استانبول، هنر و خرید را در هم تنیده ارائه می دهد. یکی از جالب ترین فروشگاه های اینجا اپل است. اولین فروشگاه اپل در ترکیه در مرکز خرید زورلو با حفظ مفهوم اصلی مفهوم فروشگاه مکعب نمادین در نیویورک افتتاح شد. همچنین؛ Bvlgari، Tiffany&Co.، Balmain، Brooks Brothers، Costa، ​​Pomellato، Stella McCartney و Superdry فروشگاه های خود را برای اولین بار در مرکز زورلو ترکیه افتتاح کردند. دولچه گابانا؛ الی ساب; والنتینو 3000 متر مربع با بزرگترین H&M در ترکیه، ، Zara، ، GAP، Pinko، Tommy ، Mango، نیز در مرکز زورلو برگزار شد.

  • ایستینیه پارک

مفهوم محله در İstinyepark خودنمایی می کند. این مرکز خرید پر از رستوران ها و مغازه هایی مانند, Cartier, Celine, Chanel, Gucci, Hugo Boss, Louis Vuitton است اگر می خواهید از برندهای معروف دیدن کنید باید به این مرکز خرید بیایید.. ایستینیه پارکچیزی بیش از خرید را ارائه می دهد و دارای 3500 متر مربع مرکز ورزشی و زندگی است که توسط Hillside City Club اداره می شود.

  • جواهیر

مرکز خرید Cevahir یکی دیگر از مراکز خرید عالی استانبول است. این مرکز خرید به خاطر مجموعه متنوعی از فروشگاه‌های لباس که شامل برخی از معروف‌ترین برندهای جهانی است، شهرت دارد. همه چیز را در اینجا پیدا خواهید کرد، از پوشاک طراحان گرفته تا انتخاب های اقتصادی بیشتر. جواهیر مال همچنین دارای تعدادی فروشگاه بزرگ است که همه چیز از لوازم آرایشی و جواهرات گرفته تا محصولات و لوازم خانگی را می فروشند.

مراکز خرید سال 2023 در استانبول؟

خرید از تخفیف‌ها، مراکز خرید و فروشگاه‌های استانبول با تخفیف‌های دیوانه‌کننده در مارک‌ها و خرید ارزان در استانبول گزینه‌های اینجا در اوت‌لت‌ها هستند! برای خرید مادام العمر در تمام طول سال آماده شوید.

علاوه بر مراکز خرید معمولی، مراکز خرید اوت لت نیز وجود دارد. در آتاشهیر، 212 استانبول در باغجیلار برخی از مراکز خرید هستند. برخی از برندها با فروشگاه های اوت لت اختصاصی به شرح زیر است

 212 شما می توانید فروش های اوت لت مارک هایی مانند آدیداس، نتورک، هومل، دیشمن و بنتون را پیدا کنید. آدیداس اوت لت استانبول در بازارهای دیگر نیز موجود است، اما یافتن آن در استانبول 212 در کنار نایک اوت لت استانبول و سایر برندها آسانتر است. خرید در فضای جذاب استانبول کاملا متفاوت است. می توانید لذت بخش ترین مکان ها را برای خرید پیدا کنید و خرید در استانبول را به یک تجربه فوق العاده تبدیل کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز