خبرگزاری کار ایران

تور قشم ارزان همراه با آفرهای ویژه زمان محدود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۴۸

تور قشم ارزان یکی از فوق‌العاده‌ترین تورهای گردشگری در مناطق جنوبی کشور است. سفر به بزرگ‌ترین جزیره خلیج همیشه فارس ایران به خصوص در نیمه دوم سال که هوای مطبوع‌تری پیش روی گردشگران قرار دارد، همواره جذابیت‌ فراوانی برای طبیعت‌گردها، جزیره‌گردها به ویژه کوله‌پشتی گردها دارد. در این مطلب، درباره نحوه و شرایط انتخاب و خرید تور قشم ارزان همراه با آفرهای ویژه محدود که توسط بهترین و معتبرترین مرکز ملی رزرواسیون اقامتگاه‌ها و تورهای کشور در دسترس است صحبت خواهیم کرد.

آنچه درباره تور قشم ارزان باید بدانیم

تور قشم ارزان وقتی با آفرهای ویژه همراه شود آن‌هم در مدت محدود، یک فرصت‌ ایده‌آل برای عاشقان ایرانگردی و به خصوص جزیره‌گردی فراهم می‌کند تا از یکی از شگفتی‌های طبیعت چهار فصل این سرزمین اهورایی، دیدن کنند.

رزرو تور قشم در نیمه دوم سال با قیمت مناسب، نیاز به صبوری و دقت دارد. مخصوصا اگر قصد سفر گروهی به قشم دارید. تور قشم ارزان قیمت باید چند ویژگی داشته باشد. یکی ای‌که توسط مجری معتبر برگزار شود و دیگری خدمات مناسب هتلینگ و ترانسفر و بیمه مسافرتی در اختیار مشتری قرار دهد.

تور قشم اکثرا لیدر فارسی زبان و راهنمای گردشگری محلی دارد. البته شما می‌توانید در سفر به نقاط مختلف جزیره قشم، از راهنمایان محلی که تسلط خوبی به فرهنگ و رسوم و سنت ها و طبیعت منطقه دارند، به منظور گشتی هیجان‌انگیز در جزیره و تنگه هرمز، استفاده کنید.

امکان تور قشم قیمت مناسب در نیمه نخست سال که آب و هوای جزیره بسیار گرم می‌شود، معمولا بیش تر از نیمه دوم سال خواهد بود. با این حال، تور ارزان قشم با هواپیما در پاییز و زمستان نیز در دسترس مسافران لحظه آخری هست.

اینکه چگونه به قشم ارزان سفر کنیم، پرسش متداولی است که بسیاری از گردشگران به دنبال پاسخ آن هستند. برای سفر ارزان به قشم، اول باید مشخص کنید که سفر زمینی یا ریلی یا دریایی یا هوایی مد نظر شما است. اما اگر مرکز معتبر برای رزرو تور قشم انتخاب کرده باشید حتی می توانید تور قشم هوایی را ارزانتر از چیزی که تصورش را دارید تجربه کنید.

 

تور قشم ارزان همراه با آفرهای ویژه زمان محدود

تور قشم هوایی ارزان

تور هوایی ارزان قشم در نیمه دوم سال که شاهد افزایش میزان گردشگران قشم هستیم نیز در دسترس است. تور چارتر قشم و تور ارزان لحظه آخری قشم، معمولا استرداد وجه در صورت کنسل تور و بلیط توسط مسافر ندارد. به این موضوع دقت کنید.

تور قشم ارزان با تعداد روزهای مدنظر شما برگزار می شود. نرخ هر نفر براساس تعداد نفرات، زمان سفر، نوع هتل مقصد، شیوه مسافرت و نوع مرکزی که از طریق آن اقدام می کنید تعیین می گردد. شما می توانید با یک انتخاب هوشمندانه سفری رویایی و در عین حال قیمت مناسب به جزیره زیبای قشم داشته باشید.

تور هوایی ارزان قشم نیز خدمات ترانسفر فرودگاهی، بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی و گشت شهری داشته و محل اقامت خود را می‌توانید بر اساس بودجه سفر تنظیم کنید. تور داخلی ارزان قشم در زمان‌هایی که ترافیک گردشگر داخلی کم است مثل پایان تعطیلات نوروز و آغاز سال تحصیلی ، بیش از سایر ایام در دسترس است.

تور لحظه آخری قشم

تور لحظه آخری قشم از جمله تورهای پر مخاطب در ایران است که معمولا 24 تا 48 ساعت پیش از بسته شدن تور، در دسترس گردشگران قرار می گیرد. آژانس مسافرتی به منظور تکمیل ظرفیت مسافر آفرهای ویژه ارائه می‌کند. گاهی بین 50 تا 70 درصد تخفیف ارائه می‌شود تا تور حداکثری را عازم قشم کند.

تور لحظه آخری قشم از همه شهرهای ایران در طول سال برگزار می شود و نرخ های متفاوتی هم دارد. هر اندازه فاصله هوایی شهر محل سکونت شما به قشم نزدیک تر باشد، هزینه تور لحظه آخری قشم کم تر خواهد بود.

تور لحظه آخری قشم ارزان است. اما قیمت‌های اقتصادی تور قشم ارزان را باید در هتل‌های 3 ستاره جست‌وجو کرد. تور لحظه آخری قشم معمولا با ایرلاین‌های کم‌تر شناخته شده‌تر، ارزان‌تر از ایرلاین‌های معروف مثل ماهان و ایران ایر است.

خلاصه اگر عازم قشم هستید، تور قشم ارزان بهترین فرصت برای قشم‌گردی دلپذیر هم در نیمه نخست سال و هم نیمه دوم سال است. سعی کنید پیش از عزیمت به قشم، این جزیره باشکوه را از لنز دوربین گردشگران در هشتگ qeshm# تماشا کنید و با جاذبه های دیدنی این جزیره آشنا شوید.

تور قشم ارزان همراه با آفرهای ویژه زمان محدود

رزرو تور ارزان قشم هوایی و زمینی

اگر قصد سفر هوایی ارزان قیمت یا لاکچری به مقصد قشم در نیمه دوم سال به خصوص تعطیلات کریسمس و نوروز 1402 شمسی دارید، بهترین و رقابتی‌ترین قیمت را از مرکز ملی رزرواسیون اقامت‌گاه‌ها و تورهای کشور استعلام بگیرید. ما به شما اقامت 24 را توصیه می کنیم که به دلیل اعتبار بالا و سابقه فعالیت زیاد و گسترده در تمامی طول سال تخفیف های ارزنده برای مسافران در نظر می گیرد. همانطور که می دانید قیمت هتل یکی از تأثیرگذارترین عوامل تعیین کننده برای رزرو تور قشم ارزان است.

رزرو تور کیش نیز مثل رزرو تور قشم، در فهرست تورهای پرتقاضای ایرانیان در تمام طول سال بوده و مثل تور قشم به صورت زمینی، هوایی و دریایی و هم‌چنین عادی و لاکچری هم برگزار می‌شود. جهت کسب اطلاع از مشخصات تورهای زمینی، هوایی و دریایی سفر به کیش و قشم و سایر جزایر خلیج همیشه فارس می‌توانید از خدمات اقامت 24 در طول سال استفاده کرده و سفری خاطره‌انگیز به این جاذبه‌های گردشگری دریایی کشور به صورت انفرادی و گروهی تجربه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز