خبرگزاری کار ایران

راز بهترین بودن ماشین ظرفشویی بوش در چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۱۰

 هر کدبانوی خانه با تجربه کردن یک شست‌وشوی بی صدا و کم‌­مصرف با ماشین ظرفشویی بوش می­تواند به راز بهتربودن آن نسبت به دیگر ماشین ظرفشویی‌ها پی ببرد. علاوه بر این، به خاطر برند معروف و نام آشنای بوش و تکنولوژ‌ی‌های پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته، هر کسی را برای خرید و استفاده از آن ترغیب می­کند.  از دیگر مزایای آن می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماشین ظرفشویی یا ماشین زمان

 در گذشته اغلب زنان، خانه‌دار بودند و وقت کافی برای رسیدگی به امور منزل را داشتند اما در این روزها با توجه به پیشرفت جوامع بشری و ماشینی ­شدن زندگی و اشتغال زن و مرد به طور ­همزمان، زمان­ کمی برای نظافت و خانه ­داری باقی می­ماند که باعث شده است خانواده‌ها ترجیح دهند به جای صرف زمان برای نظافت، در منزل به همنشینی با یکدیگر بپردازند و شستشو و تمیزکاری را به لوازم­ خانگی پیشرفته بسپارند. اینجاست که وجود ماشین ظرفشویی در خانه‌ها بسیاراحساس می‌شود.

راز بهترین بودن ماشین ظرفشویی بوش در چیست؟

صرفه‌جویی در هزینه و منابع

با توجه به بحران آب و برق، خانواده‌ها برآن شده‌اند تا با استفاده از ماشین ظرفشویی میزان آب و برق کمتری را در مقایسه با شستشوی دستی مصرف کنند، چرا که با توجه به پیشرفت علم و به کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا می­توانند با حداقل مصرف آب و انرژی بیشترین مقدار از ظروف کثیف را بشویند.

ظروف براق و درخشان

لکه‌­های باقی­مانده بر­روی ظروف شیشه‌­ای و کریستالی جذب فیلتر­آب در ماشین شده و باعث شفاف­ شدن ظروف می­شود.

سلامتی بدن و پوست

با توجه به ایستادن زیاد و بی حرکت ماندن به هنگام شست‌و‌شو با دست، خطر بیماری هایی مانند واریس، آرتروز ستون فقرات و زانو بالا می­رود، در حالی­که در شست‌و‌شو با ماشین این احتمال وجود ندارد.

 شست­وشو ظروف با موادشوینده به پوست ­دست، آسیب زیادی می رساند درحالی­که در ماشین­ ظرفشویی دست شما با مواد شیمیایی تماس نخواهد داشت.

کاربردهای جانبی

  • شست‌وشوی میوه و سبزیجات
  • ضدعفونی کننده
  • خشک کن
  • شست‌وشوی تابه و قابلمه

که تمامی این موارد در ماشین ­ظرفشویی بوش به بهترین نحو وجود دارد.

امکانات ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ­ظرفشویی­ های بوش، امکانات رفاهی متنوعی دارند که به طور خلاصه می­توان به نمونه­ های زیر اشاره کرد:

  • اختصاص رتبه انرژی A+++( کم مصرف ) و داشتن زئولیت

سنگ زئولیت رطوبت موجود در هوا را جذب کرده و به گرما تبدیل می­کند که کاهش مصرف انرژی را درپی دارد.

  • کنترل ماشین ­ظرفشویی توسط گوشی همراه یا تبلت (تکنولوژی Home connect)

شما می­توانید با استفاده از اینترنت و نصب نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت در هر جا و در هر زمان دستگاه را کنترل کنید.

  • کم صدا بودن

اکثر محصولات بوش دارای موتور Eco Silence Driver هستند، که صدا و لرزش کم از ویژگی­ های اصلی آنها است.

راز بهترین بودن ماشین ظرفشویی بوش در چیست؟

  • مجهز به Water Softener

از مزیت­ های آن می­توان کاهش میزان مصرف مواد شوینده، کاهش هزینه ­های نگه­داری ماشین ظرفشویی، جلوگیری از ایجاد پسماند­های کلسیمی، منیزیمی و افزایش طول عمر ماشین را نام برد.

  • مجهز به تکنولوژی Protection Technology Glass

وظیفه آن حفاظت از ظروف شیشه­ ای حساس و قیمتی است به طوری که فشار و دمای آب را طوری تنظیم می­کند که مانع ترک خوردن و خش افتادن بر روی ظروف می­شود.

  • شروع شستشو با تاخیر

این گزینه درکاهش مصرف انرژی بسیار کاربردی است و می­توان شست‌وشوی ظروف را به ساعات کم باری به تعویق انداخت.

  • مجهز به سیستم ضد نشت آب (AQUA STOP)

قطعه‌ای درماشین ظرفشویی که نشتی آب را در دستگاه تشخیص داده، بلافاصله آب را قطع می‌کند و از نشتی آن جلوگیری می کندکه این عملکرد، دستگاه را در برابر خسارت های ناشی از آب ایمن می کند.

  • قابلیت نیم شور Half Load

 این برنامه امکان استفاده از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی را به شما می دهد که با قرار دادن ظروف خود در سبد پایین ماشین، دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت دستگاه بمانید. این بهترین گزینه برای خانواده‌های کم جمعیت است.

چرا ماشین ظرفشویی بوش بهترین انتخاب است؟

برند بوش سعی کرده است که خدمات و المان­های محصولات خود را جهت بالابردن کیفیت محصول و رضایت مشتری بیشتر کند، که این مهم در تمامی‌ لوازم خانگی بوش به‌ خصوص ماشین­ ظرفشویی کاملا به چشم میخورد.

علاوه بر سوابق این برند خوش­نام به استفاده از جدیدترین فناوری ­ها در محصولات خود، شرکت بوش برای سلایق و نیاز افراد مختلف، انواع ماشین ­های ­ظرفشویی رومیزی و توکار را تولید کرده است که می­تواند همه نیازهای مدنظر شما را از یک ماشین ایده ­آل پوشش دهد. ماشین ظرفشویی بوش در بین ماشین ظرفشویی های دیگر برند­ها، جزء کم مصرف­ترین­ ها و کم صداهاست.

­شما می توانید این محصول پرطرفدار، باکیفیت و اصل را از تنها نماینده‌ رسمی و معتبر بوش در ایران (خانه بوش) تهیه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز