خبرگزاری کار ایران

بهترین پمپ کارواش ایتالیایی + نحوه انتخاب پمپ برتولینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۶۲۲

چرا پمپ کارواش برتولینی انتخاب کنیم؟

یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ پیستونی کمپانی برتولینی Bertolini است که در ایران به پمپ کارواش مشهور است.  این کمپانی در زمینه پمپ از حدود سال 1920 شروع به فعالیت کرده است و در طی این سال ها توانسته جایگاه ویژه ای در تولید پمپ کسب کند.

مهم ترین برند در زمینه تولید پمپ کارواش پمپ برتولینی است. یکی از معروفترین برند های موجود در ایران پمپ کارواش برتولینی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی دارد، بدنه پمپ برتولینی طبق استاندارد EN2920102 اروپا تولید شده است و باید قبل از خرید پمپ برتولینی حتماً مشخصات مربوط به هد و دبی سیال را در نظر داشته باشید. اولین گام برای شرکت برتولینی تولید پمپ برای عملیات حفاری است.

تاریخچه تولیدات پمپ برتولینی

منطقه روبیرا جایی است که بنیانگذار پمپ برتولینی در آنجا شروع به فعالیت کرده است و به علت اینکه این منطقه سرشار از عملیات کشاورزی و کارآفرینی و پر از زمین های حاصل خیز بوده است، عملکرد رشد این کمپانی را سرعت داده و با کیفیت بالا اقدام به ساخت پمپ کرده است. اما در کشاورزی، تجهیزات پاشش سم را میتوان قسمت مهمی از این تکنولوژی دانست. پمپ سمپاش برتولینی برای از بین بردن حشرات و علف های هرز، با تکنولوژی بسیار ساده به بازار ارائه شد اما مشکلات فراوانی داشت.

تا اوایل ده 80 این محدودیت ها ادامه داشت تا اینکه برتولینی تغییراتی را بوجود آورد. صدای کم، نگهداری ساده، قیمت مناسب و بسیاری مزایای دیگر به پمپ برتولینی اضافه شد. طراحی جدید پمپ برتولینی تحولی بزرگ در تجهیزات کشاورزی به وجود آورد به صورتی که تا به امروز کمتر رقیبی توانسته با این شرکت رقابت کند. گواهی های لازم برای ثبت اختراع پمپ برتولینی موجود است و این کمپانی در سال های اخیر توانسته بسیار رشد داشته باشد.

انواع پمپ کارواش برتولینی

شرکت برتولینی تولید کننده پمپ های پیستونی و پمپ دیافراگمی می باشد ولی پمپ های پیستونی شرکت برتولینی شهرت زیادی دارد و در دو نوع تولید می گردد.

1- کاوراش برتولینی کوپل مستقیم

در این روش، موتور به پمپ به طور مستقیم کوپل شده و معولا نیاز به شاسی خاصی برای اتصال به تجهیز رابط ندارد نصب و راه اندازی پمپ کارواش این مدلی آسان میباشد.

بهترین پمپ کارواش ایتالیایی + نحوه انتخاب پمپ برتولینی

2- کوپل شده بر روی شاسی

در این روش معمولا الکتروموتور به کمک یک تجهیز رابط مثل کوپلینگ به پمپ متصل می گردد و دو تجهیز بروی یک شاسی واحد قرار دارند. در کارواش ها بیشتر از این مدل پمپ استفاده می نمایند.

بهترین پمپ کارواش ایتالیایی + نحوه انتخاب پمپ برتولینی

دسته بندی انواع کدها به لحاظ کدینگ:

  1. CA

  2. RA

  3. TM 

  4. WM

هر ساله مدل های جدیدتر با کد های جدید به بازار ارائه می گردد. افزایش سایز در پمپ برتولینی بستگی به فشار و دبی مورد نظر دارد و به همان نسبت قیمت آن نیز قابل تغییر است.

کاربرد پمپ کارواش

  1. پتروشیمی ها
  2. صنایع برش با واتر جت ها
  3. کارواش ها
  4. کارخانجات
  5. صنایع مربوط به تزریق سیال و ...

قیمت روز پمپ برتولینی

مهمترین دغدغه مشتریان و مخاطبان کالا صنعتی قیمت مناسب و کیفیت خوب برای پمپ برتولینی است.

باید توجه داشت که با توجه به اینکه این یک برند شاخص در بازار است، نمونه های تقلبی و چینی این پمپ در بازار بسیار زیاد است و تنها راه برای تشخیص اصالت پمپ، خرید از نمایندگی مجاز فروش خواهد بود.

 

لوازم جانبی پمپ برتولینی

خدمات پس از فروش یکی از مزیت های مهم پمپ برتولینی است.

انتخاب پمپ برتولینی

شناخت هد و دبی لازم برای انتخاب پمپ مهم است. ضمن اینکه به مناسب بودن الکتروموتور یا هر تجهیز دواری که قرار است با آن نصب گردد توجه نمایید. توجه داشته باشید که توان اسمی با توان واقعی در موتور بنزینی و دیزلی یا همان موتور تک ها فاصله زیادی دارد. یکی از بخش های مهم در انتخاب پمپ برتولینی، انتخاب پمپ با توان مناسب موتور درج شده بر روی پمپ است.

نکات نصب پمپ برتولینی

  1. پمپ کارواش برتولینی برای مکش سیال از تانک مناسب نیست و معمولا باید سیال بر پمپ نصب باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. معمولاً برای مکش سیال از بشکه و تانکرهای مانند آن از پمپ بشکه کش استفاده می گردد.
  2. نازل و لانس متصل به پمپ برتولینی را حتماً از جدول انتخاب کنید زیرا استفاده از نازل نامناسب، موجب آسیب به پمپ می شود و اضافه سیال را از راه بای پس بر می گرداند. به همین دلیل از این پمپ نباید با فشار بیشتر از فشار نوشته شده بر روی پلاک استفاده گردد. از جهتی اگر نازل بزرگتر از مقدار جدول باشد، پمپ به فشار دلخواه نخواهد رسید. با توجه به اینکه این پمپ ها جابجایی مثبت است، به هیچ عنوان مسیر خروجی را نبندید.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز