خبرگزاری کار ایران

بررسی لمینت، بلیچینگ و ایمپلنت دندان سه نوع از مهم‌ترین خدمات دندان‌پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۵۹

برای انجام ایمپلنت دندان سعی کنید به کلینیکی مراجعه نمایید که در این کار تخصص دارد و بدون آسیب به لثه و فک شما خدماتی با ماندگاری بالا ارائه می‌دهد.

خدمات متعددی همچون لمینت، بلیچینگ و ایمپلنت دندان در کلینیک‌های دندان‌پزشکی ارائه می‌شوند تا نه تنها سلامت دهان و دندان افراد تضمین شود، بلکه همه بتوانند لبخندی زیبا و خیره کننده داشته باشند. کلینیک نصر از جمله مراکز جامع دندان‌پزشکی است که انواع خدمات درمانی و زیبایی را به متقاضیان خود ارائه می‌دهد.

تغییر شکل لبخند

لبخند برداشت اولیه مطلوبی ایجاد می‌کند و زیباترین بازخوردی است که افراد نسبت به یکدیگر نشان می‌دهند. همه ما برای لبخندی روشن و شاد تلاش می‌نماییم، زیرا تأثیر روانی قابل توجهی بر زندگی شخصی‌مان دارد. وقتی لبخندی زیبا داشته باشید، چیزی فراتر از ظاهر آراسته دریافت خواهید کرد. دیگران را به سمت خود می‌کشانید، اعتماد آن‌ها را جلب می‌کنید و اعتماد به نفس نیز در شما موج خواهد زد. روش‌های متعددی برای تغییر فرم دهان و دندان یا اصلاح طرح لبخند وجود دارد که لمینت، بلیچینگ و ایمپلنت دندان از مهم‌ترین آن‌ها می‌باشند.

لمینت دندان چیست؟

لمینت ونیر از جمله درمان‌هایی است که ضمن تثبیت و حفظ ظاهر دندان‌ها تاثیر زیادی بر چهره افراد می‌گذارد. در روش ونیر از روکش‌های چینی نازک به عنوان پوسته برای انجام اصلاحات کوچک اما طولانی مدت بدون تغییر مینا و ساختار دندان استفاده می‌شود. این روش 5 تا 20 سال با توجه به نوع نگهداری افراد ماندگاری دارد.

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان به چه کسانی توصیه می‌شود؟

ساده‌ترین و بی دردسرترین راه برای رسیدن به لبخند رویایی استفاده از ونیر لمینت است. اگر از فرم کلی دندان‌های خود راضی نیستید، دندان‌هایتان تغییر رنگ داده یا فاصله‌های کمی بین آن‌ها وجود دارد، ممکن است کاندید مناسبی برای لمینت دندان در کلینیک نصر باشید.

اگر دندان‌های شما به شدت تراش خورده، فرسوده یا به شدت به هم چسبیده است، لمینت ونیرهای چینی ممکن است گزینه درمانی مناسبی نباشد. در عوض، ممکن است به شما توصیه شود که روکش‌های دندانی داشته باشید که به آن‌ها روکش کامل نیز می‌گویند. نوع درمان مناسب، باید پس از بررسی کامل پرونده شما تعیین شود.

ایمپلنت‌های دندانی

دندان‌پزشکی مدرن و تکنولوژی پیشرفته، به دندان‌پزشکان قدرت بیشتر و به بیماران حق انتخاب گسترده‌تری داده است. تمامی پزشکان و تکنسین‌های کلینیک نصر اهمیت دندان در زیبایی را درک کرده‌اند و همه‌ی خدمات خود را با بهترین تکنیک‌ها انجام می‌دهند. برای رسیدن به یک لبخند ایده آل، همواره باید از ایمپلنت‌هایی استفاده شود که کاملا طبیعی به نظر برسند. فقط در یک روز می‌توانید یک مجموعه کاملاً جدید از دندان‌ها داشته باشید که تا آخر عمر باقی می‌مانند.

بررسی لمینت، بلیچینگ و ایمپلنت دندان سه نوع از مهم‌ترین خدمات دندان‌پزشکی

ایمپلنت‌های دندانی

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت با کمک یک ریشه مصنوعی در استخوان فک مستقر می‌گردد. جایگزینی دندان‌های از دست رفته با ایمپلنت بدون آسیب رساندن به دندان‌های سالم همسایه امکان پذیر است.

ایمپلنت دندان از دو قسمت بدنه ایمپلنت و اباتمنت ایمپلنت تشکیل شده است. بدنه ایمپلنت (پیچ تیتانیوم) به استخوان فک وارد می‌شود و ریشه دندان مصنوعی را تشکیل می‌دهد. ساختار ایمپلنت (اباتمنت) قسمت اتصال دهنده بین بدنه ایمپلنت و تاج ایمپلنت است. بنابراین می‌توان عملکردهای (جویدن، گاز گرفتن و آوایی) دندان را بازیابی کرد.

ایمپلنت دندان مناسب چه کسانی است؟

ایمپلنت راه حلی عالی برای کسانی است که به دنبال گزینه‌ای بادوام و ماندگار برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند.

داشتن ایمپلنت بیشتر، استحکام استخوان فک شما را بهبود می‌بخشد و پایداری آن را افزایش می‌دهد. اصولاً در تمام بیمارانی که دندان‌های فک بالا یا پایینشان را از دست داده‌اند، می‌توان از ایمپلنت دندان استفاده کرد. اگر در خطر عفونت یا خونریزی ناشی از بیماری‌های مزمن نیستید، ایمپلنت دندان ممکن است روش خوبی برای شما باشد.

علاوه بر این، در حالت ایده آل، استخوان فک شما باید برای درمان مناسب و رشد آن کامل شده باشد.

مزایای ایمپلنت دندان

  • شبیه دندان‌های طبیعی است
  • بدون نیاز به چسب
  • هرگز نمی‌لغزد و نمی‌افتد
  • نیازی به پیوند استخوان نیست
  • نتایج سریع
  • تعمیر و نگهداری آسان

بررسی لمینت، بلیچینگ و ایمپلنت دندان سه نوع از مهم‌ترین خدمات دندان‌پزشکی

بلیچینگ دندان

در کلینیک دندان‌پزشکی نصر، انواع درمان‌های سفید کننده دندان ارائه می‌شود راه حل‌هایی که به شما کمک  می‌کنند تا لبخند روشن و سفیدی را که همیشه می‌خواستید به دست آورید. دندان‌پزشکان مجرب مجموعه با شما همکاری خواهند کرد تا بهترین انتخاب درمانی را بر اساس شدت تغییر رنگ انتخاب کنید.

آیا بلیچینگ روی همه انواع تغییر رنگ موثر است؟

عوامل زیادی مانند رژیم غذایی و سن وجود دارند که باعث تغییر رنگ دندان‌ها می‌شوند. اساساً تغییر رنگ دندان را می‌توان به دو گروه تغییر رنگ درونی و بیرونی تقسیم کرد. لکه‌های درونی بر روی لایه‌های داخلی دندان مشاهده می‌شوند. این نوع تغییر رنگ می‌تواند ناشی از آسیب دندان، سن، مصرف بیش از حد فلوراید و برخی داروها مانند تتراسایکلین باشد. لکه‌های بیرونی بر روی لایه‌های بیرونی دندان ایجاد می‌گردند. این نوع تغییر رنگ معمولا ناشی از غذاهای دارای رنگ مصنوعی، نوشیدنی‌هایی مانند چای، قهوه، نوشابه یا استعمال شراب و سیگار باشد.

درمان‌های سفید کننده برای تغییر رنگ لایه‌های بیرونی دندان بسیار موثر هستند. از سوی دیگر، بیمارانی که تغییر رنگ درونی دارند، عموماً بهترین کاندید برای بلیچینگ نخواهد بود. بنابراین، معاینه حرفه‌ای برای تعیین بهترین گزینه درمانی مورد نیاز است. اگر تغییر رنگ ناشی از لکه‌های داخلی باشد، گزینه‌های درمانی دیگری مانند لمینت توصیه می‌شود.

انواع بلیچینگ دندان

سفید کردن دندان در مطب دندان‌پزشکی یا از طریق کیت سفید کننده حرفه‌ای در خانه انجام می‌شود. کیت‌های سفید کننده دندان نیز باید تحت نظارت حرفه‌ای استفاده شوند. پیش از انجام هر کدام از این روش‌ها غربالگری دندان ضروری است زیرا سفید کردن دندان‌ها می‌تواند باعث ایجاد حساسیت موقت در دندان‌های شما شود.

اگرچه این روش پیچیده نیست، اما برای جلوگیری از آسیب ناحیه لثه باید توسط دندان‌پزشک با تجربه انجام شود.

مزایای بلیچینگ

  • مقرون به صرفه
  • قابل استفاده در منزل (با کیت سفید کننده مخصوص)
  • نتیجه سریع

معایب بلیچینگ

  • حساسیت دندان‌ها
  • قهوه، چای، شراب به مدت 2 تا 3 هفته پس از بلیچینگ ممنوع است
  • نیاز به تمدید مکرر (هر سال)
  • انجام بیش از سه بار توصیه نمی‌شود
  • ممکن است برای همه بیماران مناسب نباشد
  • گزینه‌ای برای انتخاب رنگ یا شکل دلخواه وجود ندارد

کلینیک دندان‌پزشکی نصر

کلینیک دندان‌پزشکی نصر واقع در غرب تهران، یکی از مراکز دندان‌پزشکی معتبر است که با حفظ تعهد خود به ارزش‌های اخلاقی، آخرین روش‌های درمانی را با مقرون به صرفه‌ترین بودجه به بیماران و متقاضیان ارائه می‌دهد. اولویت این مجموعه ارائه خدمات با محوریت رضایت بیماران است.

با مراجعه به سایت این کلینیک می‌توانید به شکل رایگان مشاوره بگیرید و در صورت نیاز نسبت به رزرو آنلاین نوبت اقدام نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز