خبرگزاری کار ایران

با پی اس پی اکسپرس (psp) بهترین شرکت پست بین المللی ایران آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۲۹

 

پست بین المللی پی اس پی اکسپرس (psp) را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و مطمئن‌ترین شرکت‌های پست بین المللی در ایران معرفی کرد. این شرکت با ارائه خدمات پست سریع بین المللی در تلاش است تا بسته‌های پستی شما عزیزان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت به دیگر کشورها ارسال و دریافت نماید.

استفاده از خدمات پست بین المللی با پی اس پی اکسپرس (psp) مزایای بسیاری برای مشتریان خود به همراه می‌آورد. که از جمله می‌توان به ارسال سریع مرسوله، پشتیبانی تخصصی، رهگیری آنلاین، استعلام قیمت پیش از ثبت سفارش، تحویل door to door، سرویس پس کرایه و غیره اشاره کرد.

پست بین المللی و امور مربوط به آن نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد و در صورتی که مراحل انجام آن توسط افراد غیر حرفه‌ای صورت گیرد، ممکن است ضمن تاخیر در زمان ارسال بسته، با مشکلات جدی هنگام ترخیص کالا از گمرک روبه رو شوید.

بنابراین پیشنهاد می‌شود انجام امور پست بین المللی را به یک شرکت معتبر و باسابقه در این زمینه بسپارید.

در همین راستا اگر قصد داشته باشیم یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پست بین المللی را به شما معرفی کنیم، مطمئنا پی اس پی اکسپرس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این مرکز با ارائه خدمات با کیفیت توانسته است رضایت بسیاری از تجار و بازرگانان را به خود جلب کند.

با پی اس پی اکسپرس (psp) بهترین شرکت پست بین المللی ایران آشنا شوید

آشنایی با پست بین المللی پی اس پی اکسپرس (psp)

پست بین المللی پی اس پی با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و با تجربه، همچنین تاسیس نمایندگی در کشورهای چین، ترکیه، امارات و سوریه توانسته است ضمن بهبود کیفیت خدمات، انواع گوناگونی از خدمات را در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه دهد.

از جمله خدمات ارائه شده در این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال بار از ایران به اقصی نقاط دنیا به صورت door to door
  • دریافت بار از اقصی نقاط دنیا به ایران به صورت door to door
  • ارسال مدارک به خارج از کشور
  • ارسال نمونه بار تجاری از مبدا ایران به اقصی نقاط دنیا به صورت door to airport
  • واردات قطعات الکترونیکی از چین، ترکیه و دبی به ایران
  • واردات قطعات کامپیوتری از چین، دبی و ترکیه به ایران
  • حمل بار از دبی به ایران و اقصی نقاط دنیا
  • واردات از چین به ایران
  • واردات از دبی به ایران
  • واردات کالا از ترکیه به ایران
  • صادرات از ایران به سوریه
  • ارسال بار از چین به دبی
  • ارسال بار برند از چین به ایران بصورت مستقیم
  • امکان ارسال کالاهای حاوی باتری و مگنت و کالاهای برند بصورت door to door از چین به امارات
  • ترخیص یک روزه از گمرک فرودگاه امام خمینی
  • ترخیص کالا از گمرک چین
  • ترخیص کالا از گمرک دبی
  • ترخیص کالا از گمرک ترکیه
  • خدمات پرداخت حواله
  • خدمات انبارداری
  • خرید از سایت‌های خارجی

در ادامه به معرفی برخی از خدمات ارائه شده در این مجموعه می‌پردازیم.

با پی اس پی اکسپرس (psp) بهترین شرکت پست بین المللی ایران آشنا شوید

پست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس

خدمات پست سریع بین المللی از پرکاربردترین خدمات در مجموعه پی اس پی است. خدمات پست بین المللی در پی اس پی اکسپرس توسط کارشناسان حرفه‌ای صورت می‌گیرد. با بهره‌مندی از این خدمت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته‌های پستی خود را به دیگر کشورها ارسال نمایید همچنین از دیگر کشورها بسته‌های پستی خود را دریافت نمایید.

حمل و نقل بین المللی هوایی

پی اس پی اکسپرس یکی از برترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در ایران است که با اخذ تمامی مجوزهای قانونی و بهره‌مندی از کارشناسان حرفه‌ای مجموعه‌ای کامل از خدمات حمل و نقل بین المللی هوایی را به کلیه تجار، بازرگانان، شرکت‌های تولیدی، دانش بنیان و غیره ارائه می‌دهد.

از طریق این خدمت می‌توانید بارهای خود را در هر وزن و حجمی که باشند از خرده بار تا بارهای سنگین (تا وزن یک تن) را از اقصی نقاط دنیا به ایران ارسال کنید یا از ایران به دیگر کشورهای بارهای خود را ارسال نمایید.

ترخیص کالا از گمرک در پی اس پی اکسپرس

مهم‌ترین نکته برای ترخیص کالا از گمرک، آشنایی با قوانین ترخیص و به روز بودن اطلاعات در این زمینه است. زیرا قوانین ترخیص همواره در حال تغییر است. به همین جهت بسیار مهم است که خدمات ترخیص توسط افراد حرفه‌ای صورت گیرد.

ترخیص کالا از گمرک در پی اس پی اکسپرس توسط ترخیص کاران حرفه‌ای صورت می‌گیرد. ترخیص کاران این مجموعه تسلط بالایی به قوانین گمرک داشته و به صورت قانونی بارهای شما را از گمرک ترخیص می‌نمایند.

این مجموعه با داشتن ریل اختصاصی در گمرک فرودگاه امام خمینی به صورت یک روزه بارهای مشتریان را از گمرک این فرودگاه ترخیص می‌نماید.

واردات و صادرات

واردات و صادرات یکی از پرطرفدارترین خدمات در پی اس پی می‌باشد. چین، امارات و ترکیه از مهم‌ترین مبداهای وارداتی کشور می‌باشند و واردات از این کشورها مزایای بسیاری برای تجار و بازرگانان کشورمان به همراه می‌آورد.

در همین راستا و در جهت سرعت و سهولت هر چه بیشتر امور واردات، پی اس پی اکسپرس دفاتر خود را در کشورهای چین، ترکیه، امارات و سوریه دایر نموده است و به عنوان نماینده تجار، مراحل واردات را برای آنها سریع‌تر، آسان‌تر و ایمن‌تر نموده است.

بنابراین در صورتی که قصد واردات قطعات الکترونیکی، کامپیوتری، قطعات یدکی خودرو، دستگاه‌های صنعتی و بسیاری از دیگر لوازم از این کشورها را دارید تنها کافیست با خیالی آسوده مراحل واردات، حمل بار و ترخیص را به کارشناسان این مجموعه واگذار نمایید.

ثبت سفارش در پی اس پی آسان بوده و شما می‌توانید از یکی از روش‌های مراجعه به وب سایت به آدرس https://pspexpress.com/، اپلیکیشن پست بین المللی psp و تماس تلفنی با شماره‌های ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱ و 09204228195 سفارش خود را ثبت نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز