خبرگزاری کار ایران

راهنمای جامع خرید عطر و ادکلن و تشخیص عطر اصل

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۷۵۱

امروزه خرید عطر و ادکلن کار آسان و راحتی نیست، به دلیل وجود عطرهای تقلبی که در بازار زیاد شده، نمی‌توان به فروشنده‌ها و عطرها اطمینان کرد. بهتر است برای خرید عطر و ادکلن اصل به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید عطر را کاملا اورجینال و اصل خریداری کنید، با مراجعه به شعبه‌های حیات پرفیوم این امکان برایتان فراهم می‌شود تا عطر و ادکلن اورجینال برای خود و عزیزانتان خریداری کنید.

انتخاب عطر مناسب

باید به این مورد توجه داشت که خرید عطر و ادکلن نیاز به این دارد که شما اطلاعاتی درباره دنیای عطر‌ها داشته باشید. رایحه‌ها و ترکیبات عطر بسیار پیچیده و جادویی هستند و باید درباره آن‌ها اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید عطری مناسب خودتان را تهیه کنید. علاوه بر این انتخاب عطر به تمایلات درونی و شخصیت شما هم مربوط می‌شود.

در بعضی مواقع شاید بدون داشتن اطلاعاتی درباره عطر بتوانید عطری مناسب با روحیه و شخصیت خود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید جون انتخاب عطر کاملا سلیقه‌ای است. اگر درباره عطرها اطلاعاتی ندارید می‌توانید به مشاورهای حیات پرفیوم اعتماد کنید تا آن‌ها شما عزیزان را در انتخاب و خرید عطر و ادکلن خود راهنمایی کنند.

نحوه عطر زدن

خیلی از وقت‌ها اتفاق افتاده است که شما عطر اصل و اورجینالی تهیه کرده‌اید ولی به درستی نمی‌توانید از آن عطر استفاده کنید و از رایحه بی‌نظیر آن لذت نمی‌برید یا ماندگاری و ردبو آن عطر برایتان معمولی است، در این موارد بهتر است در ابتدا به نحوه عطر زدن خود دقت کنید.

 نحوه درست اسپری کردن عطر بسیار مهم است و می‌تواند ماندگاری عطر شما را افزایش دهد. اسپری کردن عطر در نقاط درستی از بدن بو و کیفیت عطر شما را بالاتر می‌برد. به طور مثال زدن عطر بر روی لباس، کار اشتباهی است که بهتر است کمتر این کار را انجام دهید اگر عطر خود را به نقاطی که دارای نبض هستند اسپری کنید ماندگاری آن عطر را افزایش خواهید داد.

 پوست به دلیل گرمایی که دارد ذرات عطر را در خود نگه می‌دارد و بویی مطبوع و فوق‌العاده‌ای در فضا پخش می‌کند. اسپری کردن عطر در پشت گوش و موها می‌تواند ماندگاری عطر شما را بیشتر کند که این امر می‌تواند برای شما رضایت بخش باشد. پس عطر خود را بر روی لباستان اسپری نکنید، آن را در قسمت‌هایی که دارای نبض هستند بزنید تا نتیجه آن را متوجه شوید.

کجا چه عطری بزنیم؟

در زمان خرید عطر و ادکلن حتما به محل و جایی که ‌می‌خواهید آن عطر را استفاده کنید، دقت کنید. مثلا اگر می‌خواهید آن را در مهمانی‌ها و مجالس رسمی استفاده کنید بهتر است از قفسه رایحه‌های گرم و ملایم عطر خود را انتخاب کنید. عطر‌هایی که دارای رایحه گرم هستند بسیار شیک بوده و به شما ابهت و جذابیت می‌دهند. باید به این امرتوجه کرد که استفاده از عطرهای تند و تیز مناسب مجالس رسمی نیستند. اگر عطری می‌خواهید که مناسب محل کارتان باشد بهتر است از عطرهایی استفاده کنید که دارای رایحه‌ای ملایم و خنک باشند، استفاده عطرهایی که تلخ و تند ‌هستند مناسب محل کار نبوده و می‌تواند تاثیر منفی بر روی کسانی که با آن‌ها ارتباط دارید بگذارد. استفاده از رایحه‌های گلی و مرکباتی که سبک هستند انتخاب هوشمندانه‌ای برای محیط‌های حرفه‌ای هستند.

تشخیص رایحه مناسب

اگر در تشخیص رایحه‌ها تجربه‌ای ندارید و تازه کار هستید بهتر است قبل از خرید و انتخاب عطر خود فکر کنید ببینید که چه بویی را بیشتر از هر چیزی دوست دارید؟

مثلا بعضی‌ها علاقه شدیدی به بوی قهوه دارند و با بوی آن احساس انرژی وشادی می‌کنند، بعضی دیگر عاشق بوی خاک باران خورده هستند یا برخی دیگر بوی گل‌های بهاری را دوست دارند، برای انتخاب رایحه مورد علاقه خود و تفکیک آن بهتر است به نت‌های اولیه عطر دقت کنید و روی رایحه مورد علاقه خود تمرکز کنید تا بتوانید آن را از بقیه تفکیک کنید.

اگر باز هم نتوانستید رایحه‌ای که دوست دارید را تشخیص دهید می‌توانید با مراجعه به شعب پریس و آرتمیس حیات پرفیوم از مشاوران عطر ما راهنمایی‌های لازم را بگیرید و عطر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

تشخیص عطر اصل

عوامل مهمی در تشخیص عطر اصل وجود دارد و باید شما عزیزان به آن درهنگام خرید توجه کنید. اولین چیزی که باید مورد توجه خود قرار دهید بسته بندی جعبه آن عطر است، جعبه عطر‌های اصل معمولا دارای سلفونی ضخیم هستند که کاملا مرتب تا خورده است و با چسب‌های حرارتی، به طوری که مشخص نباشد به جعبه چسبیده شده است. اگر این تا خورگی‌ها تمیز نباشد و درز و لبه‌ها پهنایی بالا تر از ۵ میلی‌متر داشته باشند آن عطر اصل نیست.

یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه کنید مقوا داخل بسته‌بندی جعبه است که عطر را به طور ثابت در جای خود نگه می‌دارد، جنس مقوا باید محکم و سفت باشد تا مانع از تکان خوردن عطر شود. یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل نوشته‌ها و لیبل‌هایی است که بر روی جعبه درج شده است. اگرنوشته‌ها خوانا نباشند و با فونت‌های نامعلوم نوشته شده باشند آن عطر فیک است، حتما در هنگام خرید عطر به نوشته‌ها و مشخصات آن و کارخانه سازنده آن عطر دقت کنید و نوشته‌ها را با اطلاعاتی که درون سایت اصلی محصول نوشته شده است بررسی کنید. در جعبه ‌عطرهای تقلبی این مشخصات نوشته نشده است و یا بی کیفیت چاپ شده است.

در هنگام خرید عطر حتما شیشه عطر را بررسی کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید. بعضی از شرکت‌های تولید کننده عطر و ادکلن که پرفیوم‌هایی تقلبی وارد بازار می‌کنند برای آن که بتوانند از بازرسان فرار کنند عطرهایی با رایحه‌ای شبیه به عطر اصلی را وارد بازار می‌کنند، ولی شیشه این عطرها فقط به شیشه اصلی آن شباهت دارد و کاملا شبیه شیشه آن عطر نیست.

حتما قبل از خرید عطر خود مشخصات آن را در سایت اصلی برند بررسی کنید. معمولا رنگ مایع عطر‌های فیک با اصل کاملا متفاوت است، رنگ مایع عطر‌های اصل معمولا روشن‌تر و ملایم‌تر هستند رنگ‌های جیغ و پر رنگ نشان دهنده مواد شیمیایی درون عطر هستند و تقلبی بودن آن عطر را نشان می‌دهند.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید در شیشه عطر است، پرفیوم‌های اصل دارای درهایی متقارن هستند. شماره سریال روی جعبه و شیشه یکی دیگر از عواملی است که می‌توانید با استفاده از آن اصل و فیک بودن عطر را تشخیص دهید، بچ کد ته شیشه عطر درج می‌شود و باید با بچ کد روی شیشه یکی باشد و با جوهر بر روی جعبه درج شده باشد. شیشه عطر‌ تقلبی ناهموار و ناصاف است و بعضی اوقات در ساختار این شیشه‌ها از پلاستیک استفاده می‌شود. شیشه عطرهای اصل کاملا صاف و شفاف هستند و لبه‌هایی گرد دارند.

مهم‌ترین مرحله هم تست کردن ماندگاری عطر است، وقتی عطر را بر روی دست خود امتحان می‌کنید باید بوی آن به مرور زمان کم شود تا متوجه شوید آن عطر اصل است. عطر‌های تقلبی در همان دقایق اول ماندگاری خودشان را از دست می‌دهند.

سخن آخر

خرید عطر و ادکلن اصل یک کار تخصصی است که باید حتما اطلاعاتی درباره رایحه‌ها و عطر‌ها  داشته باشیم تا راحت‌تر بتوانیم عطری مناسب خود پیدا کنیم. حتما قبل از اینکه عطر خود را خریداری کنید اطلاعاتی درباره آن کسب کنید و سایت اصلی آن را بررسی کنید. عطر خود را متناسب با مکانی که می‌خواهید آن را استفاده کنید انتخاب کنید. برای خرید عطر اصل و برند می‌توانید به شعب حیات پرفیوم مراجعه کنید و از مشاوران عطر کمک بگیرید تا عطری متناسب با شخصیتتان انتخاب و خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز