خبرگزاری کار ایران

چرا دستگاه لیزر الکس کندلا بهترین دستگاه لیزر می باشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۹۳۵

لیزر موهای زائد امروزه بسیار مورد توجه افراد به ویژه خانم ها قرار گرفته است. در ادامه مطلب قصد داریم درباره لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر الکس کندلا اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم.

از بین بردن دائمی موهای زائد یکی از خواسته های افراد است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های لیزر امکان پذیر شده است. لیزر در صنعت و علم پزشکی کاربردهای مختلفی دارد که انجام امور را برای انسان سریع تر می کند. عملکرد لیزرها به این صورت است که نور متمرکزی با انواع طول موج ایجاد می کنند که کار مشخصی را انجام دهند. لیزر موهای زائد امروزه بسیار مورد توجه افراد به ویژه خانم ها قرار گرفته است. در ادامه مطلب قصد داریم درباره لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر الکس کندلا اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم.

لیزر موهای زائد

اگر به تابلو ساختمان ها دقت کنید نام مراکز لیزر موهای زائد مختلفی را می بینید که متقاضیان بسیاری نیز دارند. عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد به این صورت است که انرژی لیزر در محدوده پوستی مشخص قرار می گیرد. این انرژی توسط رنگدانه های پوستی جذب شده و انرژی و حرارت زیادی ایجاد می کند، سپس فولیکول مو را از بین می برد. انجام این روش در بازه زمانی مشخص و با گذراندن تعداد جلسات مورد نیاز باعث می شود که موهای ناحیه لیزر شده تا حدود 80 درصد از بین برود و پوستی صاف ایجاد نماید.

لیزر موهای زائد دارای مزایای بسیار زیادی است،. از جمله این مزایا می توان به موارد زی اشاره کرد: 

  • روش مطمئن و سریع برای نابودی موهای زائد
  • ایجاد پوستی صاف و لطیف
  • تحمل درد کمتر نسبت به سایر روش های اصلاح

برند دستگاه لیزر تاثیر زیادی در نتیجه گیری لیزر موهای زائد دارد. برندهای مورد استفاده در دنیا زیاد است که یکی از بهترین های آن، دستگاه لیزر الکس کندلا است. همچنین برای نتیجه گیری بهتر و فوری باید قبل و بعد لیزر به نکاتی توجه فرمایید. از جمله:

* ناحیه پوستی مورد نظر را روز قبل از لیزر حتما شیو کنید.

* 4 الی 6 هفته پیش از لیزر موهای زائدتان را با ژیلت شیو کنید و از روش های دیگری چون موم و بند خودداری فرمایید، زیرا ریشه را سست و ضعیف می کند.

* در نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

* پیش از لیزر موهای زائد پوستتان را تمیز کنید تا مواد آرایشی روی آن نباشد.

* اگر پوستتان را بوتاکس کرده اید باید پس از گذشت 15 روز اقدام به لیزر کنید.

* مصرف برخی داروها مانع از انجام لیزر می شود، مانند قرص راکوتان. بهتر است پیش از لیزر در مورد داروهای مصرفی خود با پزشک مشورت کنید.

* اگر روی ناحیه پوستی دارای زخم باز، خال یا آکنه هستید از انجام لیزر خودداری فرمایید.

* پوست های سبزه و تیره نسبت به پوست های سفید حساس تر هستند؛ لذا انجام سولاریوم پیش از لیزر ممنوع است.

 * پس از لیزر موهای زائد، پیشنهاد می شود برای رفع التهاب از پماد زینک اکساید به مدت 24 ساعت استفاده کنید.

* محل لیزر شده را تا 24 ساعت پس از لیزر خیس نکنید.

سایر نکات پیش و پس از لیزر را از کلینیک موبوطه سوال فرمایید.

دستگاه لیزر الکس کندلا

همانطور که ذکر کردیم برندهای مختلفی از دستگاه های لیزر در بازار ارائه می شود. از جمله بهترین و تاثیرگذارترین این دستگاه ها می توانیم به لیزر الکس کندلا اشاره کنیم. این دستگاه لیزر دارای ویژگی های بی نظیری از لحاظ طول موج، زمان پالس، میزان لکه و کولینگ است که باعث شده بهترین، موثرترین و سازگارترین دستگاه لیزر با انواع تیپ های پوستی باشد. می توانیم به دلیل ویژگی های زیر این دستگاه لیزر را بهترین دستگاه در دنیا معرفی کنیم:

  1. دستگاه مورد قبول FDA
  2. اگر لیزر توسط فرد آموزش دیده انجام گیرد هیچ عوارضی برجای نمی گذارد.
  3. مدت زمان لیزر کوتاه، بدلیل لکه لیزر 18 میلی متری
  4. حداقل درد در زمان لیزر موهای زائد
  5. سیستم خنک کننده قوی
  6. نتیجه گیری سریع در حداقل جلسات
  7. قابل استفاده برای تمامی نواحی مانند: صورت، دست، پا، بیکینی و...
  8. مقرون بصرفه
  9. اجازه شیو در بین دو جلسه لیزر
  10. رفع موهای زیر پوستی

طول موج های دستگاه لیزر الکس کندلا متفاوت بوده و افراد مختلف با پوست های تیره تا روشن می توانند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی های لیزر خوب، تعداد جلسات مراجعه کننده است. تعداد جلسات به ناحیه مورد نظر، ضخامت مو، برند دستگاه و تناژ پوستی وابسته است. این دستگاه سریع ترین جوابدهی را دارد و شما با توجه به نظر اپراتور بین 4 تا 6 جلسه برای لیزر هر ناحیه نیازمند هستید. البته گاهی تعداد جلسات بیشتر خواهد شد. فاصله بین جلسات لیزر بین 4 الی 8 هفته است. 

این سوال برای متقاضیان ایجاد می شود که اثرگذاری لیزر توسط دستگاه الکس کندلا چند درصد خواهد بود؟ الکس کندلا تنها دستگاهی است که 85 درصد از موهای زائد را برای همیشه رفع می کند. 

سن مناسب برای لیزر توسط دستگاه کندلا، بالای 15 سال توصیه می شود. افراد زیر 15 سال به دلیل عدم تثبیت تغییرات هورمونی بهتر است به لیزر موهای زائد مراجعه نکنند. همچنین رنگدانه مو در لیزر موثر است. بهترین جوابدهی لیزر برای موهای ضخیم و سیاه است، اگر موهایتان بور و نازک است از انجام لیزر بپرهیزید.

لیزر موهای زائد دردناک است؟

افراد زیادی به دلیل ترس از درد لیزر این کار را انجام نمی دهند. لیزر موهای زائد با دستگاه الکس کندلا درد بسیار کمتری نسبت به سایر روش های اصلاحی دارد. دردی که شما در جلسات لیزر تحمل می کنید به آستانه تحمل دردتان وابسته است؛ ولی درد لیزر بسیار کم بوده و کاملا قابل تحمل است. 

چرا دستگاه لیزر الکس کندلا بهترین دستگاه لیزر می باشد؟

لیزر برای چه افرادی ممنوع است؟

  1. افراد زیر 15 سال
  2. زنان حامله
  3. کسانی که مبتلا به سرطان پوست هستند
  4. کسانی که به دلیل بیماری دچار تغییر رنگ پوست شده اند
  5. کسانی که در حال مصرف قرص های ضد آکنه مانند راکوتان هستند
  6. افرادی که موهایی بور و کرکی دارند
  7. افرادی که به تازگی سولاریوم رفته اند
  8. افرادی که قرص های تقویتی و مکمل مانند بیوتین مصرف می کنند
  9. کسانی که دچار مشکلات هورمونی اند
  10. کسانی که آنتی بیوتیک استفاده می کنند

کلینیک لیزر موهای زائد

مرکز لیزر موهای زائد، برند دستگاه، نوع پوست و مو در جوابدهی لیزر موثر خواهد بود. بهترین نتیجه را افرادی می گیرند که به مراکز معتبر زیر نظر پزشک مراجعه می کنند. مهارت بالای اپراتور عوارض ناشی از لیزر را به حدقل می رساند. پیشنهاد ویژه ما به شما برای لیزر، دکتر مهدوی نیا است. استفاده از بهترین دستگاه روز دنیا، مهارت بالای اپراتور و نظارت پزشک باعث شده تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را از دکتر مهدوی نیا کسب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز