خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین برج های چیتگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۲۸

اگر به دنبال بهترین برج های چیتگر و منطقه 22 هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نماید.

برج های برتر چیتگر را می توان گزینه ای ایده آل برای کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری یا خرید ملک در این منطقه هستند در نظر گرفت. منطقه چیتگر یکی از مناطق تازه تاسیس تهران به دلیل داشتن آب و هوای مساعد و وسعت زیاد و دسترسی عالی به جاده های شریانی اصلی تهران دارای شرایط ایده آل برای ساخت و ساز می باشد و علاقه به سرمایه گذاری در ۲۲ زیاد و جذب سرمایه گذار می باشد در ادامه به بهترین برج های چیتگر مانند پروژه تریتیوم vip اشاره خواهیم کرد.

برای دریافت اطلاعات درباره بهترین برج های چیتگر کافیست با شماره املاک بزرگ چلسی 02148425 تماس حاصل نمایید.

 

 

بهترین برج های موجود در چیتگر

منطقه چیتگر با پتانسیل بالای رشد و توسعه دارای برج های مجلل و مدرن بسیاری است و بهترین برج های چیتگر از نظر تکنولوژی ساخت و امکانات موجود می توانند با برج های شمال تهران رقابت کنند.

 

تریتیوم

پروژه تریتیوم در قالب سه برج تریتیوم 1، تریتیوم 2 و تریتیوم 3 توسط نیکان سازه در سه نقطه مختلف در منطقه چیتگر در حال ساخت است. یکی از مجلل ترین برج های منطقه 22، این برج ها دارای معماری داخلی و خارجی خیره کننده ای هستند که توجه بسیاری از علاقه مندان به خرید خانه یا سرمایه گذاری در منطقه را به خود جلب می کند.

از ویژگی ها و امکانات ویژه این برج ها می توان به استخر، سونا، جکوزی، 

روف گاردن 360 درجه و سیستم هوشمند اشاره کرد. همچنین در ساخت این برج ها از بهترین مصالح ایرانی و خارجی استفاده شده است که به همین دلیل این برج ها عنوان بهترین برج های چیتگر را به خود اختصاص داده اند.

معرفی بهترین برج های چیتگر

 

ایزدیار

این برج یکی از برج های مشترک اطراف دریاچه چیتگر است و از نظر کیفیت ساخت و مصالح به کار رفته با برج های فاز 1 و فاز 2 تفاوت چشمگیری دارد. بتکده فاز 3 ایزدیار به دلیل طراحی زیبای نما و نورپردازی در شب در مقایسه با سایر برج های تعاونی منطقه، می تواند به عنوان بهترین برج های چیتگر در نظر گرفته شود.

این برج ها در قالب دو برج 152 واحدی به مساحت 150 متر ساخته می شود که هر برج دارای امکاناتی مانند باغ بسیار زیبای 360 درجه روی پشت بام، کتابخانه و کافی شاپ در طبقه آخر است. یک استخر سرپوشیده، سونا، مجموعه ورزشی و یک لابی بسیار زیبا وجود دارد.

 

برج لبخند

این برج یکی از اولین برج های شخصی سازی شده در منطقه 22 است که در سمت غربی دریاچه چیتگر و در مجاورت مرکز تفریحی ایران مال واقع شده است. این برج پس از چندین سال تحویل و بهره برداری همچنان مانند یک برج کاملا جدید به نظر می رسد، این بتکده به دلیل طراحی زیبا و ظرافت در اجرا و ساخت، بهترین برج های چیتگر است.

یکی از زیباترین و محبوب ترین برج های موجود در چیتگر، این برج است که دارای روف گاردن دیدنی، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر است. همچنین یک سوپرمارکت و یک داروخانه در طبقات زیرین برج نانوایی برای رفع نیاز ساکنین وجود دارد.

 

کادوس

برج کادوس را می توان یکی از برج های شخصی سازی شده لوکس در منطقه چیتگر واقع در بلوار کوهک نزدیک مجتمع تجاری طوبی دانست. در ساخت این برج که از طراحی بسیار زیبایی بهره می برد، از مصالح عالی و سیستم نصب حرفه ای استفاده شده است که باعث شده این برج به عنوان بهترین برج چیتگر شناخته شود.

این برج همچنین به دلیل داشتن امکاناتی مانند روف گاردن، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، اتاق بازی و بیلیارد یکی از گران ترین و محبوب ترین برج های منطقه به حساب می آید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن که این برج را از دیگر برج‌های منطقه متمایز می‌کند، لابی مجلل این برج است که با کتابخانه‌ای بسیار زیبا ترکیب شده است.

معرفی بهترین برج های چیتگر

 

برج خاتم

این برج که به برج‌های دوقلوی المپیک نیز معروف هستند، مجلل‌ترین برج‌های مشترک منطقه چیتگر به شمار می‌روند که در نزدیکی پارک جوانمردان ساخته شده‌اند. لابی های باشکوه این برج ها توجه همه بینندگان را به خود جلب می کند. همچنین طراحی فضاهای سبز و زمین های بازی در محوطه این برج ها و چشم انداز پارک ها و کوه ها در شمال و ورزشگاه آزادی در جنوب، نام این برج را به این فهرست رساند

 

پارلمان

این برج یکی از برج های شخصی سازی شده منطقه چیتگر است که در شمال غربی دریاچه چیتگر قرار دارد. این برج ها در قالب سه بلوک دوقلو در طبقات 15 و 16 ساخته و تکمیل شده اند. این برج را به دلیل کیفیت ساخت عالی و استفاده از مصالح خارجی می توان به عنوان بهترین برج در چیتگر دانست.

یکی از مجلل ترین و گران قیمت ترین برج های این منطقه می باشد، این برج ها از امکاناتی چون لابی شیک و مجلل، سالن کنفرانس 250 نفره، گرمایش و سرمایش مرکزی، سیستم اطفای حریق، جمع آوری زباله و دوربین مدار بسته بهره مند است. همچنین وجود پنت هاوس های 540 متری با امکانات فراوان در طبقه آخر هر برج باعث منحصربفرد بودن این پروژه در منطقه چیتگر شده است.

امروزه برای خرید و فروش بهترین برج های چیتگر می توانید از سایت هایی همانند چلسی، دیوار، شیپور و غیره کمک بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز