خبرگزاری کار ایران

استفاده از خدمات پزشکی در منزل چه مزیت هایی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۴۶

انجام خدمات پرستاری در منزل یا ویزیت پزشک متخصص در منزل و... جزء فعالیتهایی به شمار می‌رود که می‌تواند منجر به افزایش میزان کیفیت زندگی بیمار شود و طی سال های اخیر پیشرفت های بسیار مفیدی در این حوزه انجام شده و به یک روال معمولی در زندگی تبدیل گردیده است.

در این روش مزیت های بسیار متعددی وجود دارد که از اصلی ترین آنها می توان به صرفه جویی در هزینه ها اشاره نمود و البته در وقت نیز صرفه جویی های بسیار جدی برای اعضای خانواده انجام خواهد شد مثلاً با اجاره تجهیزات پزشکی و استفاده از خدمات پرستاری در منزل نیازی نیست به صورت مداوم برای برخی از بیماران به مراکز درمانی و بیمارستان مراجعه کرد و در منزل به راحتی این خدمات برای آنها انجام میشود.

علاوه بر آنچه که ذکر شده با استفاده از خدمات پرستاری در منزل اعضای خانواده می توانند راحت تر مراقبت از بیمارشان را انجام بدهند و در هر ساعت از شبانه روز دسترسی آنها به این خدمات درمانی مهیا خواهد بود. این خدمات به منظور افزایش میزان کیفیت زندگی بیماران و خانواده آنها طی سال‌های اخیر ارائه شده است و خانواده و بیمار می توانند شرایط بهتری داشته باشند.

چه افرادی میتوانند از خدمات پرستاری در منزل یا ویزیت پزشک متخصص در منزل استفاده کنند؟

تقریباً تمام بیمارانی که با تجویز پزشک امکان نگهداری در منزل را داشته باشند می توانند از این خدمات بهره مند شوند و در شرایط خاص اگر نیاز به اجاره تجهیزات پزشکی یا خرید آن ها وجود داشته باشد اعضای خانواده این اقدامات را انجام می دهند تا شرایط مناسبی برای نگهداری از بیمارشان را در منزل مهیا کنند.

  • به صورت کلی بیماران و سالمندانی که قادر به جابجایی یا تحرک نیستند و نمی توانند به مراکز درمانی و بیمارستان ها مراجعه کنند می توانند با مراقبت از سالمند در منزل از شرایط بهتری بهره مند شوند.
  • افرادی که از بیماری های فصلی و واگیردار یا مواردی چون آنفولانزا رنج می‌برند و به صورت مکرر درگیر می‌شوند نیز می‌توانند از خدمات پزشکی در منزل بهره‌مند باشند.
  • برای بیماران دیابتی، بیماران قلبی، بیمارانی با فشار خون بالا و... خدمات پرستاری در منزل و ویزیت پزشک متخصص در منزل برای آنها انجام میشود.

مراقبت از کودک در منزل

همیشه تنها بیماران نیستند که نیاز به مراقبت را دارند چرا که گاهی مراقبت از سالمند در منزل یا مراقبت از کودک در منزل برای برخی از خانواده ها به دلیل مشغله های کاری و فعالیت های زیاد روزمره امری ضروری به شمار می رود.

کودکان نیاز به توجه کافی و رسیدگی کامل دارند و با توجه به اینکه والدین در برخی از خانواده ها شاغل هستند برخلاف میل باطنی نمی توانند این امر را به خوبی انجام بدهد و به همین دلیل به سراغ پرستار در منزل میروند. برای اینکه شما بتوانید به بهترین شکل ممکن مراقبت از سالمند در منزل و مراقبت از کودک در منزل را انجام بدهید حتماً باید پرستاری را استخدام کنید که در این رابطه دارای دانش و مهارت کافی باشد.

دسترسی به سریع ترین و بهترین خدمات پزشکی در منزل

اگر میخواهید دسترسی راحتی به انواع خدمات در منزل از جمله گفتار درمانی، سونوگرافی در منزل، نوار قلب در منزل، رادیولوژی در منزل، پانسمان (زخم بستر دیابتی)، فروش تجهیزات پزشکی، مشاوره روانشناسی، مراقبت از سالمند، مراقبت از کودک، فیزیوتراپی، تزریق سرم، پرستاری ICU در منزل، آزمایشگاه آنلاین، داروخانه آنلاین، اجاره تجهیزات پزشکی، پزشک متخصص، پزشک عمومی، خدمات پرستاری، آزمایش آنتی بادی، تست PCR( پروازی) داشته باشید کافیست که سری به آدرس اینترنتی آرین طب بزنید.

این مجموعه با دارا بودن کارکنان حرفه‌ای و با تجربه توانسته است طی سال های کاری خود به تجربه های بی نظیری دست پیدا کند و پرسنل آن با مهارت کافی میتوانند ارتباط صمیمی با بیمار برقرار کنند و تاثیرات مثبتی را در روحیه آنها داشته باشند.

خدمات این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته بوده و شما می‌توانید به واسطه فرم تماس یا تلفن های شرکت با همکاران در تماس باشید همچنین از خدمات اورژانس و پزشکان متخصص نیز بهره مند گردید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز