خبرگزاری کار ایران

چرا باید سئو را یاد بگیریم و روی سایت اجرا کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۹۹۶

طی گزارش "تیم سئو اُکسام" همان طور که احتمالاً می‌دانید طی یک دهه گذشته فضای کسب و کارها از سمت بازارهای سنتی به ‌سمت بازارهای مجازی و دنیای اینترنت در حال توسعه است. تیم‌های بازاریابی و تبلیغات شرکت‌ها نیز در حال یادگیری بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از طریق دوره سئو دی ام روم و سرمایه گذاری روی فضای دیجیتال هستند.

در این شرایط مهم‌ترین اقدامی که به‌ عنوان صاحب یک کسب و کار یا علاقه‌مند به حوزه سئو باید انجام دهید، یادگیری سئو و اجرای آن برای قرار گرفتن در ویترین دنیای دیجیتال است.

در این مقاله قصد داریم درباره چرایی یادگیری سئو و لزوم اجرای آن روی وبسایت کسب و کار‌ها صحبت کنیم.

سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به چه معناست؟

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) که به‌ صورت مخفف به آن سئو می‌گوییم، شامل مجموعه اقداماتی است که به وبسایت ما کمک می‌کند در نتایج موتورهای جستجو و مهم‌تر از همه گوگل، جایگاه بهتری کسب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.

البته سئو در سال 2022 تعریف جدیدتری تحت ‌عنوان Search Experience Optimization نیز پیدا کرده که به‌ معنای بهینه سازی تجربه کاربران در هنگام جستجو در وب است. شما میتوانید با مراجعه به صفحه سئو چیست دی ام روم به طور کامل با مفهوم و اصطلاحات سئو و بهینه سازی سایت آشنا شوید.

(https://dmroom.co/what-is-seo/)

چرا باید سئو را یاد بگیریم و روی سایت اجرا کنیم؟

اما برای یادگیری سئو منابع مختلفی وجود دارد؛ از کتاب‌های آموزش سئو گرفته تا ویدئوهای رایگان، پادکست‌ها و حتی دوره های رایگان سئو، همگی می‌توانند در مسیر آموزش سئو مقدماتی به شما کمک کنند.

 ولی اصولی‌ترین و مطمئن‌ترین روش، گذراندن یک دوره سئو است که بتواند صفر تا صد سئوی یک سایت مطابق با جدیدترین قوانین گوگل و بازار هر کسب و کار را به شما آموزش دهد.

دلایل اهمیت یادگیری و آموزش سئو با دی ام روم

اگر می‌خواهید سئو را برای رشد کسب و کار خودتان بیاموزید یا روی آن به ‌عنوان یک شغل پردرآمد حساب کنید، باید قبل از هر چیز دلایل اهمیت یادگیری سئو را بدانید. یادگیری سئو و اجرای آن روی سایت کسب و کار‌ها به چند دلیل اهمیت دارد:

✔ کسب درآمد عالی با آموزش سئو

اولین و مهم‌ترین دلیل اهمیت یادگیری سئو، کسب درآمد از این طریق است. با شرکت در دوره‌های تخصصی آموزش سئو رایگان دی ام روم می‌توانید در مدت ‌زمان کوتاهی دانش خود را درباره تکنیک‌های سئو کامل کنید و تکنیک هایی را بیاموزید که به رشد موقعیت سایت کسب و کار شما یا مشتریان شما کمک می‌کند. به نقل از آموزش سئو دی ام روم؛

"ما در این محتوای آموزش صفر تا صد سئو، به‌ صورت کاملاً رایگان تکنیک‌های تخصصی و آموزش‌های حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهیم که نه تنها یادگیری سئو را برایتان لذت بخش می‌کند، بلکه شما را از پرداخت هزینه‌های مالی بی‌هدف، آزمون و خطای روش‌های مختلف و همچنین صرف زمان زیاد بی نیاز می‌سازد. این آموزش سئو رایگان با مثال‌های کاربردی و ساختاری کاملاً استاندارد و به‌روز طراحی شده که درک آن را حتی برای افراد مبتدی، ساده و آسان می‌سازد."

چرا باید سئو را یاد بگیریم و روی سایت اجرا کنیم؟

✔ جذب انبوهی از مشتریان با کمترین هزینه

دومین دلیل اهمیت یادگیری سئو، جذب انبوهی از مشتریانی است که شاید در حالت عادی و بدون فضای وب حتی یک درصد هم شانس دسترسی به آنها را نداشته‌ باشید.

 اما با یادگیری سئو و اجرای تکنیک‌های آن در سایت کسب و کار خود می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت تبلیغات در رسانه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو یا حتی شبکه‌های اجتماعی، از اقصی ‌نقاط کشور و حتی جهان برای محصولات و خدمات خود مشتری جذب کنید.

✔ ارتقا اعتبار و جایگاه کسب و کار و برند شما

اگر تا حدودی به واکنش خود نسبت به سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند توجه کرده باشید، مخصوصاً سایت هایی که در صدر لیست نتایج قرار دارند، متوجه می‌شوید که اغلب اوقات روی همین سایت‌ها کلیک می‌کنید و به نظرتان آنها بیشتر قابل ‌اعتماد هستند. دلیل این موضوع اعتباری است که گوگل به این سایت‌ها اعطا کرده ‌است.

سایت‌هایی که در صفحه اول گوگل و رتبه های برتر قرار دارند، محتوا، محصول و خدماتی را ارائه می‌کنند که موفق شده در طولانی مدت رضایت کاربران و گوگل را جلب کند. اگر سئو را به‌ خوبی یاد بگیرید، شما هم می‌توانید در این جایگاه قرار بگیرید و اعتبار برند کسب و کار خود را ارتقا ببخشید.

✔ سبقت گرفتن از رقبا و افزایش سهم بازار

یکی دیگر از دلایل اهمیت یادگیری سئو با دی ام روم، پیشی‌ گرفتن از رقبا در دنیای وب، کشف فرصت‌های جدید و افزایش سهم بازار کسب و کار شماست.

اگر سئو را با کمک دوره های جامعی مانند دوره آموزش سئو دی ام روم بیاموزید، می‌توانید موقعیت‌های جدید و دست‌ نیافتنی برای سایت خود ایجاد کنید که فاصله شما را از رقبا بیشتر می‌کند و شما را به گروه‌هایی از مشتریان متصل می‌کند که شاید دسترسی به آنها برای رقبای شما تقریبا غیر ممکن باشد.

چرا باید سئو را یاد بگیریم و روی سایت اجرا کنیم؟

8 مزیت سئو یادگیری و بهینه سازی سایت برای کاربران و موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از شیوه های مدرن دیجیتال مارکتینگ است و بزرگ‌ترین دستاورد آن برای کسب و کارها، دسترسی به دنیای نامحدودی از مشتریان در اقصی ‌نقاط دنیاست.

طبق آمار رسمی گوگل، حدود 91 درصد از کاربران وب برای پیدا کردن پاسخ سؤالات خود یا محصول و خدمات مورد نیازشان از موتورهای جستجو و به ویژه گوگل استفاده می‌کنند و جالب است بدانید که 58 درصد از این افراد روی 3 نتیجه اول کلیک می‌کنند!

  1. قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل و جذب مشتری در 24 ساعت شبانه ‌روز
  2. تبلیغ کسب و کار خود با کمترین هزینه و بدون نیاز به‌ روش هایی مانند تبلیغات در گوگل
  3. اقتصادی و به‌صرفه بودن سئو در مقایسه با تبلیغ در رسانه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو یا حتی شبکه‌های اجتماعی
  4. دسترسی آسان مشتریان به انواع خدمات و محصولات، امکان مقایسه قیمت‌ها، امکان سفارش در 24 ساعت شبانه‌ روز و ثبت‌ سفارش سریع
  5. برندسازی و گسترش نام کسب و کار شما در فضای وب و دنیای واقعی
  6. دسترسی آسان به مشتریان شهر یا محله خودتان با سئوی محلی
  7. تجربه فروش چندین برابری در اینترنت در مقایسه با فروش حضوری
  8. سرمایه گذاری بلند مدت و با بازدهی بالا

چگونه سئو را درست و اصولی یاد بگیریم؟

در گزارش تیم اُکسام ذکر شده است که اگر می‌خواهید سئو را به ‌صورت مقدماتی یاد بگیرید، در قدم اول باید با مفاهیم عمومی و اولیه سئو آشنا شوید.

برای این ‌کار کتاب‌ها و مقالات آموزشی سئو منابع قابل‌ اعتمادی هستند و همانطور که ذکر شد، مقاله سئو چیست دی ام روم نیز منبع مناسبی برای بیان سئو به زبان ساده است. در قدم بعدی نیز باید به سراغ مقاله‌های تخصصی، آموزش‌های گوگل در این رابطه و ویدئوهای آموزش رایگان سئو بروید.

ولی اگر می‌خواهید SEO را به‌ صورت جامع و اصولی بیاموزید، بهتر است در دوره‌های تخصصی آموزش سئو و یا دوره جامع سئو دی ام روم شرکت کنید. با شرکت در این دوره، علاوه بر اینکه به‌ صورت عملی و قدم به قدم تمامی مباحث حوزه سئو را یاد می‌گیرد، از پشتیبانی و همراهی همیشگی تیم دی ام روم هم بهره‌مند خواهید شد.

منبع :  https://dmroom.co/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز