خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین آموزشگاه بازارهای مالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۳۲۵

برای انتخاب بهترین اموزشگاه برای اموزش بازار سرمایه ، از قبیل اموزش فارکس ، اموزش پرایس اکشن ، اموزش معاملات الگوریتمی ، اموزش ارز دیجیتال ، اموزش بورس ، اموزش سنتیمنتال و ....  موارد زیادی را باید مورد بررسی قرار دهیم، در اینجا قصد داریم بهترین مرکز آموزش تخصصی در زمینه بازارهای مالی  را از جهات مختلف مورد بررسی قرار:

یکی از بهترین مراکز تخصصی در حوزه بازارهای مالی تیم FXA میباشد، این مرکز چندین سال متوالی به عنوان بهترین مراکز فوق تخصصی در زمینه سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی در داخل و خارج کشور انتخاب شده است و با کمی تحقیق درمی‌یابید که هم اکنون برترین مرکز  فوق تخصصی در کشور به شمار می‌آید …

تیم بین المللی  فارکس اکشن

بهترین آموزشگاه بورس از دید این گزارش خبری کسی نیست ‌جز واحد آموزش کمپانی FXA ، این موسسه اکنون 20 امین سال تاسیس خود را می‌گذراند و به عنوان بزرگترین دپارتمان تخصصی و بین‌المللی در حوزه بورس و سهام ، بازار فارکس و سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

این مرکز ب راهبری و پشتوانه بیش 140 نفر سرمایه گذار ، تحلیلگر و تریدر در سطح بین الملل فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های بورس و بازارهای سرمایه‌گذاری انتخاب شده است. فارکس اکشن از ابتدای تاسیس تا کنون بالغ 140 رشته تخصصی را در زمینه‌های مالی و سرمایه‌گذاری از قبیل بورس ، بازار آتی، بازار فارکس، بازارهای ویژه بورس کشورها همچون بورس نیویورک، انواع سبک و روش‌های تحلیلگری همچون تحلیل تکنیکال، فاندمنتال، تحلیل سنتیمنتال، تحلیل اموشنال، پرایس اکشن، اکسپرت نویسی، بازار ارزهای دیجیتال، cfa و ciia، تحلیل بازارهای ارز و طلا و … را در لیست آموزشهای خود قرار داده است. از طرفی FXA یکی از برترین مجموعه ها برای طراحی سیستم معاملاتی در بازار به‌شمار می‌آید. این مجموعه در حال حاضر خدماتی از قبیل کانال سیگنال ، پکیج های اموزش بازارهای مالی ، صدور مدرک بازار سرمایه ، ساخت حساب بروکر ، ربات تریدر فارکس ، معاملات لایو و ... را ارئه مید.

فارکس اکشن طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون بیش از 20 شعبه و نمایندگی رسمی در داخل و خارج کشور دارد که وظیفه آنها انجام امور مربوط به  بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

رتبه برتر از لحاط بالاترین حجم دانش اندوخته‌ها تا به امروز متعلق به تیم FXA می‌باشد به طوری‌که توانسته بیش از 170  هزار دانش‌پذیر و سرمایه‌گذار را در حوزه‌های مختلف بازار سرمایه تعلیم و راهی بازارهای مالی نماید.

با در نظر گرفتن تمامی ویژگی‌ها و مزایای یک آموزشگاه تخصصی درمی‌یابیم که فارکس اکشن جایگاه نخستین و اولین انتخاب برای دوست‌داران و متقاضیان ورود به بازارهای سرمایه‌گذاری است.

راه‌های ارتباطی با مجموعه فارکس اکشن:

لینک وب‌سایت رسمی  Forexaction.org

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز