خبرگزاری کار ایران

تعمیر لباسشویی در قزوین _ قزوین تکنیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۱۷

می‌توان گفت این روزها در تمام خانه‌ها ماشین لباسشویی دیده می‌شود. دیگر مانند قبل هیچ‌کس حتی به شستشوی لباس با دست فکر هم نمی‌کند. از آنجایی که ماشین لباسشویی یکی از وسایل برقی پر استفاده در خانه‌های ما می‌باشد به نسبت برخی وسایل دیگر طول عمر کمتری دارد و این اصلاً برای شما خوشایند نخواهد بود. زیرا هر بار خرابی و تعمیر در این دستگاه نیازمند هزینه‌های زیاد و صرف وقت بسیار است.

مسلماً یکی از مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوید این است که برای انجام تعمیرات به چه کسی اعتماد کنید. برخی افراد سودجو ممکن است هزینه‌های اضافی از شما دریافت کنند. گاهی نیز قطعات بی‌کیفیتی را در ماشین لباسشویی شما جایگزین خواهند کرد که در مدتی کم دوباره خراب خواهند شد. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از مراکز مجاز و معتبر کمک بگیرید. اگر ساکن قزوین هستید برای تعمیر لباسشویی در قزوین می‌توانید با ما در تماس باشید.

کار تعمیرات لباسشویی نیازمند تخصص و مهارت زیاد است و هر کار غیرحرفه‌ای روی آن می‌تواند شرایط را بدتر کند. زمانی که شما برای هر کار مربوط به تعمیر لباسشویی به نمایندگی آن مراجعه می‌کنید، کارشناسان در ابتدا با دقت دستگاه را بررسی و عیب‌یابی خواهند کرد. سپس در صورت نیاز قطعات را تعمیر و تعویض می‌نمایند. زمانی که برای تعمیر لباسشویی در قزوین به نمایندگی معتبر مراجعه می‌کنید دیگر خیالتان از بابت کار تخصصی و هزینۀ پرداختی راحت خواهد بود. در ادامه می‌خواهیم باهم برخی از مشکلات رایج در ماشین‌های لباسشویی و روش عیب‌یابی هریک را نگاهی بیندازیم.

اگر پس از شستن لباس‌ها بازهم می‌بینید کثیف هستند

خوب نشستن لباس‌ها در ماشین لباسشویی مطمئناً دلیل خاصی دارد که باید پیدا شود. برای عیب‌یابی دستگاه می‌توانید با مراکز معتبر تعمیر لباسشویی در قزوین تماس بگیرید. اما اگر خودتان قصد شروع به کار دارید مواردی را لازم است چک کنید. اول اینکه برنامۀ تنظیمی شما متناسب با لباس‌هایتان انتخاب شده باشد. برای دیدن جزئیات برنامه‌ها می‌توانید به دفترچه راهنما مراجعه نمایید. همچنین دقت داشته باشید مقدار لباسی که هر بار داخل لباسشویی می‌ریزید متناسب با ظرفیت ماشین شما باشد. اندازۀ پودر یا مایع شوینده را نیز در نظر داشته باشید. اگر با وجود درست کردن تمام این‌ها باز هم مشکل شما حل نشد از مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین کمک بخواهید.

برسی علت خالی نشدن آب دستگاه به کمک مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین

روند کار ماشین لباسشویی به شکلی است که پس از اتمام کار شستشوی لباس‌ها، تمام آب داخل دیگ تخلیه شده و بعد فرایند خشک کردن آن‌ها شروع می‌شود. در طول شستشو چند بار روند آبگیری و تخلیۀ آن تکرار خواهد شد. اگر هریک از این مراحل انجام نشود دستگاه متوقف شده و کد خطایی را نشان خواهد داد. برای بررسی تخصصی علت خالی نشدن آب می‌توانید از کارشناسان حاضر در نمایندگی‌های مجاز تعمیر لباسشویی در قزوین کمک بخواهید. البته بهتر است قبل از تماس، مطمئن شوید مسیر خروج آب در شلنگ‌ها باز است و فیلتر تخلیه نیز با چیزی مسدود نشده باشد. ممکن است با همین کارها مشکل شما حل شود اما اگر بازهم همان وضعیت ادامه داشت باید از یک متخصص بخواهید پمپ تخلیه و سایر قطعات را چک کند. کافی است به یکی از مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین مراجعه نمایید.

بررسی علت صدای زیاد ماشین لباسشویی هنگام کار کردن

علت سروصدای دستگاه می‌تواند به زمان به وجود آمدن آن ربط داشته باشد. اگر ماشین لباسشویی شما قبلاً هیچ صدایی نداشته و ناگهان این صداها شروع شده‌اند به احتمال زیاد مشکل باید از پمپ تخلیه باشد. اما گاهی این صداها کم‌کم بیشتر شده و گاه حتی یک ماه ادامه داشته‌اند. در اینجا بلبرینگ‌ها چک می‌شوند. بهتر است به محض شنیدن هر صدای غیرعادی از دستگاه کار با آن را تمام کرده و هرچه زودتر از مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین کمک بخواهید. اگر هریک از این‌ها توسط فردی بدون تخصص کافی تعمیر شوند در زمان کوتاهی دوباره شاهد بروز مشکل در آن خواهید بود.

تعمیر لباسشویی در قزوین _ قزوین تکنیک

رفع مشکل آب گرفتن ماشین لباسشویی به کمک مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین

برای حل این مشکل اول شیر آب را باز کرده و ببینید جریان آب برقرار باشد. سپس به سراغ شلنگ‌ها رفته و از صاف بودن آن‌ها اطمینان یابید. همچنین فیلتر را خوب تمیز کرده و بشویید. در مرحلۀ بعد به سراغ شیر برقی می‌رویم. اگر این قطعه نیز سالم بود لازم است هیدروستات چک شود. بهتر است خودتان تا جایی که تخصص دارید پیش بروید و بقیۀ کار را به نیروهای متخصص در مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین بسپارید. در نهایت اگر با وجود سالم بودن تمام این قطعات بازهم لباسشویی شما مشکل داشت و شستشو انجام نمی‌شد لازم است برد الکتریکی بررسی و عیب‌یابی گردد. البته در نظر داشته باشید بررسی برد کاملاً نیاز به تخصص و مهارت دارد.

چرا لباس‌ها داخل دستگاه خوب خشک نمی‌شوند

در همۀ ماشین‌های لباسشویی بعد از اتمام کار شستشو وارد مرحلۀ خشک کردن خواهیم شد. اما اگر به هر دلیلی مشکلی در روند کار خشک‌کن وجود داشته باشد کار متوقف شده یا لباس‌ها خوب خشک نخواهند شد. در چنین شرایطی بهتر است همان اول از مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین کمک بگیرید. در اغلب موارد مشکل کمی جدی بوده و نیاز به بررسی‌های تخصصی دارد. ممکن است موتور ماشین لباسشویی شما معیوب شده باشد. یا اینکه سیستم تخلیه با مشکل مواجه شده و مقداری آب داخل دیگ می‌ماند. عامل دیگر خشک نشدن لباس‌ها ایراد در تاخو موتور است. شاید هم سیم‌پیچ مربوط به دور تند سوخته باشد. با حل نشدن مشکل به کمک موارد گفته شده سراغ برد الکتریکی ماشین لباسشویی می‌رویم.

پیدا کردن دلیل تکان زیاد ماشین لباسشویی به کمک مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین

اول از همه لازم است در زمان نصب ماشین لباسشویی از فرد ماهری کمک گرفته و جای مناسبی را انتخاب کنید. برخی از کف‌پوش‌ها باعث تکان و لرزش دستگاه می‌شوند. همچنین از تراز بودن ماشین نیز مطمئن شده و اگر بازهم مشکل ادامه داشت با مراکز تعمیر لباسشویی در قزوین تماس بگیرید. تکان‌های شدید در ماشین لباسشویی می‌تواند به خاطر خراب شدن کمک‌ها باشد یا حتی خرابی در فنری که دیگ را نگه می‌دارد. خرابی فنرها در طولانی‌مدت می‌تواند آسیب‌های جدی‌تری را در قطعاتی مانند موتور ایجاد کند. پس بهتر است هرچه زودتر به این مشکل رسیدگی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز