خبرگزاری کار ایران

معرفی جدیدترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2022

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۵۳

واژه "تلویزیون" بدون اینکه یادآور برند ال جی باشد ممکن نیست! این شرکت در جدیدترین تولیدات خودش و با رونمایی از تلویزیون‌های OLED و QNED دنیای شما را به شهر نوری زیبا تبدیل می سازد . تلویزیون ال جی بخش اعظمی از نمایشگاه CES هر ساله را تشکیل می دهد.

مشاهده لیست تلویزیون های ال جی مدل های 2022 و 2021: https://bargobad.com/tv/lg-tv/

ال جی، یکی از نام هاییست که در حوالی واژه های کیفیت و اصالت می درخشد؛ این برند مشهور، اکنون 76 ساله شده است و به باور ما، یکی از دلایل موفقیت تلویزیون‌های ال جی در سال 2022، قابلیت انطباق پذیری با تغییرات جدید در دنیای دیجیتال است. این شرکت بزرگ که اکنون دومین برند پر قدرت در کشور کره به شمار می آید، دلایل روشنی را برای انتخاب تلویزیون‌هایش به ما می دهد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

مبارزه برای تنوع بیشتر

شاید تقاضای کاربران باعث شده که تنوع در تلویزیون‌های ال جی بیشتر از برندهای رقیبش باشد و یا شاید نوآوری هنرمندان ال جی باعث آن شده؛ در هر صورت تنوعی که در تلویزیون‌های سال 2022 ال جی از نظر مدل، کیفیت، طراحی و خصوصیات مشاهده می کنید با هیچکدام از برندهای دیگر قابل قیاس نیست. این برند در سال جدید از تلویزیون‌های سری 7، 8، 9، مدل‌های OLED، کیوند و نانوسل رونمایی کرد که مدل‌های LED سری 7، اقتصادی ترین این مجموعه به شمار می آیند و تلویزیون‌های QNED در جایگاه پرچمدارها، جا خوش کرده اند.

ال جی و تلویزیون‌های خوش قیمت

خرید تلویزیون‌های لاکچری و گران قیمت، هنوزهم با زندگی بسیاری از ما ایرانی ها فاصله دارد و این نیز به دلیل شرایط اقتصادی این روزهای کشورمان است؛ پس اگر برندها با همان سرعت که در تکنولوژی پیشروی دارند، قیمت را نیز افزایش دهند باید فاتحه خرید تلویزیون جدید را بخوانیم. برند ال جی طی سال‌های اخیر توانسته توازن بین قیمت و کیفیت را برقرار سازد. با این اوصاف اکنون می توانیم بگوییم تلویزیون‌های ال جی، قیمت مناسبند و به نسبت برند سونی، که همواره قیمت بالایی برای تلویزیون هایش رقم می زند، بیشتر هوای کاربران و طرفدارانشان را دارند. در حال حاضر، تلویزیون‌های ال ای دی ال جی ارزان قیمت ترین‌ها در میان این محصولات هستند؛ پس از آن، می توان به اولدها اشاره کرد که قیمت بالاتری به خود گرفته اند اما به راستی شگفت انگیزند. در ادامه شما را برای انتخاب بهترین تلویزیون از برند ال جی، یاری خواهیم داد.

ویژگی

مدل تلویزیون

OLED 4K 2022

تلویزیون ال جی A2

OLED 4K 2022

تلویزیون ال جی B2

OLED 4K 2022

تلویزیون ال جی C2

OLED 4K 2022

تلویزیون ال جی G2

Mini LED 4K 2022

تلویزیون ال جی QNED90

Mini LED 4K 2022

تلویزیون ال جی QNED80

NANO 4K 2022

تلویزیون ال جی NANO77

NANO 4K 2022

تلویزیون ال جی NANO80

NANO 4K 2022

تلویزیون ال جی NANO84

NANO 4K 2022

تلویزیون ال جی NANO86

UHD 4K 2022

تلویزیون ال جی UQ8000

UHD 4K 2022

تلویزیون ال جی UQ9000

 

 

WebOS، ساده و جذاب

تلویزیون‌های ال جی در بازار ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند و درصد بالایی از این محبوبیت برمی گردد به رابط کاربری جذاب آن ها که در واقع مدیون سیستم عامل وب او اس است؛ در واقع این سیستم عامل، یک شاهکار از ال جی است که در کنار دسترسی به اینترنت، فراخوان پلت فرم‌های فیلم و موسیقی مانند یوتیوب، نتفلیکس و آمازون خواهد بود. حالا اگر بخواهیم این پلت فرم را با اندروید روی کفه ی ترازو قرار بدهیم به چندین مورد تفاوت پی می بریم که شاخص ترین آن ها، ریموت کنترل جادویی است؛ این ریموت هوشمند، مختص تلویزیون‌های ال جی می باشد و با دکمه‌هایی از قبیل اسکرول و اشاره گر، کار جستجو و انتخاب را برایتان راحت می سازد. اکنون ترکیب سیستم عامل WebOS با این ریموت مجیک، همان شاهکاری خواهد بود که در ابتدا به آن اشاره کردیم.

هنر ال جی در نمایش تصویر عالی

تلویزیون های ال جی، توانایی مقابله با بزرگترین پرچمدارهای دنیای تصویر را دارند و ال جی می گوید، صفحه نمایش این تلویزیون‌ها، طوری به اشیا جان می بخشند که انگار در صحنه رخدادها حضور دارید. تمام تلویزیون های سال 2022 ال جی، از کیفیت تصویر فورکی یعنی رزولوشن 2160×3840 پیکسل برخوردارند، اما این تنها یک طرف ماجراست، نوآوری‌هایی که ال جی در این تلویزیون‌های جدیدش به کار گرفته، باعث می شود صحنه‌ها جلوی چشم شما زنده شوند و تمام جزئیات در یک لحظه روی صفحه بیایند.

اولد در انحصار ال جی

در حال حاضر، تلویزیون‌های 2022 ال جی در سه کیفیت Full HD، فورکی و 8K روانه بازار شده اند که در این میان مدل های فورکی بیشترین طرفدار را ازآن خود کرده اند. برند ال جی مالکیت تمام فناوری اولد را بر عهده دارد، نوآوری که موجب انقلاب بزرگی در تلویون ها شد و این نه تنها مدل های خود این شرکت، بلکه برندهای دیگری همچون سونی و سامسونگ را نیز تحت تاثیر قرار داد. تعریف شگفت انگیز تلویزیون هایی با پنل اولد، این است که نیازی به نور پس زمینه ندارند و این تمام ماجراست. تلویزیون های اولد، نازک و زیبا هستند و تصویر در آن ها شفاف و روشن تر از همیشه است؛ همچنین بهترین کیفیت تصویر را به نسبت رقبا ارائه می دهند. ال جی در رابطه با این پنل‌ها می گوید که " با اولد، دنیای خود را روشن کنید"

معرفی جدیدترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2022

در سال 2022 ال جی طیفی گسترده از تلویزیون‌هایی با این فناوری را روانه بازار کرد که شامل مدل‌های A2، B2، C2، G2 و CS می باشند و هر کدام به نوبه خود رنگ های غنی و زنده را روی صحنه می آورند. اولدهای این سال تنوع بالایی در اندازه دارند؛ همچنین همگی از بالاترین ورژن پردازنده آلفا استفاده می کنند.

جایگاه تصویر تلویزیون های QNED

فناوری کیوند، انگیزه ی ال جی برای نوآوری و تکامل است و هدف آن، ایجاد روشنایی بالاتر و عمق رنگ بیشتر در محتوای تصویری می باشد. بر خلاف تلویزیون‌های اولد، کیوندها از نور پس زمینه تغذیه می کنند و سیستم آن ها، متشکل از هزاران مینی ال ای دی کوچک است که اجازه می دهند نورهای بیشتری در صفحه نمایش قرار بگیرند. اندازه هر LED در این پنل، کوچکتر از 300 میلی متر است که 40 برابر کوچکتر از ال ای دی های معمولی خواهد بود. به لطف این فناوری تازه از راه رسیده، تلویزیون‌های ال جی می توانند رنگ های سیاه را عمیق تر و جزئیات را در سطح بالاتری به نمایش در بیاورند.

تلویزیون‌های کیوند ال جی در سال 2022 شامل مدل‌های QNED81، QNED80، QNED85، QNED91، QNED99 و QNED95 می باشند که معمولا با سیستم صوتی قدرتمندتر از بقیه رقبایشان روانه بازار می شوند.

راز رنگ های خالص در تلویزیون‌های ال جی نانوسل

فناوری نانوسل آمده تا شاهد رخداد مهیب دیگری در دنیای تلویزیون ها باشیم؛ این فناوری بخش دیگری از خانواده پرجمعیت ال جی را تشکیل می دهد که اکنون در تلویزیون‌های 2022، خودنمایی می کند. همانطور که از نام آن مشخص است، نانوسل از ذرات بسیار ریز نانو تشکیل شده که این ذرات، ناخالصی‌ها را از طول موج رنگ‌ها می گیرند و با تضمین اینکه تنها رنگ های خالص و دقیق روی صحنه نمایش داده می شوند، کاربران را سورپرایز خواهد کرد.

در حال حاضر پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ال جی که از این فناوری در صفحه نمایش خودشان بهره می برند شامل مدل‌های NANO75، NANO77، NANO79، NANO80، NANO86 و NANO90 می باشند.

کشف بعد جدیدی از طراحی

زبان طراحی ال جی، با تمام رقبایش متفاوت است؛ تلویزیون‌های این برند باریک و زیبا هستند و این دو ویژگی را به وضوح در مدل های OLED نیز شاهد هستیم. یک تلویزیون اولد به دلیل نداشتن پنل نور پس زمینه، بسیار باریک طراحی می شود؛ گاهی به اندازه همان گوشی که در دستتان است نازک می شود؛ پس برق از سرتان می پرد وقتی یک تلویزیون اولد یا کیوند ال جی را از نزدیک می بینید. مورد دیگری که در طراحی تلویزیون های 2022 ال جی بسیار جلب توجه می کند، قابلیت اتصال به دیوار است؛ شاید با خودتان بگویید این ویژگی را که بیشتر تلویزیون‌های امروزی دارند؛ اما ال جی تلویزیون های جدیدش، به ویژه اولدها را طوری طراحی کرده که در حین نصب، هیچ گونه فاصله ای با دیوار نداشته باشند؛ درواقع چند قدم که به عقب بروید تنها یک تابلوی زیبا و رنگارنگ روی دیوار اتاقتان مشاهده می کنید.

معرفی جدیدترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2022

 آیا دوست دارید یک گالری از هنرها و نقاشی‌های مدرن در منزلتان داشته باشید؟ ال جی این امکان را برای کاربران هنرمند و هنردوست فراهم ساخته است؛ به این ترتیب که تلویزیون‌های ال جی نانوسل و OLED evo از پایه گالری (Galery Stand) پشتیبانی می کنند که نه تنها شما را از خرید میز تلویزیون بی نیاز می سازد، بلکه نمای زیبایی به تلویزیون و دکوراسیون اتاق می بخشد؛ این پایه از یک استند ایستاده تشکیل شده که قابل جابجایی است و شما می توانید به لطف آن، تلویزیون را در هر جایی از منزلتان قرار بدهید. به باور ما، این یکی از دلایل خرید تلویزیون های ال جی در سال جدید است.

برای ال جی، کیفیت در اولویت است!

طی سال‌های اخیر، ال جی توانسته آنطور که باید در بازار تلویزیون‌ها خودی نشان بدهد و این تنها به بخش تصویر معطوف نمی شود، بلکه کیفیت ساخت و طول عمر بالای این تلویزیون هایش نیز توانسته اند یک گوشه کار را بگیرند و دست در دست هم دهند تا ال جی را به جایگاه امروزش برسانند. طراحی در تلویزیون‌های ال جی از یک رویه مشابه پیروی می کنند؛ بیشتر مدل‌های این شرکت دارای پایه‌های دوشاخه ای با فریم و بدنه باریک هستند؛ اما بحث اصلی بر سر کیفیت ساخت آن هاست؛ ال جی همواره سعی داشته این محصولاتش را با دوام عالی تولید کند تا سالیان سال بتوانند در منزل شما خودنمایی کنند.

تمام تلویزیون های ال جی سال 2022، با فریم های باریک و زیبا ساخته شده اند و قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارند. به لطف مدیریت کابل در این تلویزیون‌های جدید، دیگر شلوغی اطراف دستگاه را مشاهده نمی کنید.

تلویزیون های گیمینگ 2022 ال جی

ال جی را شاید بیشتر با تلویزیون‌های گیمینگ بشناسیم؛ چونکه در یکی دو سال اخیر، توجه ویژه ای به قابلیت های بازی در تلویزیون‌هایش، به خصوص اولدها داشته است. اگر شما در پی خرید تلویزیون، از مغازه دار بخواهید یک تلویزیون گیمینگ به شما معرفی کند، بدون شک یکی از مدل های اولد ال جی در میان انتخاب هایش خواهد بود؛ و این به دلیل تلاش بی وقفه این برند در ساخت و ارتقای محصولاتش است. تلویزیون‌های ال جی اولد در سال 2022، به خوبی توانسته اند از پس اجرای بازی‌های نسل جدید بر بیایند، به طوری که پشتیبانی از ایکس باکس و دیگر کنسول‌های بازی، برای آن ها در اولویت است.

معرفی جدیدترین تلویزیون‌های ال جی در سال 2022

در یک تلویزیون گیمینگ ال جی، شما رفرش ریت 120 هرتز برای تازه سازی تصویر، میزان تاخیر بسیار پایین (ALLM)، رفرش ریت متغییر (VRR) و Game Optimizer را مشاهده خواهید کرد؛ همچنین تمام تلویزیون های گیمینگ سال، از پورت HDMI2.1 پشتیبانی می کنند.

در پایان

همانطور که مشاهده می کنید، در جدول بالا، به معرفی بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 و 2021 پرداختیم و هدف ما در این پروسه، کمک به کاربر برای خریدی منطقی و مقرون به صرفه با توجه به بودجه انتخابی خودش است. فروشگاه برگ و باد لیست قیمت تلویزیون های ال جی در سال 2022 را برای کاربران مهیا ساخته تا بتوانند با توجه به نیاز خودشان، تلویزیون مناسب را انتخاب کنند. ال جی در این سال، از سری‌های مختلف تلویزیون رونمایی کرد که شامل مدل های اولد، نانوسل‌ها، تلویزیون های کیوند و LED ها می باشند. هر کدام از این سری ها با هدف خاصی وارد بازار شده اند به عنوان مثال هنرمندان و عاشقان هنر می توانند تمرکزشان بر روی خرید تلویزیونی از سری OLED evo باشد و این تلویزیون ها برای گیمرها نیز گزینه ایده آلی به نظر می رسند؛ همچنین تلویزیون های کیوند با جدیدترین پردازنده و تعداد زیادی مینی ال ای دی، بهترین تصویر را به نمایش می گذارند.

قیمت تلویزیون‌های ال جی، با وجود پیشرو بودن در تکنولوژی و تصویر، قانع کننده است و مانند برخی از برندهای دیگر همچون سونی، سر به فلک نکشیده؛ پس اگر هنوز تلویزیون جدید خود را برای خرید انتخاب نکرده اید، می توانید با کمی مشاوره و اطلاعات درست، بهترین تلویزیون ال جی را خریداری کنید.

برای بررسی کامل تلویزیون ال جی و مشاهده قیمت دقیق به فروشگاه برگ و باد سر بزنید

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز