خبرگزاری کار ایران

مای آرمان، بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی با مجوز رسمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۳۷

«آینده» دغدغه تمامی انسان‌هاست. این که امروز باید چه کرد که آسودگی و رفاه فردا تضمین‌شده باشد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند ضمانت داشتن یک زندگی خوب در آینده باشد، تحصیل است. طبیعتا هرچه دانشگاهی که در آن تحصیل می‌کنید، معتبرتر باشد، خروجی آن سطح بالاتری خواهد داشت. یک فارغ‌التحصیل باسواد می‌تواند به سرعت شغل پیدا کند و درآمد بالایی داشته باشد.

دانشگاه‌های معتبرتر، در شهرها و کشورهای پیشرفته فراوان‌ترند. برای همین است که بسیاری از افراد به تحصیلات بین‌المللی می‌اندیشند. مزیت دیگری که تحصیلات در کشورهای پیشرفته دارد، امکان یافتن شغل و ماندگار شدن در آن کشورهاست. این یعنی برای کسانی که به دنبال آینده بهترند، مهاجرت تحصیلی راه ساده‌تری برای رسیدن به آرزوهاست.

همه این‌ها را گفتیم که اهمیت پیدا کردن بهترین راه برای مهاجرت تحصیلی آشکارتر شود. نکته مهم درباره این موضوع، معتبر بودن آن است. شاید راه‌های زیادی وجود داشته باشد که می‌توانید برای پیدا کردن دانشگاه، اخذ پذیرش و ویزا از آن‌ها استفاده کنید اما اگر با بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی آشنا شوید که در تمام مسیر راهنمای شماست و تضمین می‌کند که نتیجه دلخواه و مناسب را خواهید گرفت، چه تصمیمی می‌گیرید؟

ویژگی‌ های یک موسسه مهاجرتی قابل اعتماد

شما از یک موسسه مهاجرت تحصیلی چه انتظاراتی دارید؟ تیم مشاوره حرفه‌ای که در پیدا کردن مناسب‌ترین دانشگاه به شما کمک کنند؟ معتبر و قانونمند باشد تا به راحتی بتوانید به آن‌ها اعتماد کنید و خیالتان از بابت دریافت پذیرش و ویزا راحت باشد؟

همه موارد گفته شده به علاوه مزایای دیگری که شاید به آن‌ها فکر هم نکرده باشید در موسسه مای آرمان www.myarman.com وجود دارد. برای اینکه بیشتر با این موسسه آشنا شوید، شاخص‌ترین ویژگی‌های آن را برایتان شرح می‌دهیم.

مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات

داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات قطعا اولین و مهم‌ترین موردی است که وجودش، خیال شما را از بابت موسسه‌ای که می‌خواهید کارهایتان را به آن بسپارید، راحت می‌کند.

مشاوره رایگان

اگر قصد تحصیل در کشورهای دیگر را دارید، احتمالا درباره شرایط مختلف آن جستجو و بررسی کرده‌اید اما از آنجا که این موضوع برای آینده شما بسیار تعیین‌کننده و حساس است، نیاز به مشاوره را احساس می‌کنید. بهترین راهنما در این زمینه کسی است که خود تحصیلات بین‌المللی داشته و نسبت به شرایط و مسیر آن کاملا آگاه است. چنین فردی می‌تواند مناسب‌ترین دانشگاه را به شما پیشنهاد دهد و پاسخگوی تمامی سوال‌ها و نگرانی‌های شما در این زمینه باشد.

 مای آرمان، بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی با مجوز رسمی

ارائه برنامه تخصصی

شما استعدادهای ویژه، شرایط و علائق خاص خود را دارید. اینطور نیست که هر کسی بخواهد و بتواند در هر رشته و دانشگاهی تحصیل کند. موسسه ایده‌آلی که به کشورهای دیگر دانشجو اعزام می‌کند، بر حسب پیش‌زمینه تحصیلی، توانایی‌ها و علائق افراد دانشگاه مناسب را برایشان پیدا می‌کند.  

تجربه موفق چندین ساله

موسسه‌ای که چندین سال سابقه موفقیت‌آمیز در اعزام دانشجو به بهترین کشورها را دارد، قابل اعتمادترین گزینه برای کسانی است که به دنبال موسسه مهاجرت تحصیلی مناسب می‌گردند.

تعرفه معقول و ضمانت بازگشت وجه

چه مزیتی از این بزرگتر که هزینه‌ها را وقتی بپردازید که پذیرش و ویزا در دستانتان باشد؟ معنای ضمانت چیزی غیر از این نیست.

پاسخگو و در دسترس بودن

هر موسسه مهاجرت تحصیلی به شما تعهد نمی‌دهد که در تمام مسیر انجام کار بعد از قرارداد، از پیدا کردن دانشگاه و اخذ پذیرش تا گرفتن ویزا و راهنمایی درباره اقامتگاه، حامی شما باشد و به تمامی سوال‌هایتان پاسخ دهد. پس اگر چنین امکانی پیدا کردید، ارزش آن را بدانید.

اخذ اقامت از طریق تحصیل

خیلی از افراد به دنبال اخذ اقامت پس از تحصیل در کشوری که در آن درس خوانده‌اند، هستند. این روش یکی از رایج‌ترین مسیرهای مهاجرت است. وقتی در کشوری درس می‌خوانید و از دانشگاه همان کشور مدرک می‌گیرید، خیلی آسان‌تر می‌توانید در آن‌جا کار پیدا کنید و به این ترتیب، پس از چند سال کار، اقامت و تابعیت دریافت کنید.

اهمیت ماجرا اینجاست که کشور درستی را برای این کار انتخاب کنید که از لحاظ زمان‌بندی دوره تحصیلی، فرصت پیدا کردن کار و امکان استخدام در مشاغل توجیه داشته باشد. ضرورت مشاوره با متخصصان این امر، اینجا مشخص می‌شود.

مزایای موسسه مهاجرت تحصیلی مای آرمان

مای آرمان اولین پلتفرم تخصصی تحصیلات بین‌المللی به زبان فارسی است که به دانشجویان امکان می‌دهد تا از بین بیش از ۱۰۰۰ دانشگاه و ۱۰۰۰۰۰ دوره تحصیلی،‌ بهترین مقصد را در بهترین کشورها انتخاب کنید.

این موسسه تمام ویژگی‌هایی را که بالاتر گفته شد، دارد. 15 سال سابقه موفقیت‌آمیز در اعزام دانشجو به دانشگاه‌های بین‌المللی تجربه‌ای بی‌نظیر رقم زده تا رسیدن شما به رویایتان را تضمین کند.

علاوه بر این پس از دریافت ویزا، این مجموعه در پیدا کردن محل اقامت مناسب، همراه و راهنمای دانشجویان است.

نماینده رسمی دانشگاه‌های بین‌المللی

این موسسه که نماینده رسمی بیش از 200 دانشگاه معتبر در دنیاست، رشته مورد علاقه شما را بر حسب پیشینه تحصیلات، علائق و توانمندی‌هایتان برای شما انتخاب می‌کند و از دانشگاه مورد نظر که خودتان انتخاب کرده‌اید به‌طور تضمینی برایتان پذیرش می‌گیرد. وجه قابل پرداخت در پایان این فرآیند دریافت می‌شود.

جلسه مشاوره رایگان

از همه مهم‌تر این‌که شما امکان مشاوره رایگان خواهید داشت یعنی پیش از هر تصمیمی می‌توانید با درمیان گذاشتن خواسته خود با منتورهای متخصص مجموعه، از این راهنمایی بهره‌مند شوید. تنظیم زمان این مشاوره می‌تواند به‌صورت تلفنی یا آنلاین باشد. جلسه مشاوره نیز بسته به شرایط متقاضی می‌تواند به‌طور حضوری و یا آنلاین انجام شود.

مای آرمان، بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی با مجوز رسمی

کمک به تکمیل مدارک لازم

در طی فرآیند کاری که به این موسسه سپردید، مای آرمان تمامی مدارکی را که باید برای اخذ پذیرش از دانشگاه و ویزا از سفارت داشته باشید، به شما می‌گوید تا آن‌ها را تهیه کنید و مضاف بر آن، در نوشتن متونی مثل انگیزه‌نامه به شما کمک می‌کند.

امکان اخذ ویزای همراه

در بسیاری از مواقع مسئله کسی که به دنبال تحصیلات بین‌المللی است، دشواری جدا شدن از خانواده است. مجموعه آرمان پرشین خاورمیانه با فراهم کردن امکان اخذ ویزای همراه، این مشکل را برای متقاضیان حل کرده تا با آسودگی بیشتر به تحصیلاتشان ادامه دهند. 

نتیجه یک مشاوره خوب

همانطور که گفتیم شما می‌توانید فرآیند انتخاب رشته و دانشگاه و اخذ پذیرش و ویزا را خودتان انجام دهید اما اگر بدانید که چه میزان زمان و هزینه صرف کاری می‌شود که می‌توانید با خیال آسوده به کاردان بسپارید، تصمیم دیگری خواهید گرفت. مضاف بر این‌که بدون مشورت ممکن است عواقب احتمالی انتخاب خود را ندانید و با انتخاب اشتباه، تمام آن زمان و هزینه را هدر دهید.

نتیجه یک مشاوره خوب این است که:

  • در برابر تبلیغات نادرست، گمراه نمی‌شوید.
  • دیگر تصمیم اشتباهی نمی‌گیرید.
  • اطلاعات صحیح و به‌روز دریافت می‌کنید.
  • از آنجا که در تصمیم‌گیری تردید ندارید، زمان را از دست نمی‌دهید.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز