خبرگزاری کار ایران

تور بالی، مقصد محبوب جهان در 2022

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۱۲۷

بالی همه نوع مسافری را به خود جذب می‌کند. از زوج‌های جوان و عاشق که برای ماه عسل تور بالی را انتخاب می‌کنند تا افرادی که تنها با یک کوله‌پشتی به این سفر می‌روند. فرقی نمی‌کند که دلیل شما برای سفر با تور بالی چیست. در پایان این سفر، بالی جایگاه خاصی در قلب شما پیدا خواهد کرد. با ما در سفر های دنیاگردی آریا همراه باشید تا به شما بگوییم که چه چیزی بالی را آنقدر خاص کرده است که  انگیزه کافی بدهد تا با تور بالی از این جزیره دیدن کنید.

هفت علتی که بالی را به مقصدی جذاب تبدیل می‌کند

شما در سفر با تور بالی قرار است به مکانی بروید که با تمام جزیره‌های جهان متفاوت است. بالی دنیای عجیب و پر از شگفتی است، از مزارع زیبای پلکانی و معابد تا آتشفشان‌های فعال و سواحل شنی سفید می‌توانید در بالی پیدا کنید. در این مقاله هفت علتی که تور بالی را تبدیل به مقصدی زیبا برای سفر می‌کند، به شما می‌گوییم.

●بالی، یکی از 17هزار جزیره اندونزی

شاید این واقعیت که بالی فقط یک جزیره از بین 17هزار جزیره اندونزی است کمی عجیب باشد اما بالی فقط یک جزیره کوچک ولی مشهور است. بالی محبوب‌ترین جزیره اندونزی است که در جهان شناخته شده است. عجیب‌تر این است که بالی به‌عنوان یک جزیره، از چهار جزیره کوچک تشکیل شده است. بیشتر گردشگرها در تور بالی فقط از جزیره اصلی دیدن می‌کنند. شاید کمتر کسی بداند عکس‌های خیره‌کننده‌ای که از بالی می‌بینید، از جزیره جنوبی بالی، نوسا پنیدا (Nusa Penida) است. بهترین راه برای سفر و گشت و گذار در این جزیره فوق‌العاده، تور بالی پاییز 1401 است.

●تماشا طلوع خورشید بر فراز آتشفشان‌ های فعال

جزیره بالی به‌ تنهایی دو آتشفشان فعال را در خود جای داده است. کوه باتور و کوه مقدس آگونگ دو مقصد پرطرفدار تور بالی هستند. شما می‌توانید از هر دو کوه بالا بروید و طلوع آفتاب خیره‌کننده‌ای را تماشا کنید. آخرین فوران کوه باتور 22 سال پیش و کوه آگونگ در سال 1963 بوده است. فراموش نکنید که برای صعود به این دو کوه، به سطح آمادگی بدنی بالایی نیاز دارید.

تور بالی، مقصد محبوب جهان در 2022

●ساحل ماسه های سیاه

تور بالی شما را به دیدن یکی از زیباترین ساحل‌های سیاه می‌برد. اگر ماسه‌های سیاه سواحل شما را مجذوب خودش می‌کند، در تور بالی حتماً به شرق بالی سر بزنید. قسمت شرقی بالی به ‌خاطر فوران آتشفشان کوه آگونگ در طی سال‌ها، سواحل را به رنگ سیاه درآورده است. بسیاری از سواحل بالی سیاه رنگ هستند، اگر به دنبال پیدا کردن ساحل‌های سفید و طلایی هستید به جزیره جنوبی نوسا پنیدا سر بزنید. هر دو نوع ساحل فرصت‌های خوبی را برای عکاسی از این مناظر در اختیار شما قرار می‌دهند.

●جزیره عاشقان سگ

در تور بالی اولین چیزی که توجه گردشگران را جلب خواهد کرد، تعداد زیاد سگ‌ها است. احتمالاً بدانید که اندونزی در کل به‌ عنوان کشوری شناخته می‌شود که اغلب مردم مسلمان هستند اما دین اغلب مردم بالی هندو است. برای همین در دیگر جاهای اندونزی این حجم زیاد از سگ‌ها را مشاهده نخواهید کرد. مردم بالی عاشق سگ هستند و حتی از سگ‌های خیابانی هم مراقبت می‌کنند.

●مجسمه گارودا ویشنو بلندتر از مجسمه آزادی

بلندترین مجسمه اندونزی با الهام از یکی از خدایان هندو در جزیره بالی ساخته شده است. مجسمه‌ای با ارتفاع 122 متر که حدود 30 متر بلندتر از مجسمه آزادی آمریکا تخمین زده می‌شود، یکی از جذابیت‌های غیرطبیعی بالی به شمار می‌رود. این تندیس خدای هندو، ویشنو، را سوار بر پرنده افسانه‌ای به تصویر کشیده است. این مجسمه در سال 2018 افتتاح شد.

●میمون های دوست داشتنی ولی شرور

شاید به هر نقطه‌ای از دنیا که سفر کنید، میمون‌ها موجودات دوست‌داشتنی‌ای به نظر برسند و با شیرین‌کاری‌های خود شما را بخندانند، اما در تور بالی باید از میمون‌ها دوری کنید. میمون‌ها در بالی از موجودات دوست‌ داشتنی تبدیل به موجودات شروری می‌شوند که قصد دزدیدن وسایل و غذاهای شما را دارند. پس هنگام سفر به بالی مراقب کیف و وسایل خود باشید.

●در بالی، جنوب یعنی شمال

شاید برای گردشگرانی که برای اولین بار به بالی سفر می‌کنند، این موضوع عجیب باشد که هر طرف می‌تواند شمال باشد. بالاتر اشاره کردیم که کوه آگونگ برای مردم بالی مقدس است؛ به حدی که زیارتگاه‌هایی برای این کوه در معابد بالی مشاهده خواهید کرد. برای همین مردم بالی کوه آگونگ را به عنوان شمال می‌شناسند. اگر در جنوب جزیره باشید و از یکی از مردم بالی سراغ شمال را بگیرید به شما می‌گوید که جنوب، همان شمال است؛ بنابراین اگر قصد سفر با تور بالی را دارید، قطب‌نما را فراموش نکنید.

 

آب و هوا در فصل های مختلف

گردشگران تور بالی به دنبال این هستند که بهترین زمان را برای سفر به بالی انتخاب کنند. بهتر است بدانید بالی فقط دو فصل دارد.

فصل مرطوب و فصل خشک بالی

بالی در نیمه جنوبی آسیا به عنوان جزیره گرمسیری شناخته می‌شود. دما در بالی زیاد تغییر نمی‌کند و بین 35 تا 27 درجه متغیر است. فصل مرطوب از نوامبر تا مارس و فصل خشک از آوریل تا اکتبر ادامه دارد. در فصل بهار باران کمتر می‌شود و رطوبت پایین‌تر می‌آید. این بهترین زمان برای سفر با تور بالی است. تعداد گردشگران در این فصل بیشتر می‌شود و فستیوال‌های جذاب بالی شروع خواهد شد. اما با شروع فصل مرطوب به خاطر افزایش رطوبت در کنار گرما از تعداد گردشگران کم می‌شود و به همان اندازه قیمت تور بالی هم پایین‌تر خواهد آمد. البته با وجود رطوبت زیاد در این فصل، از جذابیت این جزیره استثنایی کم نخواهد شد. اگر به دنبال هزینه پایین‌تری برای تور بالی هستید بهتر است تور بالی آبان 1401 را برای سفر خود در نظر بگیرید.

اقتصاد گردشگری بالی

بیشتر از 80 درصد اقتصاد بالی از صنعت گردشگری تأمین می‌شود. همین موضوع باعث پیشرفته‌تر شدن بالی شده است. در تور بالی شما هر نوع امکاناتی در اختیار دارید. از لاکچری‌ترین هتل‌ها تا هاستل‌های ارزان‌قیمت در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. بالی به عنوان مقصدی لاکچری حساب می‌شود که شما را حداقل برای چند روز از زندگی یکنواخت شهری دور می‌کند. در تور بالی می‌توانید لذت یک سفر هیجان‌انگیز در لاکچری‌ترین هتل‌ها همراه با تفریحات خاص بالی مثل تاب‌سواری در ارتفاع، سافاری، غواصی، فیل‌سواری و غیره را تجربه کنید.

 

تور بالی، مقصد محبوب جهان در 2022

کلام آخر

بالی، بهشت جنوب آسیا، در سال 2022 به عنوان یکی از مکان‎‌های محبوب گردشگری شناخته شد. برای تعریف این جزیره شاید کلمه جادویی مناسب باشد. بالی با جادوی خود گردشگران را غرق در زیبایی و شگفتی می‌کند. با خرید تور بالی خودتان را درگیر سفری هیجان‌انگیز خواهید کرد که در آن پر از ماجراجویی است. اگر قصد سفر به بالی و دیدن این جزیره جادویی را دارید، تور بالی پاییز 1401 بهترین پیشنهاد برای شماست. برای مقاصد جذاب دیگر و تجربه تور‌های هیجان انگیز تایلند هچون تور پاتایا و پوکت با مشاوران سفرهای دنیاگردی آریا تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز