خبرگزاری کار ایران

نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز _ تبریز امداد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۹۴۰

لباسشویی یکی از وسایل بسیار کارآمد آشپزخانه است که قادر است در زمانی کوتاه، مقدار زیادی لباس را با کیفیتی بالا بشوید. برند ال جی که متعلق به کشور کره جنوبی است، این دستگاهها را با کیفیتی بالا و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها تولید می‌کند.

یکی از تکنولوژی های خاص این شرکت شستشوی لباس بدون استفاده از آب است که گفته می شود، تا ده سال آینده این تکنولوژی به بهره برداری خواهد رسید و تحولی شگرف را در کارکرد این دستگاهها به وجود خواهد آورد.

تحولی که با توجه به کمبود آب، برق و سایر منابع انرژی در کره زمین، اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز و سایر شهرهای کشورمان، کار تعمیر این دستگاهها را انجام می دهند. اگر شما نیز، نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز دارید و به همین دلیل در این صفحه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه باشیم. همین طور برای اعزام فوری تکنسین متخصص به منزلتان می توانید با شماره بالای صفحه تماس بگیرید تا تبریز امداد این کار را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما انجام دهد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی از خطاهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز بپردازیم.

کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

در این قسمت قصد داریم به بررسی کدهای خطای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز بپردازیم. کدهایی که به کمک سیستم تشخیص خطای خودکار دستگاه شناسایی شده و به کمک تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز می آید تا ایراد دستگاه را خیلی زود پیدا کند و برای رفع آن، اقدام لازم را انجام دهد. برای فهمیدن معنای دقیق این ارورها، لازم است تا دفترچه راهنمای دستگاه را با دقت بخوانید. اما در این قسمت ما نیز، به بررسی معنی برخی از این کدها می‌پردازیم:

  • کد UE  حاکی از نامتعادل بودن لباس های داخل درام لباسشویی ال جی است

  • خطای AE یا EI که نشانگر نشت آب از داخل لباسشویی است. حتما اتصالات و شیرهای ورودی و خروجی را بررسی کنید.

  •  کد OE خطای تخلیه ماشین لباسشویی ال جی که ممکن است به دلیل ایراد در پمپ تخلیه دستگاه باشد یا شیر خروجی آب مشکلی پیدا کرده باشد.

  •  ارورPF  خطای قطع شدن برق دستگاه است. اتصالات برق را بررسی کنید. اگر ایراد را پیدا نکردید، برای بررسی جریان برق داخل دستگاه و سلامت برد توسط تکنسین ماهر، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

  • ارور  PE نشان دهنده ایراد در سنسور فشار است.

  • LE ایراد موتوری در دستگاه وجود دارد. برای رفع آن باید از فرد متخصص کمک بگیرید.

  • کد خطایUE خبر از بر هم خوردن تعادل دیگ می‌دهد.

  • کد DE  خطای میکروسوییچ یا قفل درب را نشان می‌دهد. اگر میکروسوییچ تایید بسته شدن درب را به برد لباسشویی ال جی ندهد، دستگاه آغاز به کار و آبگیری نخواهد کرد.

در صورت بروز خطاهای دیگر، کدهای مخصوص دیگری را مشاهده خواهید کرد که از روی دفترچه راهنمای دستگاه علت آن را پیدا می‌کنید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز _ تبریز امداد

ایراداتی ابتدای کار و مراجعه به نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز

شاید یکی از آزار دهنده ترین ایرادات لباسشویی ال جی این باشد که دستگاه شروع به کار کند اما انتظار شما برای گرفتن لباس های تمیز و سالم بعد از چند دقیقه به جایی نرسد. مثلا ممکن است لباس ها خوب شسته نشوند یا بوی بدی بدهند که معمولا خروجی آب ماشین کثیف است و باید تمیز شود. یا مقداری کف و پودر روی لباس ها بماند که ایراد می‌تواند از شلنگ و تخلیه، محفظه پودر و برد لباسشویی ال جی باشد. ایراد دیگر داغ بودن بیش از حد لباس ها در پایان کار است. اگر از ابتدای کار دستگاه با این مشکل رو به رو بودید ممکن است شیر آب سرد و گرم دستگاه را جا به جا وصل کرده باشید. چون در تمام حالت ها به جز حالت MEDIC آبکشی دستگاه با آب سرد انجام می‌شود. اگر با ایراد پاره شدن لباس ها در دستگاه روبه‌رو شدید، لازم است وقتی دستگاه را خاموش کردید، سطح داخلی آن را با دست چک کرده و از نوک تیز نبودن قسمت های مختلف داخل درام مطمئن شوید. برای تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز، با نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز _ تبریز امداد

ایراد در آب گیری لباسشویی ال جی

ایراد دیگری که در ابتدای کار لباسشویی به وجود می آید، ایراد در هنگام آب گیری است. این مشکل ممکن است به مدل های متفاوتی ظاهر شود. این احتمال وجود دارد که ببینید دستگاه به طور کلی آب گیری نمی‌کند و یا خطاهایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر شود. شیر آب و فشار آن را چک کنید. باز بودن در دستگاه یا دکمه تاخیر در شست و شو که پیش از آن بررسی کردیم هم دلایل دیگر آب گیری نکردن دستگاه هستند. اگر دستگاه خود به خود آب‌گیری اضافه می‌کند، باید هیدروستات یا شیر برقی را چک کنید. اگر آب بوی بدی می‌داد و زلال نبود لوله خروجی آب بسته است و آب کثیف به جای خارج شدن از دستگاه، به داخل ماشین لباسشویی ال جی باز می‌گردد. اگر آب تمیز بود ممکن است ایراد از پمپ تخلیه یا برد باشد که برای رفع آن باید از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز کمک بگیرید. همکاران ما در تبریز امداد آماده ارائه خدمات مختلف برای تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز هستند.

تعمیر در نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز

برای تعمیر لباسشویی ال جی، از تکنسین متخصص نمایندگی لباسشویی ال جی در تبریز کمک بگیرید. استفاده از قطعات فابریک یدک، نکته دیگری است که در تعمیر این دستگاهها حائز اهمیت است. با توجه به این موارد، می توانید برای رفع این مشکلات از تکنسین های با تجربه و با دانش مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل تبریز امداد کمک بگیرید. تعمیرکاران مجموعه تبریز امداد، با آخرین متدهای تعمیر دستگاه شما آشنایی کامل دارند و تا حد امکان به جای تعویض قطعات، به تعمیر آن ها می پردازند تا تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز، با کمترین هزینه ها انجام شود. تمام خدمات این مرکز با نرخ های مصوب اتحادیه انجام می شود و توسط تکنسین دستگاه تضمین می‌شود تا خیال همشهریان بابت کیفیت تعمیر لباسشویی ال جی در تبریز، آسوده باشد. برای استفاده از این خدمات فوری و با کیفیت، با شماره بالای صفحه تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز