خبرگزاری کار ایران

معرفی جاهای دیدنی مشهد که نباید از دست داد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۲۹

مشهد پایتخت معنوی ایران از زمان‌های قدیم میزبان جمعیت زیادی از گردشگران و مسافران از سراسر کشور بوده است.

اما در سال‌های اخیر به دلیل وجود امکانات رفاهی، فرهنگی و گردشگری که در این شهر وجود دارد به قطب گردشگری و تفریحی تبدیل شده است.

 اولین علت اصلی که باعث می‌شود هر مسافری بار سفر به مشهد ببندد، به جز وجود حرم امام رضا علیه السلام امکانات و جاذبه‌های گردشگری زیادی است که بخش بزرگی از آن جز مکان‌های ناشناخته مشهد محسوب می‌شود.

مکان‌هایی که تا به امروز ممکن است حتی نام آن‌ها را نشنیده باشید. اما مسافران عزیزی که قصد سفر به مشهد را دارند می‌توانند با اجاره و رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم اقامت دل انگیزی را تجربه کنند.

این امکان را دارید تا از طریق اسنپ روم، قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم را مشاهده و با توجه به بودجه خود و همچنین موقعیت مکانی مورد نظرتان رزرو خود را انجام دهید.

آبشار و روستای اخلمد

از جمله یکی از مناطق زیبای مشهد می‌توان به طبیعت سرسبز روستای اخلمد اشاره کرد. این روستا از مکان‌های ناشناخته مشهد است که اکثر طبیعت گردان‌ها و کوهنوردان با این منطقه آشنایی دارند. این روستا دارای دو آبشار اصلی است که ارتفاع یکی از آن‌ها بیش از ۸۵ متر است.

در ابتدای ورود به روستا، شاهد پوشش‌های گیاهی متنوعی هستید که در کنار آن‌ها گل‌ها و رنگ‌های مختلف چشم انداز زیبایی را به شما هدیه می‌کند.

اما روستای اخلمد جاذبه‌های دیگری مانند آبشار فصلی، بند اخلمد، غار اخلمد و طبیعت بکر و دلچسب نیز دارد.

اگر می‌خواهید از قیمت و شرایط رزرو هتل آپارتمان مشهد مطلع شوید می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کرده و از قیمت تمامی اقامتگاه‌ها اطلاع پیدا کنید.

طبیعت زیبای قره سو معروف به آب سیاه

آبشار قره سو یکی دیگر از مکان‌هایی است که احتمال نام آن را نشنیده‌اید و یا کمتر رفته‌اید. این روستا در جنوب غربی کلات نادری و در فاصله ۱۰ کیلومتری از این شهر قرار دارد و شامل مناطق ییلاقی بسیار زیبا و دره‌های چشم نواز با آب و هوای بسیار خوب است.

در روستای جذاب قره سو ۸ آبشار وجود دارد که برای دیدن آن‌ها باید از نردبان‌های فلزی که به کار رفته است بالا بروید.

از طریق رزرو هتل آپارتمان مشهد می‌توانید به مکان‌های ناشناخته مشهد بروید و سفر پر هیجانی را تجربه کنید.

معرفی جاهای دیدنی مشهد که نباید از دست داد!

روستای کنگ، دژی پلکانی و مستحکم در کنار کوه

هنگامی که خیالتان از بابت رزور هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم راحت شد، می توانید از مناطقی زیبا و خاطره انگیز دیدن کنید. روستای کنگ نیز یکی از آنهاست.

نام این روستا از نام پرنده‌ای که زیستگاه او کوهستان بوده گرفته شده است. آنچه که این روستا را زیبا می‌کند قرار گرفتن آن در کنار کوه‌های بینالود و مجاورت با رودخانه کنگ است.

آبشار کنگ از جاذبه‌های اصلی این روستا محسوب می‌شود که در دل دره سرسبز قرار گرفته است.

هنگام رفتن به طرف آبشار از مسیری عبور می‌کنید که تعدادی آبشار کوچک در آن وجود دارد. این روستا برای رفاه حال گردشگران به آن‌ها امکانات مختلفی مانند خانه و اقامتگاه‌های بوم گردی ارائه می‌کند.

دره ارغوان، زیبایی به وسعت یک دشت

دره ارغوان یکی از مکان‌های ناشناخته مشهد است که زیبایی بسیار شگفت انگیزی دارد. قبل از رسیدن به طرقبه باید مسیر خود را عوض کنید و به روستای کلاته آهن بروید.

در ابتدای مسیر فرعی این روستا با دشتی پر از ارغوان مواجه می‌شوید که رودخانه‌ای پرخروش در دل آن در جریان است.

اگر می‌خواهید به دره ارغوان بروید اردیبهشت‌ماه بهترین فصل سال برای دیدن این جاذبه طبیعی است. زیرا در این ماه از بهار تا جایی که چشم کار می‌کند می‌توانید دشتی مملو از ارغوان ببینید. پس ابتدا برای اجاره هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ، اقدام کنید و به سفر پر جاذبه خود اقدام دهید.

دره آل، دره ای پوشیده از انجیر

در اطراف مشهد غارها و دره‌های زیادی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها هنوز کشف نشده‌اند. اما یکی از مکان‌هایی که کمتر کسی به آن رفته است دره آل نام دارد.

به این دره به دلیل وجود درختان بسیار زیاد انجیر دره انجیر هم گفته می‌شود. پس از عبور از دره انجیر، با غار دره آل مواجه می‌شوید که شما را شگفت زده می‌کند. شگفتی آن مربوط به دیوارهای بلند و دهان بزرگ غار است.

همچنین جریان چشمه‌‌ای در نزدیکی این غار درجه زیبایی و جذابیت این مکان را دو چندان کرده است. اگر دوست دارید از تمام مکان‌های نامبرده شده دیدن کنید و هم به زیارت امام رضا علیه السلام بروید، می‌توانید با اجاره هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم با یک تیر دو نشان بزنید.

غار مغان، طبیعتی با قدمت فراوان

این جاذبه زیبا و دیدنی برای اولین بار توسط گروه ۷۰ نفری از کوهنوردان در سال ۱۳۲۴ شناسایی شد و به عنوان یک مکان گردشگری معرفی شد.

بنابر بررسی‌ها و مشاهدات انجام شده مشخص شده است که قدمت این غار حتی از البرز و دماوند هم بیشتر است و به صد سال قبل بازمی‌گردد.

با رفتن به داخل غار می‌بینید که پهنای آن بیشتر می شود. همچنین چاه‌های زیادی داخل غار وجود دارد که محیط داخل آن را به سه قسمت تقسیم کرده است.

معرفی جاهای دیدنی مشهد که نباید از دست داد!

جمع ‌بندی

حالا که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید، قصد داریم تا یک خبر خوب برای کسانی که نگران محل اقامت خود هنگام سفر به شهر مشهد هستند بدهیم.

شما این امکان را دارید تا در سایت اسنپ روم برای رزرو هتل آپارتمان مشهد اقدام نمایید. اسنپ روم بیشتر در زمینه اقامتگاه‌های مقرون به صرفه و اقتصادی فعالیت می‌کند.

 بنابراین می‌توانید در هر جای مشهد که دوست دارید اقدام به رزرو هتل‌‌ کنید. برای اطلاع از شرایط و قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت کمک بگیرید.

 همچنین رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت اسنپ روم انجام می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز