خبرگزاری کار ایران

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۷۱

تعمیرگاه مجاز یکی از قدیمی ترین تعمیرگاه های معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می باشد، که با داشتن سال سابقه 30 ساله درخشان خود توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت توسط ماهرترین تعمیرکاران به مشتریان خود ارائه دهد. تعمیرگاه مجاز با همکاری تعمیرکارانی که تخصص آن ها مربوط به یک برند می باشد. فرقی نمی کند که شما از کدام برند در منزل خودتان استفاده می کنید در صورتی که لوازم خانگی شما در هر برندی دچار مشکل شده است می توانید در نمایندگی تعمیرگاه مجار خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید تا ما تعمیرکار مربوط به برند دستگاه شما را برای تعمیر لوازم خانگی به محل مورد نظر شما بفرستیم.

تعمیرات لوازم خانگی

حتما می دانید که امکان بروز مشکلات مختلف برای لوازم برقی وجود دارد. همانطور که می دانید که بیشتر لوازم خانگی با برق کار می کنند و از همین رو امکان بروز مشکلات مختلف برای آن ها وجود دارد مشکلاتی مانند روشن نشدن دستگاه، روشن شدن اما کار نکردن دستگاه و ... که تمامی این مشکلات شاید به ظاهر پیچیده نباشند اما باید بدانید تعمیر این لوازم کار هر کسی نمی باشد، زیرا در بیشتر این لوازم خانگی ها از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است که باعث می شود ساختار داخلی این دستگاه کمی پیچیده و تعمیر آن ها پیچیده تر شود.

از همین رو ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که در صورت نداشتن تخصص کافی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برای تعمیر این دستگاه اقدام نکنید زیرا این امکان وجود دارد که باعث بروز مشکلات بیشتر در دستگاه خود شوید. فرقی نمی کند که کدام دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، همانطور که گفته شد ما در تعمیرگاه مجاز با تعمیرکاران زیادی همکاری می کنیم که آن ها تخصص خاص خود را در زمینه های مختلف دارند.

پس در صورت بروز مشکل برای دستگاه های مختلف خود می توانید به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه: تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر کولر گازی، تعمیر یخچال فریز، تعمیر اجاق گاز، جاروبرقی، ماکروفر، گوشت کوب برقی، چای ساز و کلیه قطعات ریز خانگی استفاده نمایید. یکی از وسایل پر کاربرد در خانه ها ماشین لباسشویی می باشد، که معمولا به دلایل مختلفی مانند نداشتن آگاهی کافی در رابطه با استفاده از آن و یا بالا رفتن سن دستگاه و همچنین اتفاقات مختلفی که ممکن است برای دستگاه بیفتد دچار خرابی می شود. در ادامه به تعدادی از مشکلات متداول لباسشویی اشاره خواهیم کرد که کرد که در صورت مشاهده کردن آن ها شما نیاز به تعمیر لباسشویی دارید.

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از دستگاه هایی می باشد که با آب و برق به صورت همزمان استفاده می کند که همین موضوع احتمال بروز مشکل را در این دستگاه بالا می برد و به همین دلیل می باشد که ماشین لباسشویی یکی از دستگاه هایی می باشد که همیشه در حال خرابی است. تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرگاه مجاز در زمینه تعمیر لباسشویی با ما همکاری می کنند هر کدام متخصص یک برند خاص می باشند که حوضه فعالیت آن ها در زمینه:  تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر لباسشویی ال جی و ... می باشد. پس در صورت بروز مشکل برای لباسشویی در هر برندی تنها کافیست با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

 

برخی از مشکلات متداول ماشین لباسشویی:

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • لرزش و تکان خوردن لباسشویی
  • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  • تمام نشدن شستشو در ماشین لباسشویی
  • تخلیه نکردن لباسشویی
  • آبگیری نکردن دستگاه
  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی
  • چشمک زدن برد ماشین لباسشویی
  • باقی ماندن پودر در جاپودری لباسشویی
  • نمایش ارور یا کد خطا بر روی نمایشگر دستگاه

تمامی این موارد مشکلاتی جدی در ماشین لباسشویی می باشند که در صورت مشاهده کردن هر کدام از آن ها شما نیاز به تعمیر لباسشویی خود دارید. سوالی که بیشتر مشتریان ما هنگام تماس از ما میپرسند این است که هزینه تعمیرات چقدر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز به چه صورت می باشد؟

جواب دادن به این سوال که هزینه تعمیرات لوازم خانگی چقدر می شود، بستگی به نوع، مشکل پیش آمده و مدل دستگاه دارد. در برخی از موارد ممکن است که دستگاه شما نیاز به بررسی ساده و یا سرویس داشته باشد، اما در مواردی دیگر امکان دارد که قطعه ای در دستگاه شما دچار مشکل شده باشد و شما نیاز به تعمیر و یا تعویض آن قطعه در لوازم خانگی خود داشته باشید. پس توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات به شدت مشکل پیش آمده و مدل دستگاه شما بستگی دارد. اما چیزی که مشخص می باشد هزینه ایاب و ذهاب و کارشناسی می باشد، که در مرحله تعمیرکار در محل مورد نظر شما حاضر می شود و بعد از بازدید کامل دستگاه می تواند عیب یابی کند و بعد از هزینه تقریبی را به شما اعلام کند.

چرا به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی اطمینان کنیم؟

نمایندگی تعمیرگاه مجاز توانسته است با ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود، مشتریان وفاداری داشته باشد که خوده آن ها ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند.

تعمیرگاه مجاز با داشتن بیش از 30 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی شامل : انواع یخچال و ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی با برندهای معتبر، ماشین لباسشویی و … جایگاه خوبی در میان رقیبان این حرفه داشته باشد.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

برخی از ویژگی های نمایندگی تعمیرگاه مجاز :

ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی در سرتاسر تهران و کرج:

تعمیرگاه مجاز با داشتن شعبه های مختلف در سرتاسر تهران و کرج آماده است تا خدمات تخصصی خود را در زمینه: تعمیر لباسشویی، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر یخچال فریزر و ... را در تهران و کرج به شما عزیزان ارائه دهد. تمامی خدمات تعمیرگاه مجاز با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه داده می شود. 

ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل مورد نظر شما:

به دلیل زیاد بودن وزن و حجم برخی از لوازم خانگی این امکان وجود دارد که هنگام جابجایی دستگاه به تعمیرگاه مجاز دچار مشکلات مختلفی شوند. اما تعمیرگاه مجاز با ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل شما این مشکل را برطرف کرده است. بعد از ثبت کردن خرابی دستگاه خود در نمایندگی تعمیرگاه مجاز و هماهنگی های لازم با کارشناسان ما منتظر بمانید تا تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی شما بپردازد.

ثبت سفارش خرابی لوازم خانگی شما در ۲۴ ساعت شبانه روز:

در صورتی که لوازم خانگی شما خراب شده است می توانید به سایت تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین در 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا با شما تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

پس با توجه به این امتیاز ها و امتیاز های دیگر نمایندگی تعمیرگاه مجاز به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای تعمیر لوازم خانگی خود به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی این نمایندگی استفاده نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز در تهران و کرج جهت ثبت سفارش خرابی:

 (021) 77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز