خبرگزاری کار ایران

با مشتری بازی کنید تا بیشتر بفروشید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۴۹۵

تا به حال برایتان پیش آمده است که پیامکی دریافت کنید که سرگرم‌تان کند؟! مثلاً ممکن است یک جشنواره تخفیف توسط کسب‌وکاری برگزار شده باشد و از شما بخواهد که گردانه‌ای را بچرخانید و تخفیف بگیرید.

در این صورت بخاطر سرگرم شدن هم که شده، شما وارد لینک مربوطه می‌شوید و گردانه را می‌چرخانید. حتی ممکن است در نهایت از آن کسب‌وکار خرید کنید و این کار به افزایش فروش آن کسب‌وکار کمک زیادی کند. در واقع آن کسب‌وکار با شما بازی می‌کند تا سرگرم شوید و در انتها خرید هم بکنید! اگر برایتان جالب شد ما در ادامه ، پنل پیامکی ملی پیامک (melipayamak) و امکانات آن را برای شما توضیح داده ایم.

 

بازی با مشتریان از طریق پیامک!

بازی با مشتریان در نگاه اول شاید مسئله خنده‌داری به‌نظر برسد و ممکن است فکر کنید که بازدهی خوبی ندارد اما واقعیت این است که منظور ما از بازی با مشتریان، برقراری تعامل بیشتر به‌واسطه سرگرم کردن مشتریان است. بسیاری از مردم دوست دارند که با کسب‌وکار موردعلاقه‌شان تعامل بیشتری داشته باشند و حتی ممکن است به این شکل از محصولات و خدمات بیشتری استفاده کنند و میزان وفاداریشان نسبت به آن برند بالاتر برود. البته فراموش نکنید که بازی با مشتریان بسیار حساس است و باید دقت کنید که در نهایت به نفع هر دو طرف تمام شود!

 

راستی مسابقات پیامکی را به خاطر دارید؟ تا مراحلی پیش می‌رفتید و جایزه‌ دریافت می‌کردید؛ البته در صورت برنده شدن. بازی با مشتریان هم دقیقاً چنین چیزی است و شما می‌توانید از طریق پیامک مشتریان را سرگرم کنید. البته در کسب‌وکارها بازاریابی پیامکی باید با سایر روش‌ها و ابزارهای بازاریابی ادغام شود تا بهترین نتیجه را بگیرید. در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی مهم‌ترین راه‌کارهایی که می‌توانید مشتری را سرگرم کنید و با آنها تعامل داشته باشید، بپردازیم.

 

ایجاد باشگاه مشتریان

در مورد باشگاه مشتریان چیزی می‌دانید؟ بسیاری از کسب‌وکارها برای آن‌که بتوانند نظر مشتریان خود را جلب کنند، باشگاه مشتریان راه‌اندازی می‌کنند. در باشگاه مشتریان قابلیت‌های مختلفی وجود دارد که هریک از آن‌ها می‌تواند برای مشتری شما جذاب باشد. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که همیشه در باشگاه مشتریان اکثر کسب‌وکارها وجود دارد، سکه یا اعتبار است.

با مشتری بازی کنید تا بیشتر بفروشید!

کاربران به ازای هر مقدار خریدی که انجام می‌دهند، سکه دریافت می‌کنند. در خرید‌های بعدی هم می‌توانند از سکه استفاده کنند و هزینه کمتری نسبت به فاکتور واقعی پرداخت کنند. این موضوع کمک زیادی به شما می‌کند تا بتوانید تعامل بیشتری از طریق باشگاه مشتریان برقرار کنید. مهم‌ترین مزایای این روش عبارتند از:

سرگرم شدن مشتریان

باشگاه مشتریان برای همه کاربران جذاب است! چراکه در باشگاه امکانات و قابلیت‌های مختلفی وجود دارد که هریک از آن‌ها به نفع مشتری است. همین موضوع که کاربر بتواند به ازای هر مقدار خرید در خریدهای بعدی تخفیف بگیرد، موضوع بسیار جذابی است و می‌تواند نظر کاربران را جلب کند. با کمک پنل پیامکی هم می‌توانید اطلاع‌رسانی‌های باشگاه مشتریان را به راحتی انجام دهید.

وفادار شدن مشتریان

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای باشگاه مشتریان وفادار شدن آن‌ها است. شما می‌توانید با راه‌اندازی باشگاه مشتریان آن‌ها را وفادار کنید! چطور؟ خیلی ساده است. هر بار که مشتری از شما خرید می‌کند، یک اعتباری در باشگاه مشتریان دریافت می‌کند. این اعتبار را می‌توان به عنوان تخفیف یا پرداخت هزینه کمتر در خریدهای بعدی استفاده کند.

در واقع این موضوع فرصتی برای مشتریان است تا محصول یا خدمات خود را به هزینه کمتری دریافت کنند. همین موضوع سبب وفادار شدن آن‌ها می‌شود.

 

ارسال کد تخفیف در جشنواره‌های مختلف

یکی دیگر از راه‌های گیمیفیکیشن یا بازی با مشتری ارسال کد تخفیف در جشنواره‌های مختلف است. کسب‌وکارها هر چند وقت یک بار جشنواره تخفیف برگزار می‌کنند تا بتوانند محصولات بیشتری را به مشتریان بفروشند.

حال اطلاع‌رسانی جشنواره‌های تخفیفی چگونه انجام می‌شود؟ از طریق بازاریابی پیامکی. هر کسب‌وکاری که جشنواره داشته باشد آن را از طریق بازاریابی پیامکی به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کند و به راحتی می‌توانید فروش بیشتری را تجربه کند.

با مشتری بازی کنید تا بیشتر بفروشید!

اگر کسب‌وکاری دارید، تعامل با مشتری از طریق بازاریابی پیامکی را فراموش نکنید! حتی اگر یک جشنواره کوچک هم برگزار می‌کنید، کافی است آن را به مشتریان خود اطلاع دهید. این کار هزینه زیادی برای شما ندارد اما تاثیر بسیار زیادی در فروش شما خواهد داشت. مهم ترین مزایای این روش عبارتند از:

استفاده مشتریان از تخفیف

مشتریان به راحتی می‌توانند از کد تخفیف جشنواره استفاده کنند! در این صورت مشتری با هزینه کمتر می‌تواند محصول یا خدمات موردنظر خود را تهیه کند. حتی مشتریانی که دودل هستند و نمی‌دانند که محصول شما به‌دردشان می‌خورد یا نه، باز هم آن محصول را با کد تخفیف تهیه می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا مشتری محصول بیشتری خرید کند و همچنین فروش کسب‌وکار مورد نظر هم بیشتر شود. در این صورت به راحتی می‌توانید فروش بیشتری را تجربه کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.

افزایش فروش

هرچقدر کد تخفیف و جشنواره شما جذاب‌تر باشد، مشتریان بیشتری خرید می‌کنند. مثلاً اگر در حالت عادی فروش یک محصول 100 عدد در ماه است، ممکن است در همان جشنواره 1000 فروش داشته باشد. این موضوع به این دلیل است که شما محصول را با قیمت کمتری ارائه می‌کنید و مشتری هم برای داشتن آن هزینه کمتری پرداخت می‌کند. پس در نهایت، فروش شما بیشتر می‌شود و می‌توانید از آن در جهت توسعه کسب‌وکارتان استفاده کنید.بازی پردازی برای ارتباط با مشتری تاثیر زیادی در کسب‌وکارتان خواهد داشت.

ایجاد مسابقات یا نظرسنجی پیامکی

یکی دیگر از راه‌کارهای بازی با مشتریان ایجاد مسابقات پیامکی یا نظرسنجی است! گاهی اوقات تعیین جایزه می‌تواند کاربران را ترغیب کند. شما می‌توانید یک نظرسنجی برگزار کنید و به کاربر بگویید که در صورت شرکت در نظرسنجی می‌تواند از کد تخفیف استفاده کند. در این صورت کاربران هم تشویق می‌شوند تا در نظرسنجی شما شرکت کنند و سپس از کد تخفیف استفاده کنند!

با مشتری بازی کنید تا بیشتر بفروشید!

درواقع این کار به‌نفع هر دو طرف است و اهمیت زیادی دارد. مهم‌ترین مزیت این روش عبارتند از:

تعامل بیشتر مشتریان

مهم‌ترین مزیتی که برگزاری مسابقه یا نظرسنجی برای شما دارد، تعامل بیشتر با مشتریان است! تعامل مسئله بسیار مهمی که در کسب‌وکار محسوب می‌شود و اگر بتوانید تعامل خوبی با مشتریان برگزار کنید، می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید. شما با طراحی بازی برای افزایش فروش می‌توانید ایده‌های بسیار خوبی را پیاده‌سازی کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

با این 3 راه‌کاری که معرفی کردیم، به راحتی می‌توانید گیمیفیکیشن حرفه‌ای راه‌اندازی کنید و بهترین نتیجه را برای کسب‌وکارتان به دست بیاورید. البته فراموش نکنید که حواستان باشد به بهترین شکل ممکن و به صورت خلاقانه از آن استفاده کنید تا کاربران تشویق به شرکت در آن شوند.

با مشتری بازی کنید تا بیشتر بفروشید!

برای استفاده از بازاریابی پیامکی و امتحان تمام روش‌هایی که در بالا گفتیم، به پنل پیامکی نیاز دارید. شما با کمک پنل پیامکی به راحتی می‌توانید با کاربران خود تعامل برقرار کنید، فروش خود را افزایش دهید و در نهایت به اعتبار کسب‌وکارتان بیفزایید.

 

ملی‌پیامک نام سامانه‌ای است که در آن پنل‌های پیامکی مختلفی با توجه به نیازهای متفاوت مشتریان ارائه شده است. شما به راحتی می‌توانید از با خرید سامانه پیامکی خدمات ارائه‌شده در آن استفاده کنید و پنل پیامکی را به کسب‌وکار آنلاین خود متصل کنید. سپس روی طراحی بازی برای افزایش فروش تمرکز کنید تا بتوانید فروش بسیار خوبی را رقم بزنید. همچنین با خرید پنل و دریافت نمایندگی از ملی پیامک میتوانید درآمد خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک melipayamak.com/reseller/ کلیک کنید.

و یا به سایت www.melipayamak.com سری بزنید و اگر سوالی در زمینه طراحی بازی پیامکی برای مشتری‌ها دارید از کارشناسان ملی‌پیامک به شماره 02163404 بپرسید.

 
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز