خبرگزاری کار ایران

شاخه گل آفتابگردانی که با خودش درآمد میلیاردی آورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۳۴

با مادرم سری به باغ دایی زدیم. مهمان نواز و خونگرم بود مثل تمام روستایی ها. موقع برگشت یک شاخه گل آفتابگردان چید و به دستم داد و گفت به پاس آمدنت. اما طولی نکشید دوباره برگشتم اینبار برای شروع یک هدف بزرگ. ما امروز با هم درآمد بالایی از فروش انواع تخمه داریم که محصول همان روستاست.

تخمه کدو تنبل

توجه به طبع خوراکیها موضوع مهمی بوده و افرادی که به طب سنتی علاقه مند هستند، همواره به دنبال دانستن طبع مواد خوراکی مختلف و اطلاع از طبع محصولات مصرفی در طول روز می باشند. طبع تخمه کدو تنبل در طب سنتی سرد و خشک می باشد که از جمله خواص آن می توان به مواردی مانند: درمان بی خوابی، بهبود عفونت مجاری اداری، درمان مشکلات پروستات و سلامت پوست و مو اشاره کرد.

تخمه کدو همان تخم کدو تنبل می باشد که سرشار از مواد مغذی و ویتامینهای مختلف است اما افراد زیادی از فواید آن برای سلامتی و زیبایی آگاهی ندارند.

 

تخمه ژاپنی

یکی از علت های قیمت مناسب تخمه ژاپنی و تخمه کدو ریز در تهران تولید کننده های بسیار زیاد این محصول هستند که به خوبی این کالا را در سراسر کشور توزیع نموده و در دسترس مشتریان قرار می دهند.

تخمه ژاپنی یکی از آیتمهای محبوب در میان آجیل می باشد که به طور کلی مصرف آن در دوران عید نوروز و فصل بهار بیشتر از هر موقع دیگری اتفاق می‌افتد به دلیل علاقه ایرانیان به این دانه مغذی استفاده از آن در مهمانیها و مراسمات امری رایج بوده و طرفداران زیادی دارد.

یکی از منابع کلسیم تخمه ژاپنی است که برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان بسیار مفید بوده و استفاده از آن در رژیم غذایی کودکان و افراد میانسال برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری و تامین نیاز استخوانها برای پوست و حفظ سلامت ضروری محسوب می شود.


شاخه گل آفتابگردانی که با خودش درآمد میلیاردی آورد

تخمه

خواص زیاد تخمه آفتابگردان چینی باعث مصارف زیاد آن می شود. قیمت تخمه چینی خیلی پایین است. خام این تخمه هم لذیذ است هم ترد و بعد از طعم دار کردن آن با نمک و لیمو و سس... یکی از بی نظیر ترین طعم ها خواهد شد. تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین است و روی پوست خیلی تاثیر گذار است و باعث جوان سازی  پوست می شود. حتی اگر به تخمه هم علاقه ندارید از بسته 300 گرمی یک بار استفاده کنید.

از مصرف تخمه آفتابگردان چینی هیچ فردی دچار حساسیت نشده است و به ندرت این اتفاق می افتد. باید به صورت منظم از آن در برنامه غذایی خود قرار دهید. زیرا خوردن تخمه آفتاب گردان باعث رشد مو ها می شود و از ابتلا به سرطان و عفونت جلوگیری می کند.

تخمه افتاب گردان برای تمام سنین مناسب است. با مصرف آن سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید تا به مریضی های گوناگون مبتلا نشوید. اگر مقدار آن را برای خود در نظر بگیرید و مصرف کنید بهتر است. می توانید وقتی در حال خرید تخمه آفتابگردان هستید از بسته های گرم دار که مثلا 600، 700، 750 استفاده کنید. این نظریه کاملا درست است که باعث لاغری می شود ولی با مصرف زیاد باعث چاقی خواهد شد.


شاخه گل آفتابگردانی که با خودش درآمد میلیاردی آورد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز