خبرگزاری کار ایران

به همت موسسه خیریه پیام حاج کاظم کاشانی و همیاری گروه صنعتی گازسو

جشن (یلدای مهربانی) برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۳۹

به همت موسسه خیریه پیام حاج کاظم کاشانی و همیاری گروه صنعتی " گازسو" بزرگترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در خاورمیانه، مراسم جشن باشکوهی با عنوان " یلدای مهربانی" برگزارشد.

بر اساس این گزارش ؛ مراسم جشن یلدای مهربانی با هدف شادی دل جمعی از کودکان بی سرپرست و کودکان کار جنوب تهران با حضور جمعی از هنرمندان محبوب و خیرین  و تعدادی از کودکان بی سرپرست و کودکان کار در مجموعه فرهنگی شهید مختار سلیمانی منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

نسیم حاج کاظم کاشانی، مدیر عامل موسسه "خیریه پیام حاج کاظم کاشانی" در حاشیه  این مراسم گفت: با لطف و همراهی خداوند و با همراهی جمعی از هنرمندان محبوب کشور از جمله استاد محمد مسلمی(عمو فیتیله ای) مجری محبوب کودکان ایران، گروه کودک مل مل، دکتر مسعود صابری، علی کاظمی،احمدرضا موسوی و تعداد دیگری از هنرمندان، توفیق داشتیم مراسم یلدای مهربانی را با هدف "شادی دل کودکان" و با حضور تعدادی از کودکان بی سرپرست  و کودکان کار جنوب تهران در آستانه یلدا برگزار نماییم.

نسیم کاشانی افزود: سعی کردیم در این مراسم ضمن مهیا کردن یک فضای شاد و مفرح برای این عزیزان، با توجه به در پیش بودن فصل سرما و آغاز زمستان، طبق سنت هرساله با تهیه و توزیع البسه مناسب زمستانی ، گرما را به کانون خانواده این کودکان هدیه دهیم.

جشن (یلدای مهربانی) برگزار شد

وی در خصوص فعالیت های خیریه ای که مدیریت آن را بر عهده دارند افزود:خیریه " پیام حاج کاظم کاشانی" موسسه ای است که با اهداف خیر خواهانه از جمله کمک به بیماران و به ویژه بیماران مبتلا به سرطان در سال ۱۴۰۰ تاسیس و شروع به فعالیت کرده است.

گفتنی است؛ دکتر پیام حاج کاظم کاشانی که خیریه بر پایه اهداف  ایشان تاسیس شده است ، انسانی فرهیخته بود که بعد از ابتلا به سرطان و با توجه به تجربه کردن شرایط سخت این بیماری ، اهداف بزرگی برای کمک مادی و معنوی به بیماران سرطانی داشت اما متاسفانه فرصت عملی کردن این اهداف را پیدا نکرد و خانواده "پیام" به یاد او در تلاشند تا در خیریه ای به نام او ، به اهداف گرانقدرش جامه عمل بپوشانند.

جشن (یلدای مهربانی) برگزار شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز