خبرگزاری کار ایران

استخر بادی از کجا بخرم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۹۳۶

استخر بادی همانطور که از نامش هم پیدا است یک تیوپ خانگی از جنس پلاستیک است که با باد کردن داخل آن می تواند به مثابه یک استخر عمل کند.

استخر بادی محصولی است که در سال های اخیر توانسته توجه طیف وسیعی از افراد را به خود جلب نماید. امروزه بسیاری از افراد امکان داشتن استخر را در منزل خود ندارند. ممکن است دلیل نداشتن استخر کمبود بودجه و یا کمبود جا باشد. حتی کسانی که در منزل خود استخر دارند باز هم به یک استخر بادی برای بازی کردن بچه ها نیاز خواهند داشت. در واقع این استخرها به سرگرمی جالبی برای تمامی سنین تبدیل شده اند. یکی از شرکت هایی که بهترین استخرهای بادی را تولید می کند شرکت اینتکس است. در ادامه به معرفی استخر بادی محصول این شرکت، ویژگی ها و نحوه استفاده آن می پردازیم.

استخر بادی چیست و چه کاربردی دارد؟

استخر بادی، استخری است که از جنس پلاستیک پی وی سی ساخته شده است و همانند یک تیوپ عمل می کند. این استخرها بادی هستند یعنی ابتدا باید هوا را به داخل آن ها هدایت کنیم تا بتوانیم از آن ها استفاده کنیم. این محصول در سایز ها، طرح ها و جنس های بسیار مختلفی ساخته می شود. کاربرد اصلی این استخر برای تفریح، سرگرمی و ریلکس کردن است. یعنی سایز این استخرها برای شنا کردن مخصوصا شنای بزرگسالان اصلا مناسب نیست. زیرا نه پهنا و نه عمق آن ها کافی نمی باشد. بیشتر افراد در تابستان ها که هوا گرم است دوست دارند آب بازی کرده و در این استخرها خود را خنک کنند. بنابراین این محصول تجربه بسیار خوبی برای این افراد رقم می زند.

مشخصات استخر بادی

استخر بادی دارای مشخصات مخصوص به خود است. این مشخصات و ویژگی ها باعث شده اند که این محصول کاربردهای فراوانی داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از مشخصات این محصول می پردازیم.

· در سایز، جنس، ضخامت و طرح خود بسیار تنوع دارد

· به صورت دو لایه، سه لایه و چهار لایه تولید می شود

· در برابر نور خورشید و انواع ضربه ها مقاوم است

· می تواند مقادیر زیادی آب را بدون هیچ گونه نشتی در خود نگه دارد

· می توانید از آب با هر دمایی که می خواهید استفاده کنید

· استفاده از این استخر در تمام فضاها کاملا آسان می باشد

مزایای استفاده از این نوع استخر

ممکن است فکر کنید که چرا استفاده از استخر بادی تا این حد محبوب است؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید از مزیت های این محصول آگاه شوید. آن گاه می توانید دلیل محبوبیت این کالا را درک کنید.

· استخر بادی طول عمر بسیار بالایی دارد. البته این مزیت به شرطی است که محصول را از شرکت معتبری تهیه کرده باشید.

· در صورت عدم نیاز به آن می توانید آن را جمع کرده و در جعبه مخصوص خود قرار دهید. بنابراین هیچ گونه فضای اضافی را اشغال نمی کند.

· سرعت راه اندازی آن بسیار بالا می باشد. در کمترین زمان ممکن می توانید یک استخر را در اختیار خود داشته باشید.

· هزینه خرید این استخرها بسیار کمتر از هزینه ساخت استخر واقعی می باشد.

· به دلیل بادی بودن این استخرها استفاده آن ها برای کودکان کاملا بی خطر و استاندارد می باشد. در حالی که استخر واقعی برای کودکان امنیت زیادی ندارد.

انواع استخر بادی کدامند؟

استخر بادی از کجا بخرم؟

انواع استخر بادی

استخر بادی در انواع مختلفی تولید می شود. این تنوع باعث شده تا همه افراد از هر طیف سنی بتوانند به راحتی از این محصول لذت ببرند. انواع این استخرها شامل:

  • استخر نوزادان
  • استخر کودکان
  • استخر بزرگسالان می باشد.

استخر بادی نوزادان بیشتر به شکل گهواره طراحی می شود و می توانید برای حمام کردن نوزاد نیز از آن استفاده کنید. این محصول سایز کوچکی داشته و در هر مکانی قابل استفاده می باشد. نرم بودن این استخر باعث می شود تا مادر از سلامت نوزاد خود مطمئن باشد.

استخر بادی کودکان بزرگ تر از استخر نوزادان است. این استخرها در طرح ها و رنگ های بسیار شاد و متنوعی تولید می شوند. می توانید این استخر را برای کودک خود خریداری کرده تا در فصل تابستان برای آب بازی و تفریح از آن استفاده کند. ابعاد این استخرها برای کودکان کاملا مناسب می باشد.

استخر بادی بزرگسالان از دیگر استخرها بزرگ تر بوده و ابعاد بسیار بزرگ تری دارد. هر چند بزرگسالان نمی توانند در این استخرها شنا کنند اما می توان گفت که مکان بسیار خوبی برای ریلکس کردن و استراحت به حساب می آیند. جنس این محصول بسیار قوی بوده و می تواند حجم زیادی از آب را در خود نگه دارد.

این نوع استخر چگونه راه اندازی می شود؟

برای راه اندازی استخر بادی ابتدا لازم است مکان مناسبی را برای آن پیدا کنید. زمین استخر باید کاملا عاری از هر گونه شئ تیز و برنده باشد. سعی کنید قبل از راه اندازی حتما زمین موردنظر را به خوبی جارو بزنید و یا از زیرانداز استفاده کنید. برای باد کردن استخر بادی باید از پمپ هوا استفاده کنید. این پمپ ها به صورت دستی و برقی موجود می باشند. برای استخر نوزادان می توانید از پمپ دستی استفاده کنید. اما برای استخر بزرگسالان پمپ دستی جوابگو نخواهد بود. زیرا حجم باد آن ها بیشتر است. دریچه هایی در این استخر وجود دارند که با استفاده از این دریچه ها، هوا را وارد استخر کرده و آن را برپا می کنید.

قیمت استخر بادی چقدر می باشد؟

قیمت استخر بادی به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. سایز استخر، حجم آب، رنگ و طرح، نوع آن، ضخامت جنس استخر و ... همگی در قیمت نهایی موثر هستند. هر چه سایز استخر بزرگ تر باشد، قیمت آن بالاتر می رود. همچنین استخرهایی که ضخامت بیشتری دارند از لایه های بیشتری برای تولید آن ها استفاده شده است. درنتیجه قیمت خرید آن ها بسیار بیشتر می باشد. استخر اینتکس دارای مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در میان استخرهای بادی می باشد.

نمایندگی سعید اینتکس، ارائه دهنده استخرهای بادی

استخر بادی از کجا بخرم؟

قیمت استخر بادی

نمایندگی سعید اینتکس یکی از معتبرترین نمایندگی هایی است که بهترین استخر بادی مارک اینتکس را در ایران ارائه می دهد. تمام محصولات این شرکت کاملا اورجینال هستند بنابراین بهترین کیفیت را در میان محصولات دیگر دارند. همچنین محصولات بادی برند اینتکس امروزه در جهان حرف اول را می زنند. اگر می خواهید استخر بادی بخرید توصیه ما این است از یک نمایندگی معتبر خرید خود را انجام دهید. زیرا مراکز دیگر ممکن است محصولات بی کیفیت را به جای برند اصل اینتکس به شما ارائه دهند. می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام داده و محصول خود را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز