خبرگزاری کار ایران

گام های آسان تا ثروتمند شدن

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۵۷

هرچه ریسک بزرگتر باشد، شانس سود شما هم بیشتر است. اگرچه شاید این کار برای همه اقدام منطقی و صحیحی نباشد، اما هر از گاهی ریسک کردن می ‌تواند منجر به افزایش سرعت ثروت اندوزی شما شود. با قرار گرفتن در جمع ثروتمندان و افراد موفق می توانید نتایج مطلوبی را کسب نمایید. همت و تلاش پایدار در هر مسیری موفقیت هایی را برای شما به ارمغان می آورد، در ادامه همراه ما باشید.

هسته خرما

 تقریبا استفاده از هسته خرما در کل دنیا مرسوم شده که ایران هم از این موضوع مستثنی نیست، کارخانه هسته خرما لذیذ در ایران مسئولیت تولید، پخش و عرضه این محصول را بر عهده دارد.

هسته خرما همانند میوه خرما دارای فواید زیادی است و برای بر طرف کردن بسیاری از بیماریها اثر بخش است، علاوه بر خرما که خواص آن زبانزد همه است و در کل دنیا شناخته شده است، هسته این میوه هم خواصهای بینظیری دارد که با پیشرفت تکنولوژی آن را به صورتهای مختلفی تبدیل می کنند و به بازار عرضه می نمایند.

می توان به تعدادی از مشتقات این محصول اشاره کرد: هسته خرما را به صورت پودر در میاورند و از آن استفاده می کنند هسته خرما را به صورت قهوه تولید می کنند که به آن قهوه هسته خرما می گویند که خیلیها هم به آن قهوه بدون کافئین نیز می گویند.

 

فویل چسبی

قیمت تمام شده فویل چسبی با توجه به کیفیت و کارایی بسیار خوب آن مناسب است و شما می توانید آشپزخانه های تمیز و عاری از چربی داشته باشید یکی دیگر از محصولات جدید فویل کابینتی چسبی با لایه چسب دار که برای آشپزخانه های مدرن بکار می رود.

فویل چسبی طلایی است از آنجا که نقش کابینت در آشپزخانه بسیار مهم است و باعث مرتب سازی آشپزخانه می شود و از طرفی زیبایی آن بر روی نمای آشپزخانه و ساختمان تاثیر دارد.

برای خانمهایی که در خانه ساعتها در آشپزخانه هستند، استفاده از این ورق فویل طلایی تمایل بیشتری جهت آشپزی و کار در آشپزخانه برایشان به وجود خواهد آورد.

ورق فویل را می توان بر روی درب و پنجره های شیشه ای و کاشی و سرامیک آشپزخانه و همچنین حمام و دستشویی و بدنه داخلی ماشین هم استفاده کرد.

ورق فویل را بر روی میز ناهارخوری بچسبانید و با یک دستمال بعد از خوردن غذا به راحتی میز را تمیز کنید همچنین برای داخل کمد، کشوها، کف و دیواره ها را با این نوع ورقها بپوشانید.

گام های آسان تا ثروتمند شدن

فیروزه

از بسیاری از کشورهای همسایه خریداران و تجار به ایران می آیند و در بازار ایران به دنبال سنگ فیروزه خوب همچون فیروزه رگه دار هستند.

سنگی که اصلت دیرینه داشته باشد و مراقبت خوبی در طول چندین سال مصرف از آن کرده باشند یا اینکه از معدن نامی خریداری شده و به دست سنگر تراش زبر دستی تراشیده شود و تمام اصول بدست آوردن سنگ فیروزه را داشته باشد.

اما با توجه به تغییرات چند هزار ساله دیگر مردان نمی توانند از گردنبند فیروزه استفاده کنند.

اگر بر حسب اتفاق آن را از دست بدهد کمبودی را در زندگی حس می کند و تا دوباره سنگ فیروزه دلخواه را جایگزین نکند به حالت روحی قبلی بر میگردد.

فقط خانومها از آن بهره می برند اما مردان نیز در انواع و اقسام مختلف از آن مصرف دارند البته نه گردنبد مانند انگشتر، بازو بند، دستبند، ساعت مچی و غیره که از سنگ فیروزه می توان استفاده کرد و علاقمندان سنگ فیروزه سعی می کنند تا در تمامی زمینه از سنگ فیروزه بهرمند شوند.

گام های آسان تا ثروتمند شدن

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز