خبرگزاری کار ایران

دستگیره دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۹۴۶

احساس امنیت در داخل خانه امروز بیش از هر زمان دیگری یک چالش واقعی است! از این رو همه به دنبال راهی برای امن کردن خانه خود هستند.

خوشبختانه، در موضوع حفاظت از محیط های خصوصی، همیشه نوآوری های زیادی وجود دارد که می تواند امنیت بیشتری را تضمین کند . امروزه برای بالا بردن امنیت خانه می توان از وسایلی چون دستگیره دیجیتال ، دوربین امنیتی و حتی آرام بند برای اطمینان از بسته شدن درب استفاده کرد. شرکت ما این وسایل امنیتی را عرضه می کند . برای آشنایی شما  با نحوه کارکرد این وسایل امنیتی و ایمن نگه داشتن خانه شما از متجاوزین این مقاله را گردآوری کرده ایم تا  بهتر تصمیم بگیرید.

دستگیره های دیجیتال پشتیبانی پیشرفته

به لطف ظهور دستگیره های دیجیتال ، می توان با بهره برداری از تمام پیشرفت های مهم در عملکردهای اتوماسیون،  آنها را با قفل ها و دستگیره های قدیمی  را جایگزین کرد.

دستگیره های دیجیتال که در حال حاضر با فناوری های کنترل از راه دور مرتبط هستند، یک ابزار جدید برای ساختمان های خصوصی و تجاری هستند.

در واقع به دلایلی که در این مقاله خواهیم دید، افراد زیادی  وجود دارند که دستگیره های دیجیتال را برای خانه و محل کسب و کار انتخاب می کنند.

دستگیره دیجیتال

اما دستگیره دیجیتال دقیقاً از چه چیزی تشکیل شده‌ است  و چرا پشتیبانی اساسی برای ایمن نگه‌داشتن فضاهای خصوصی شما می باشد؟

دستگیره دیجیتال کرج

دستگیره های دیجیتال در برابر قفل سنتی

فرض ما بر این است که هر روشی برای بستن قفل، چه سنتی و چه دیحیتال، معایبی نیز دارد.

به عنوان مثال، کلیدها - فلزی یا مغناطیسی - و کنترل های کوچک از راه دور ممکن است گم شوند یا آسیب ببینند، در حالی که کدهای دسترسی عددی ممکن است فراموش شوند یا در بدترین حالت در اختیار افراد مخرب قرار گیرند. تفاوت واقعی در مدیریت این موقعیت ها نهفته است .

تعویض کلیدها یا کنترل از راه دور پیچیده است و به مهارت‌های تخصصی نیاز دارد، در حالی که، برای مثال، تغییر کدهای عددی که دسترسی به درها را با  دستگیره  دیجیتال تضمین می‌کند، سریع و آسان است، همانطور که مدیریت آن از طریق تلفن همراه شما نیز انجام می‌شود.

با این حال، قطع برق در واقع می تواند باز یا بسته شدن در را تا زمانی که برق دوباره برقرار نشود غیرممکن کند.

برای غلبه بر این مشکل، دستگیره های دیجیتال دارای ترکیبی از کنترل قفل الکترونیکی مرتبط با کنترل فیزیکی هستند که بالاترین سطح ممکن امنیت را تضمین می کند.

به همین دلیل است که همیشه یک کلید فیزیکی هم برای نصب و هم برای پشتیبانی اضطراری ارائه می شود.

بنابراین دستگیره های دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که هم مزایای کلیدهای فیزیکی و هم مزایای سیستم‌های بسیار پیشرفته را در یک محصول ترکیب کنید.

اگر استفاده از کنترل از راه دور یا صفحه کلید در زندگی روزمره بسیار راحت است، داشتن یک کلید فلزی تضمین می کند که در صورت نیاز یک نسخه پشتیبان ایمن تهیه کنید.

این مجموعه ای از عملی بودن و ایمنی را ارائه می دهد که بی رقیب است، و همچنین به وضوح به نیازهای در حال تغییر معمولی سبک زندگی مدرن به موقع پاسخ می دهد.

حال که با ویژگی ها و نحوه کارکرد دستگیره آشنا شدید ، ابزار امنیتی دیگر را به شما معرفی می کنیم وان دوربین امنیتی است.

دوربین مداربسته

عملکرد اصلی سیستم دوربین مداربسته  خانگی نظارت آنلاین مناطق کلیدی خانه خصوصی شما و بخش های مجاور آن است. بخش جدایی ناپذیر سیستم معمولاً توانایی ضبط فیلم از دوربین ها برای مدت زمان معین است. به همین دلیل، دوربین مدار بسته می تواند در صورت وقوع جرم، شواهد ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد. .

 دوربین مدار بسته در هر جایی که نیاز به حفاظت بیشتر از افراد و اموال باشد نصب می شود. از دوربین های مداربسته برای شناسایی سارق استفاده می شود، اما جنبه بازدارندگی  نیز دارد. 

دستگیره دیجیتال

چگونه یک سیستم دوربین امنیتی مناسب انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی از دوربین های امنیتی خانگی در بازار وجود دارد. هر نوع دوربین امنیتی دارای ویژگی ها و امکانات خاصی برای استفاده است. در طبقه‌بندی اولیه دوربین‌ها، آنها را به دوربین‌های IP و دوربین‌های آنالوگ تقسیم می‌کنیم و این دوربین‌ها عمدتاً در نحوه انتقال تصاویر به یک دستگاه ضبط یا نمایش متفاوت هستند.

اگر مطمئن نیستید که کدام دوربین امنیتی برای استفاده خانگی مناسب است ، توصیه می کنیم ویژگی ها و امکانات فردی استفاده از دوربین های خانگی را با هم مقایسه کنید. اساس همچنین ارزیابی گزینه های موجود در خانه شما و نیازهای شما برای یک سیستم دوربین است.

در زیر نکاتی را که در زمان خرید باید به آنها توجه کنید را بیان می کنیم:

 وضوح دوربین امنیتی

وضوح دوربین های امنیتی تعیین می کند که تصویر حاصل از چند نقطه تصویر تشکیل شده است. معمولاً در مگاپیکسل داده می شود. مخفف رزولوشن MPix است . انتخاب رزولوشن مناسب اساساً با هدف دستیابی به سیستم دوربین تعیین می شود .

اگر بخواهیم دوربین چهره یک فرد ناشناس را تشخیص دهد، دوربین آنالوگ می تواند تا فاصله حداکثر 2 متری این کار را انجام دهد، در حالی که یک دوربین IP با وضوح 2 Mpix می تواند جزئیات چهره را تا فاصله 8 متر تشخیص دهد.

دوربین مداربسته کرج

آرام بند

آرام بندهای درب دستگاه‌هایی هستند که برای آرام بسته شدن خودکار درب‌ها استفاده می‌شوند. با کمک آرام بند در زمانی که دستتان در از وسیله است مطمین هستید که درب پشت سر شما حتما بسته خواهد شد، همینطور درب ها محکم بسته نمی شوند که صدای گوش خراشی را ایجاد کنند.

چگونه یک آرام بند را انتخاب کنیم؟

انتخاب آرام بند به عوامل مختلفی بستگی دارد:

عرض تیغه درب :  این پارامتر اساسی است که باید نیروی بسته شدن درب را تنظیم کرد.

دستگیره دیجیتال

می توان آن را با مقیاس EN تعیین کرد که از 2 تا 7 متغیر است و به طور خلاصه به این معنی است که:  

  • -EN 2 یک لنگه درب تا عرض 850 میلی متر است.
  • -EN 3 یک لنگه درب تا عرض 950 میلی متر است.
  • -EN 4 یک لنگه درب تا عرض 1100 میلی متر است.
  • -EN 5 یک لنگه درب تا عرض 1250 میلی متر است.
  • -EN 6 یک لنگه درب تا عرض 1400 میلی متر است.
  • EN 7 یک لنگه درب تا عرض 1600 میلی متر است. 

 وزن لنگه در:  برخی از مدل های درب  دارای حد بالایی برای وزن لنگه در هستند که نباید از آن تجاوز کرد. برخی از آرام بندها برای درب های داخلی منزل مانند اتاق استفاده می شود و برخی دیگر برای درب های ورودی اصلی مانند درب حیاط به کار می روند.

آرام بند کرج

روش نصب آرام بند: آرام بند را می توان هم  بر روی لنگه درب درسمت لولا ، در سمت مخالف لولاهای داخل قاب نصب کرد.

ارزش های عملکردی و زیبایی شناختی :  بازو، ریل، پنهان شده در برخی از آرام بندها در بازار وجود دارد. این نوع آرام بند ها در کف قرار می گیرند.  ساخت و ساز آنها متفاوت است، بنابراین بسته به سبک یک فضای داده شده، می توانیم یه مدل نامرئی را انتخاب کنیم، یا یک آرام بندی را انتخاب کنیم که ساختار و پارامترهای آن بیشتر به فضای ما می آید ورنگ آن را با طراحی داخلی هماهنگ می کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز