خبرگزاری کار ایران

سفارش گل تهران از گل فروشی اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۶۷

خرید گل برای عزیزانمان در مناسبت های مختلف (روز تولد، ولنتاین، روز مادر، سالگرد دوستی یا ازدواج و ...) یا حتی بدون مناسبت می تواند بیانگر عشق ما به آن ها باشد.

برای سفارش گل دیگر لازم نیست مانند گذشته به گلفروشی های اطرافمان مراجعه کنیم و یک سری گل تکراری و بی کیفیت را با قیمت بالا خرید کنیم، می توانیم از گل فروشی های آنلاین استفاده نماییم.

خرید گل از گل فروشی های اینترنتی دو حسن بسیار بزرگ دارد، یکی این که مدل های متنوع برای انتخاب دارند و دوم  هم این که اغلب قیمت مناسبی دارند.

یکی از گل فروشی های آنلاین معتبر در تهران، گل فروشی اینترنتی تهران رایبد است، در ادامه بیشتر در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد.

نکات مهم در خرید گل آنلاین

انتخاب گل تازه و با طراوت

در بهترین حالت گل در دمای معمولی منزل بین 4 تا 6 روز عمر می کند. از این رو اگر گل خریداری شده تازه نباشد قطعا در میزان نگهداری گل شما تاثیر چشمگیری مشاهده خواهد شد.

همچنین خوش بو بودن گل ها با تازگی آن ارتبط مستقیم دارد ( البته توجه کنید که گل رز از جمله گل هایی است که بوی خاصی ندارد) اما مابقی گل ها اگر تازه نباشند مقدار بوی مناسبی ندارند.

رنگ بندی و روان شناسی گل

یکی از عوامل مهم در انتقال احساسات رنگ آمیزی آن می باشد. خصوصا گل نیز، که رنگ از مولفه های اصلی و بی بدیل آن است.

استفاده از رنگ های هارمونی که باعث ایجاد کنتراس در گل های می شود.

استفاده از رنگ مناسب و بسته بندی صحیح زیبایی گل ها را دو چندان می کند. شما میتوانید در سایت رایبد و مشاهده محصولات به این امر پی ببرید و از سفارش گل اینترنتی خود لذت ببرید.

گل رز، گل لیلیوم، گل داوودی، گل میخک، گل آفتابگردان از گل های بسیار زیبا و پرفروش هستند.

دقت در مناسب ها جهت سفارش گل

حتما باید توجه کنید چه محصولی را برای چه مناسبتی می خواهید و یا اینکه قرار است به چه شخصی هدیه دهید.

برای مثال در یک مراسم ختم منطقی تر است که از گل هایی با رنگ های آرام  و ساده و آراسته استفاده شود.  و یا اینکه اگر قصد دارید محصولی برای جشن تولد سفارش دهید باید از گل های شاد با با تزئینات بیشتری استفاده کنید.

در موارد حرفه ای تر با دانستن فلسفه رنگ گل ها در انتخاب خود دقیق تر شوید. چرا که عمق نیت و محبت شما در چیدمان و رنگ گل های نیز درج می شود.

برای آنکه خیال راحتی در روند ثبت و سفارش گل آنلاین داشته باشید، گل فروشی اینترنتی رایبد پشتیبانی قوی و منحصر به فرد خود توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. گل فروشی اینترنتی رایبد با داشتن مجوز های لازم نظیر ای نماد و شماره ثبتی در داخل وب سایت در خدمت شما عزیزان جهت پیگیری سفارش خرید گل تان و یا مشاوره قبل از خرید درخدمت شما عزیزان می باشد.

ارسال فوری

سفارشات شما پس از آماده شدن و تایید نهایی به سمت مقصد با پیک اختصاصی ارسال می شود و در انتها پیامک تایید تحویل محصول برای شما ارسال خواهد شد.

در صورت اختلال در روند ارسال پشتیبان رایبد با شما تماس گرفته و موارد را با شما در میان می گذارد تا بهترین تصمیم برای محصول ارسالی گرفته شود. توجه کنید که گل فروشی رایبد تمامی تلاش خود را میکند که تا به هر نحوی شده سفارش شما را به مقصد مورد نظر تحویل دهد.  به شما قول می دهیم که تمامی تلاش خود را جهت یک تجربه عالی از خرید گل آنلاین کسب نمایید.

خرید گل از معتبر ترین گل فروش آنلاین در تهران

رایبد تلاش می کند با شناخت هرچه بهتر و بیشتر نیازهای شما محصولاتی با کیفیت مناسب و دقیق خلق و برای انواع نیازها و مناسبت های شما روزانه فکر میکنیم تا بهترین تجربه را از سفارش گل آنلاین از گل فروشی رایبد داشته باشید.

رایبد خود را همیشه متعهد میداند که با ارائه گل ها محصولات تازه و شگفت انگیز برای شما بتواند بخش کوچکی از اتفاق زیبای روز شما را رقم بزند.  ما در گلفروشی اینترنتی رایبد مدل و کارآمدی جدیدی برای خرید گل در نظر گرفته ایم که کاربر بتواند به راحتی اقدام به خرید و تحویل محصول خود نماید.

تحویل به موقع

تحویل به موقع و سریع یکی از اهداف مهم و ثابت گل فروشی آنلاین رایبد است که برای تحقق این امر مهم سال ها تجربه به همراه تعهد کسب کرده ایم. ما تماما درک میکنیم که انتظار برای دریافت چنین محصولات مهمی چقدر اهمیت بالایی دارد. از این رو بخش بزرگی از سیستم فکری گل فروشی رایبد برا این اساس ساخته شده است.

مورد اعتماد بودن

اگر به تازگی با فضای اینترنت آشنا شده باشید میدانیم که تصمیم برای خرید گل اینترنتی به همین سادگی ها نیست از این رو تازگی گل نیز برای تمامی افراد مهم است و قطعا نمیتوان از طریق سایت و تصاویر موجود بتوان این نگرانی را بر طرف کرد. مشتریان باید بدانند که اعتبار یک گل فروشی به تازگی و طراوت گل های به کاربرده شده در محصولات است. از آنجا که فروشگاه گل رایبد توانسته بیش از 15 هزار سفارش موفق را ثبت کند به راحتی میتوان نتیجه گرفت که ضمانت کافی را ما به تمامی کسانی که قصد دارند از خدمات ما استفاده کنند خواهیم داد.

گل یکی از کالا های لوکس و غیر ارزان محسوب می شود از این رو کاربران ممکن از نسبت به قیمت خرید گل از طریق درگاه آنلاین احساس راحتی نداشته باشند. در نتیجه بهترین قیمت به این معنا نیست که ما قیمت ارزان ارائه می دهیم. در اصل بهترین قیمت گل به این معنا است که بدانید اگر گلی ارزان است یک حکمتی در آن وجود دارد.  تازگی و کیفیت گل بسیار برای ما اهیمت دارد و طبیعتا شما نیز دوست دارید که گل هایی که دریافت میکنید از ظاهر و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. و مدت زمان بیشتری در کنار شما گل ها وجود داشته باشند. با خرید گل اینترنتی از گل فروشی آنلاین رایبد از تازه بودن گل ها و با مناسبت ترین قیمت بهرمند شوید.

ارسال فوری گل در تهران

ارسال سریع و به موقع تخصص ماست ما تمامی محصولات را به ویژه در شهر تهران در بازه زمانی مناسب (اصولا زیر 3 ساعت) تحویل مشتری خواهیم داد. تمامی محصولات به صورت رایگان ارسال شده و در پروسه آمده سازی تا تحویل از سالم بودن گل ها اطمینان حاصل نمایید.

دیگران دنبال چه مدل گلی بوده اند؟

افراد اغلب در شهر تهران موارد زیر را جست و جو کرده اند و به سایت رایبد رسیده اند:

  • سفارش باکس گل عاشقانه در تهران
  • سفارش باکس گل لوکس در تهران
  • سفارش دسته گل رز قرمز
  • سفارش دسته گل آنتوریوم لاکچری
  • خرید گل قیمت مناسب
  • گل ارزان و با کیفیت
  • خرید سبد گل داوودی
  • خرید تاج گل ترحیم
  • سفارش تاج گل تبریک
  • خرید گیاه آپارتمانی در شرق تهران
  • خرید گل در غرب تهران
  • گل فروشی اینترنتی تهران
  • گل فروشی شمال تهران
  • گلفروشی جنوب تهران
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز