خبرگزاری کار ایران

رازهایی که درباره میز و صندلی رستورانی نمی‌دانید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۰۱

یکی از مکان‌هایی که برای اوقات فراغت مردم و میل کردن غذا موردتوجه قرار گرفته، رستوران است. هر رستوران با توجه به استایل و سبک خود باید از میز و صندلی‌های متناسب استفاده کند. مدیران تالارها و رستوران‌ها باید به ظاهر محیط خود اهمیت داده و در انتخاب میز و صندلی دقت زیادی داشته باشند. خرید میز و صندلی یکی از مهمترین مراحل تاسیس یک رستوران است. در ادامه نکاتی را بررسی می کنیم که به شما در خرید میز و صندلی رستورانی کمک ویژه ای خواهد کرد:

انواع میز و صندلی رستورانی

میز و صندلی مناسب تالار یا رستوران انواع مختلفی دارد. طراحی میز و صندلی‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. میزهای گرد و یا مستطیل شکل فضای متفاوتی در رستوران ایجاد می‌کنند. بهتر است در رستوران و تالار از میز و صندلی‌های یکسان انتخاب کرد تا فضای شیک‌تری ایجاد شود. انواع میز و صندلی با سبک‌های مختلف برای رستوران‌های متفاوت مناسب هستند. از جمله این سبک‌ها می‌توان به مدرن، سنتی، کلاسیک و... اشاره کرد.

رازهایی که درباره میز و صندلی رستورانی نمی‌دانید

در رستوران‌های مدرن بیشتر از میز و صندلی‌های طلایی، سفید استفاده می‌شود. این وسایل باید ابعاد بزرگی داشته باشند و جنس میز و صندلی باید استیل باشد. در برخی رستوران‌ها و تالارها نیز از صندلی‌های pvc، فلزی یا حصیری استفاده می‌کنند. مقاومت این نوع صندلی‌ها بسیار بالا بوده و طول عمر خوبی دارند. این نمونه میز و صندلی مقاومت خوبی در برابر عوامل خارجی دارند. تا مدت زیادی می‌توان از آن‌ها بدون آسیب استفاده کرد.

تنوع این نمونه وسایل باعث شده که بتوان با توجه به مدل و طراحی رستوران و تالار انواع مدل‌ها را انتخاب کرد. برخی از تالارها نیز از سبک کلاسیک برای طراحی استفاده می‌کنند. میز و صندلی مناسب برای این مکان‌ها از نوع حصیری، لهستانی و تولیکس انتخاب می‌شود. خرید میز و صندلی رستورانی با توجه به نوع رستوران انجام می‌شود. قیمت میز و صندلی رستورانی هم با توجه به انواع مختلف میز و صندلی تفاوت‌های زیادی دارند.

عوامل موثر بر قیمت میز و صندلی رستورانی

عوامل زیادی روی قیمت میز و صندلی رستورانی تاثیر زیادی دارند. از جمله این عوامل می‌توان به نوع، مدل، جنس، کیفیت، رنگ، ابعاد و... اشاره کرد. هر یک از انواع میز و صندلی از متریال خاصی تولید می‌شوند. جنس میز و صندلی‌ها تاثیر مستقیمی روی قیمت داشته و هرچه از جنس بهتری برای تولید استفاده شود، مسلما قیمت نیز افزایش می‌یابد. جزئیات طراحی هم تاثیر زیادی در قیمت انواع میز و صندلی دارد.

رازهایی که درباره میز و صندلی رستورانی نمی‌دانید

در هنگام خرید میز و صندلی رستورانی به جزئیات کار دقت زیادی داشته باشید. شما باید با توجه به بودجه خود از میز و صندلی با جزئیات متفاوت استفاده نمایید. مدل دسته‌ها و ظاهر میز و صندلی رستورانی روی قیمت آن تاثیر دارد. هرچه طراحی میز و صندلی با دشواری‌های بیشتری همراه باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. استفاده از برخی رنگ‌ها برای پوشاندن سطح میز و صندلی هم تاثیر زیادی روی قیمت دارد.

برخی از رنگ‌ها مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی داشته و این باعث افزایش دوام و طول عمر میز و صندلی رستورانی می‌شود. هرچه ابعاد میز و صندلی بزرگتر باشد از مواد بیشتری برای تولید استفاده می‌شود. باید هزینه بیشتری برای خرید میزهایی با ابعاد بزرگ پرداخت. برای خرید میز و صندلی رستورانی باید یک فروشگاه معتبر را انتخاب نمایید. یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت وجود واسطه‌ها در پروسه خرید شماست. اگر میز و صندلی رستوان را از مکان معتبری بخرید این فروش به صورت مستقیم انجام خواهد شد.

 تعداد کم واسطه باعث می‌شود که قیمت کالا کاهش یافته خرید میز و صندلی رستورانی به صورت مستقیم بسیار به صرفه‌تر است. سعی کنید نکات مهمی را پیش از خرید خود رعایت کنید تا رضایت شما را به همراه داشته باشد.

نکات مهم قبل از خرید میز و صندلی رستورانی

پیش از خرید میز و صندلی رستورانی  باید به دکوراسیون توجه کنید. شما باید طبق دکواسیون رستوران و تالار خود انواع سبک‌ها را برای بهتر شدن فضای داخلی رستوران انتخاب نمایید. از نکات دیگر می‌توان به جنس میز و صندلی اشاره کرد. از آنجایی که قیمت اجناس باکیفیت‌تر بالاتر است برخی افراد به سراغ اجناس ارزان قیمت می‌روند.

این کار بسیار اشتباه است و شما باید جنس بهتر را انتخاب کرده تا با رفت‌و‌آمد زیاد طی مدت طولانی دچار آسیب نشوند. میز و صندلی رستورانی به دلیل رفت‌وآمد زیاد در معرض عوامل خارجی زیادی هستند. اگر جنس این وسایل مطلوب نباشد هم ظاهر زیبای خود را از دست داده و هم مشتری از آن رضایت ندارد. راحتی مشتری یکی از مهمترین دلایل در هنگام خرید میز و صندلی رستورانی است. باید از بهترین نوع میز و صندلی خریداری کنید تا مشتریان به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت دکوراسیون شما مشتاق شوند همیشه رستوران شما را انتخاب نمایند.

میز و صندلی‌های موجود در سایت آلپر بهترین ویژگی‌ها را دارند. با خرید از مجموعه آلپر علاوه بر زیبا کردن رستورانتان می‌توانید رضایت مشتریان را از کیفیت میز و صندلی جلب کنید. در سایت آلپر انواع مختلف میز و صندلی برای دکوراسیون گوناگون موجود است. برای اطلاع از قیمت به صفحه فروش محصولات آلپر مراجعه نمایید.

آلپر به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های میز و صندلی مناسب رستوران در ایران، درباره رنگ این محصولات، نکات زیر را گفته است:

((رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید با مفهوم رستوران ارتباط مستقیم دارند. استفاده از تم رنگی خاص بر روی مشتریان تأثیر روانی دارد، باید مراقب باشید که آن‌هایی را انتخاب نکنید که به طور غریزی مشتریان را از محل رستوران دور می‌کنند. رنگ‌هایی که گرم هستند به خوبی کار جذب را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، رنگ قرمز اشتها را تحریک می‌کند و مشتریان را به مصرف بیشتر غذا تشویق می‌کند. رنگ نارنجی، نیز ارتباطات و گفتگوهای اجتماعی را ترویج می‌دهد.))

جمع‌بندی

توجه به مهمترین نکات در هنگام خرید میز و صندلی رستورانی به شما کمک می‌کند که از خرید خود راضی باشید. شما باید از میز و صندلی‌های مدرن برای سبک مدرن و از میز و صندلی‌های کلاسیک برای سبک کلاسیک استفاده کنید. اینکه این وسایل را از کجا بخرید هم اهمیت زیادی دارد. باید مکانی انتخاب شود که تنوع کالای بالایی داشته باشد و شما با توجه به بودجه خود بتوانید کالای موردنظر را در زمان کوتاهی خریداری نمایید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری برای خرید هستید با کارشناسان سایت آلپر در تماس باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز