خبرگزاری کار ایران

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت _ رشت امداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۷۱

ماشین لباسشویی مانند سایر لوازم خانگی پر مصرف در خانه است و دارای دوره گارانتی است.

اغلب لباسشویی های ال جی در این مدت بدون هیچ شکایتی کار می کند. پس از اتمام گارانتی، بسیاری از قطعات سایش شده و خراب می شوند. با این حال، شما نباید از شر دستگاهی که می توان سال ها بیشتر از آن استفاده کرد خلاص شوید. 

واقعیت این است که این روزها ماشین های لباسشویی باکیفیت ال جی، ارزان نیستند. از طرف دیگر، تعمیر لباسشویی ال جی در رشت می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها و زمان شما شود.  بیشتر مردم برای تعمیر لباسشویی ال جی در رشت با مرکز نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس می گیرند تا در زمان کوتاه تعمیر صورت بگیرد.

اگر شما می خواهید با دانستن دلایل خرابی لباسشویی ال جی و نحوه ی تعمیر خانگی آن آشنا شوید، این بهترین مقاله برای شماست.

چرا طبل لباسشویی ال جی نمی چرخد؟

عموما لباسشویی های ال جی بدون عیبی به چرخش طبل ادامه می دهند اما اگر در معرض فرسودگی و پارگی باشند، ممکن است که دیگر طبل از کار بیفتد و نچرخد. برای رفع این مشکل ابتدایی ترین و مهمترین اقدام " تعمیر و نگهداری منظم" سیستم لباسشویی است. برای زمانی که طبل لباسشویی ال جی شما کار نمی کند، اقداماتی که باید کنید، به حالت زیر است:

  1. ممکن است به سادگی ماژول کنترل ماشین لباسشویی را روی حالت مکث تنظیم کرده باشید.
  2. تسمه درایو افتاده است پس تسمه را محکم ببندید و میزان کشش را تنظیم نمایید.
  3. چفت درب بارگیری شکسته است: در این حالت میکروسوئیچ جاروبرقی مشکل دارد و باید تعویض شود. تعویض میکروسوئیچ لباسشویی ال جی به مهارت خاص نیاز دارد زیرا به کل درب لباسشویی باید از چارچوب خارج شود و سپس میکروسوئیچ تعویض گردد. اگر در این خصوص تخصص خاصی ندارید، بدون دانش درب را تعمیر ننمایید، بلکه با مرکز نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید تا با کارشناسان معتبر تعویض و تعمیر لباسشویی ال جی در رشت صورت بگیرد.

 

مراجعه به نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت برای زمانی که لباسشویی آب را پمپاژ نمی کند

احتمالا شما هم زمانی که لباسشویی آب را پمپاژ نمی کند، نگرانید. پمپاژ نشدن آب نشان از مشکل بزرگ در لباسشویی است. مهمترین دلایل پمپاژ نشدن آب در لباسشویی ال جی به صورت زیر است:

  1. برنامه تنظیمات لباسشویی متوقف شده یا در حالت شستشوی تاخیری قرار دارد.
  2. موتور برق سوخته است: در این حالت تعمیر موتور توسط خودتان فایده ای ندارد و باید به فکر نصب یک موتور جدید باشید. برای جایگذاری و تعویض موتور جدید باد تسمه را از موتور جدا کنید، ماژول کنترل ماشین لباسشویی را روی حالت چرخش قرار دهید و تمام پانل های خارجی را پس از تعویض موتور ببندید. بعد، ولتاژ را روشن کنید و بررسی کنید که آیا موتور جدید در حال کار است یا خیر.  همانطور که میبینید زمانی که موتور لباسشویی مشکل دارد، تعویض موتور یا تعمیر لباسشویی ال جی در رشت سخت و زمان بر است. برای راحتی و تعمیر درست می توان با مرکز نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت یا مرکز رشت امداد ارتباط برقرار کرد.
  3. احتمالا شلنگ گرفتگی یا پیچ خوردگی دارد. برای رفع این مسئله نیاز به تماس با نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت نیست. خودتان می توانید به راحتی شلنگ را بررسی نمایید.
  4. فیلتر پمپ مسدود شده است پس باید  آن را بشویید.
  5. خود پمپ گرفتگی دارد: یک تعمیر ساده ماشین لباسشویی به تنهایی در این مورد به گونه ای است که باید علت انسداد را از بین ببرید. برای اینکار می توانید گیره ها را از شیلنگ های پمپ جدا کرده و آنها را تمیز کنید. حتما چرخش پروانه را نیز بررسی کنید. اگر برای این کار باید پیچ ​​های نصب را بردارید، نحوه ایستادن آنها را علامت بزنید تا گیج نشوید. سپس محفظه پروانه را تمیز کنید؛ پمپ را بشویید و دوباره سر هم کنید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت _ رشت امداد

مهمترین توصیه های نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت برای نشتی آب

نشتی آب به خودی خود مشکل بزرگی در لباسشویی نیست، اما به مرور زمان بر دیگر قطعات اثر می گذارد و سبب از کار افتادن قطعات داخلی لباسشویی می شود. مهمترین توصیه های نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت برای نشتی آب می دهد، موارد زیر است:

  1. اگر گیره شلنگ محکم نیست: آن را سفت کنید، اگر کمکی نکرد، آن را با یک مورد جدید جایگزین کنید.
  2. در صورتی که شکافی در شیلنگ پیدا شد، تعمیر به تنهایی شامل تعویض ساده شلنگ است و نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی در رشت نیست.
  3. مهر و موم درب لباسشویی ال جی نشتی دارد یا از جای خود خارج شده است: واشر باید با یک واشر جدید تعویض شود. تعویض واشر سخت است و به مهارت نیاز دارد. در صورتی که به تنهایی از پسش بر نمی آیید، می توانید با راهنمایی های نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت می توانید خودتان اقدام به تعویض نمایید.
  4. شلنگ خروجی از رایزر بیرون زد: آن را محکم در جای خود فشار دهید.
  5. انسداد در سیستم فاضلاب: بهتر است کل سیستم را تمیز کنید.
  6. شیلنگ ورودی قطع شده است: گیره روی گیره را بررسی کنید، در صورت لزوم تعویض کنید.

 

لباسشویی ال جی سروصدای زیادی دارد!

معمولا لباسشویی ال جی صدای زیادی حین کار ندارد اما اگر موانعی برای کار آن به وجود آمده باشد، می تواند سبب تولید صدای ناهنجار در آن شود. بیشتر دلیل این صداها موارد زیر است:

  1. اجسام خارجی در قسمت داخلی لباسشویی ال جی افتاده است، اغلب سکه. قبل از شستشو، جیب ها را چک کنید.
  2. تسمه محرک در حال لیز خوردن است: کشش محکم یا تعویض تسمه کمک بزرگی برای رفع این خرابی است.
  3. بلبرینگ در درام خرد شده است: تنها راه رفع این مشکل، تعویض بلبرینگ به همراه مرکز نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت است.

نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت _ رشت امداد

مراجعه به نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت  به سبب لرزش زیاد لباسشویی

اولین دلیلی که ماشین لباسشویی به طور ناگهانی شروع به راه رفتن در آپارتمان می کند، اضافه بار شدید است. برخی از چیزها را از درام بردارید. اگر چیزهای زیادی وجود نداشته باشد، شاید محل لباسشویی در جای صاف نیست. موقعیت واشر را با پاها تنظیم کنید. دارای پیچ تنظیم هستند. اگر تعداد آنها کافی نیست، کافی است چند ورق مقوای ضخیم را در مکان های مناسب قرار دهید.

اگر ماشین لباسشویی در هنگام چرخش حتی با مقدار کمی لباس می پرد یا می لرزد، دلیل آن ممکن است فنری شکسته باشد که درام را نگه داشته است. هنگام تعویض فنر، وزنه های تعادل متصل به مخزن را با پیچ و مهره به دقت بررسی کنید. شاید بست ها شل شده اند و وزنه ها آویزان شده اند.  با وجود این راه حل ها اگر از میزان لرزش لباسشویی کم نشد، می توانید برای تعمیر لباسشویی ال جی در رشت با دفتر نمایندگی لباسشویی ال جی در رشت تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز