خبرگزاری کار ایران

چگونه بلیط قشم به تهران را ارزان بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۷۳

یکی از مشکلاتی که مسافران زیادی با آن روبه رو می شوند، این است که از پروازهای برگشت جا می‌مانند، یا پرواز دلخواه خود را پیدا نمی کنند. فرض کنید که پرواز برگشت شما در تاریخی که مد نظر دارید، پر شده باشد، در این صورت هم معطلی خواهید داشت و هم هزینه های شما افزایش پیدا می کند، به این دلیل که ناچار خواهید بود مدت زمان بیشتری در هتل اقامت کنید. در ادامه با چند راهکار ساده برای خرید بلیط ارزان می توانید بلیط قشم تهران را با بهترین قیمت رزرو کرده و با خیال راحت و بدون دغدغه از جاذبه های گردشگری مقصد لذت ببرید.

1-بلیط رفت و برگشت را همزمان بخرید!

نکته ساده ای که باید به آن توجه داشته باشید، خرید همزمان بلیط رفت و برگشت است. البته که می توانید بلیط رفت و برگشت را به صورت جداگانه خریداری کنید. اما اگر فاصله بین خرید بلیط رفت و برگشت شما زیاد باشد، ممکن است یا پرواز مدنظر شما پر شود و یا مجبور شوید تا قیمت بالاتری برای پرواز پرداخت کنید. اول بلیط رفت خود را بگیرید و اگر طی 1-2 روز بعد از آن، قیمت بلیط تفاوت چندانی نداشت، بلیط قشم به تهران را هم رزرو کنید.

2-یک مرجع معتبر و ارزان خرید بلیط پیدا کنید

سعی کنید قبل از خرید بلیط هواپیما برای اینکه دچار سردرگمی در میان حجم انبوه اطلاعات سایت‌های مختلف نشوید، یک مرجع معتبر پیدا کنید. فلای تودی یکی از وب سایت هایی است که ارزان ترین قیمت ها را برای رزرو هتل قشم و رزرو بلیط هواپیما ارائه می کند.

اگر تصمیم به سفر دارید، وارد این سایت شده و قیمت بلیط در تاریخ مدنظر خود را بررسی کنید. با بررسی چند وب سایت دیگر و مقایسه قیمت ها می توانید متوجه تفاوت قیمت شده و ارزان ترین بلیط را در فلای تودی رزرو کنید.

3-بلیط های لحظه آخری را فراموش نکنید

حتی اگر موفق نشدید بلیط برگشت را به موقع رزرو کنید، بلیط های لحظه آخری را از دست ندهید. خیلی وقت ها حتی چند ساعت قبل از پرواز، یک نفر بلیط خود را کنسل می کند و شما شانس این را خواهید داشت تا با ارزانترین قیمت، بلیط برگشت خود را رزرو کنید.

چگونه بلیط قشم به تهران را ارزان بخریم؟

البته همیشه به امید بلیط های لحظه آخری نباشید. ممکن است عکس این موضوع نیز اتفاق بیفتد و بلیط پیدا نکنید و یا مجبور شوید تا هزینه بالاتری برای خرید آن بپردازید.

4-زمان های متفاوت را برای خرید بلیط بررسی کنید

یکی دیگر از راهکارهای ساده برای خرید بلیط هواپیما ارزان قشم به تهران، بررسی زمان های مختلف است. اگر زمان پرواز اولویت بالایی برای شما ندارد، پیشنهاد می‌کنیم قیمت بلیط به مقصد مورد نظر خود را در زمان های مختلف بررسی کنید. گاهی با یک جابجایی کوچک در تاریخ سفر، می‌توانید تا حد قابل توجهی هزینه بلیط را کاهش دهید.

چگونه بلیط قشم به تهران را ارزان بخریم؟

قیمت پرواز در روز‌ها و تاریخ‌های مختلف، تفاوت دارد. با یک بررسی ساده از وب سایت فلای تودی می‌توانید بهترین زمان و قیمت بلیط هواپیما را برای پرواز قشم به تهران و یا بالعکس انتخاب کنید.

5-اواسط هفته سفر کنید و قید تعطیلات را بزنید

راهکار ساده دیگری که برای خرید بلیط هواپیما ارزان می توانید مدنظر قرار دهید، این است که ایام تعطیلات و پیک سفر را برای سفر انتخاب نکنید. در زمان هایی که تعطیلات و یا مناسبت های خاص در پیش باشد، عموم مردم برای سفر برنامه ریزی می کنند. در این شرایط طبیعتا قیمت ها افزایشی است. اما اگر اواسط هفته و زمانی که هیچ تعطیلات و مناسبتی در تقویم نیست، برای سفر برنامه ریزی کنید، به احتمال خیلی زیادی می توانید بلیط هواپیما را با قیمت بسیار ارزان و مناسبتری انجام دهید. 

بلیط هواپیما را ارزانتر از همیشه رزرو کنید

امروزه سفر کردن به خودی خود، گران تمام می شود، بلیط هواپیما، اتوبوس یا قطار، خرید سوغاتی و یا شخصی در مقصد، رزرو هتل، رفت و آمدها بین جاذبه های گردشگری، غذا و غیره هرکدام هزینه هایی برای شما به دنبال دارد. اما در خصوص هر یک از این موارد با رعایت چند نکته ساده می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید و سفر ارزانتری را تجربه کنید. برای مثال با رعایت هر یک از این موارد می توانید بلیط هواپیما خود را ارزان رزرو کنید و با مابه تفاوت آن از گشت و گذار در مقصد و دیدن جاذبه های گردشگری لذت ببرید.

برای خرید بلیط هواپیما فلای تودی بهترین مرجعی است که می‌توانید پرواز مد نظر خود را با بهترین قیمت و در مدت زمان کوتاهی رزرو کنید. کافی است وارد سایت فلای تودی شده و از صفحه پروازهای داخلی، بلیط مورد نظرتان را در تاریخی که قصد سفر دارید، بخرید. البته به ترکیبی از همه روش هایی که به آن اشاره شد نیز توجه کنید تا اقتصادی ترین خرید را داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز