خبرگزاری کار ایران

شرایط خرید عینک صاایران با بیمه نیروهای مسلح و حکمت کارت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۳۴

آیا خرید عینک با دفترچه نیروهای مسلح و یا حکمت کارت امکان پذیر است. از شرایط خرید عینکهای صاایران چه می‌دانید؟

آیا این عینکها با بیمه نیروهای مسلح و یا حکمت کارت قابل خریداری هستند؟ آیا صاایران عینک سازی طرف قرارداد نیروهای مسلح اصفهان است؟ و سوال دیگر اینکه آیا بیمه نیروهای مسلح و یا حکمت کارت تمام عینکها را تحت پوشش قرار می‌دهد و یا تنها با عینکهای طبی طرف قرار داد پیمان همکاری بسته است. اگر به دنبال این سوالات هستید. به شما مجموعه ای را معرفی خواهیم کرد که ضمن جوابدهی به این سوالات پر تکرار، مجهز به عینکهایی است که هم با حکمت کارت و هم با نیروهای مسلح طرف قرار داد است. صاپتیک استور مفتخر به نمایندگی فروش عینکهای صاایران آماده فروش این عینکها به سراسر کشور و آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در این زمینه می باشد.

 

امکان خرید عینک با بیمه نیروهای مسلح و یا حکمت کارت

خرید عینک با حکمت کارت امکان پذیر می‌باشد. مارک صایران یکی از اولین برند‌های عینک داخلی در کشور است و در حال حاضر در اصفهان فعالیت کرده و دست به تولید عینک‌های با کیفیتی می‌زند. عینک‌های برند معتبر صاایران به سراسر کشور عرضه می‌شود. عینک‌هایی که تحت پوشش خدمات درمانی نیروهای مسلح قرار دارند، شامل عینک‌های طبی می‌باشند و طبق مصوبه‌های تصویب شده هیچ یک از عینک‌های غیرطبی تحت پوشش بیمه درمانی نیروهای مسلح قرار نمی‌گیرند.

شرایط خرید عینک صاایران با بیمه نیروهای مسلح و حکمت کارت

عینک پلیسی صاایران

عینک پلیسی صاایران از معروف‌ترین عینک‌ های آفتابی این برند است که با استانداردهای معتبر دنیا تولید شده است. این برند معروف در تولید عینک پلیسی از استاندارد AS/NZS1067.2003  استفاده کرده است. از خصوصیات این عینک می‌توان به از بین بردن تابش‌های مضر فرابنفش با طول موج کمتر از ۴۰۰ نانومتر، ضعیف کردن تابش فروسرخ نزدیک، عبور گستره مرئی، کیفیت بالای شیشه و مقاومت آن در برابر ضربات، آبکاری ثابت، مقاومت و استحکام در برابر خوردگی فرم اشاره کرد.

شرایط خرید عینک صاایران با بیمه نیروهای مسلح و حکمت کارت

ویژگی‍های عینک پلیسی صاایران

عینک پلیسی صاایران به صورت پکیج همراه با کارت ضمانت، دستمال، اسپری و کیف و آچار عرضه می‌شوند. این شرکت شرایطی فراهم ساخته تا با حکمت کارت عینک‌های این برند معتبر را خریداری نمایند. عینک پلیسی این برند از استانداردترین و بهترین عینک‌های آفتابی در کشور است. عینک آفتابی برند صاایران از مطمئن‌ترین و مناسب‌ترین عینک آفتابی برای بعد از عمل لیزیک چشم می‌باشد. به همین سبب بیشتر افراد این مدل عینک را بعد از عمل لیزیک چشم، به توصیه پزشک خود استفاده می‌کنند.

 

قیمت محصولات صاایران 

اما در رابطه با قیمت محصولات صاایران چقدر اطلاع دارید؟ آیا این محصولات قیمت مناسبی نسبت به رقبای خود در بازار دارند؟ قیمت محصولات صاایران با دفترچه نیروی مسلح مطابق مصوبه‌های جدید برآورد می‌شود. در واقع تمام بیمه شدگان نیروی مسلح به راحتی می‌‌توانند از خدماتی که این بیمه برای بیمه‌‌شدگان ارائه داده است استفاده نمایند و در زمینه چشم‌پزشکی نیز تحت پوشش بیمه قرار بگیرند. بعلاوه این محصولات قیمت بسیار مناسب و کیفیتی بی‌نظیر دارند.

در واقع یکی از خدمات مهم سازمان تامین خدمات درمانی نیروهای مسلح این است که خدمات درمانی چشم پزشکی را نیز تحت پوشش قرار می‌دهند. با این حال قیمت هزینه عینک نیز در لیست هزینه درمانی چشم‌پزشکی قرار می‌گیرد. از آن جایی که خرید عینک صاایران با حکمت کارت امکان پذیر است خریداران نباید نگرانی بابت قیمت عینک‌های صاایران داشته باشند، چرا که بدون ترس از قیمت عینک به راحتی می‌توانند عینک‌های صاایران را خریداری نمایند. 

شرایط خرید عینک صاایران با بیمه نیروهای مسلح و حکمت کارت

خرید عینک با دفترچه نیروهای مسلح

همانطور که می‌دانید خرید عینک با دفترچه نیروهای مسلح امکان‌پذیر است و با استفاده از این دفترچه افراد از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌شوند. در واقع اشخاصی که تحت پوشش این سازمان قرار گرفته‌اند از دو نوع بیمه برای چشم پزشکی برخوردار می‌باشند. بیمه اولیه و همگانی یک بیمه است که محدودیت خدمات دارد و بیشتر در مراکز دولتی قابل انجام است. بیمه اولیه همگانی و پرداخت هزینه محدودی دارد و شامل خدمات محدودی نیز می‌شود. بیمه تکمیلی و بیمه مکمل درمان از بیمه‌هایی است که خدمات درمانی گسترده‌ای را تحت پوشش قرار داده و در مراکز درمانی دولتی و مراکز درمانی خصوصی خدمات آن قابل استفاده است و بیمه تکمیلی آن را تقبل می‌نماید.

خرید عینک با دفترچه در بیمه عادی و تکمیلی نیروهای مسلح

خرید عینک با دفترچه در بیمه عادی و تکمیلی نیروهای مسلح به چه صورت است؟ ممکن است در بیشتر سازمان‌ها دو بیمه از یکدیگر جدا باشند اما بیمه عادی و بیمه تکمیلی در سازمان تامین خدمات درمانی نیروهای مسلح از یکدیگر جدا نبوده و هر شخصی که تحت پوشش سازمان تامین خدمات درمانی نیروهای مسلح قرار دارد به راحتی می‌‌تواند برای تهیه عینک‌های طبی صاایران از پوشش خدمات درمانی این بیمه استفاده کند. این امتیاز ویژه عینکهای اورجینال صاایران است که به نوعی یک امتیاز بزرگ برای عموم تلقی می‌شود. شما با مراجعه به سایت فروشگاهی صاپتیک استور می توانید نمونه‌های زیادی از این مارک را مشاهده فرمایید.

 

شیشه عینک خلبانی صاایران

عینک خلبانی برند صاایران یکی از بهترین عینک آفتابی مردانه است که رنگ‌بندی آن به شکل فریم طلایی شیشه قهوه‌ای و فریم طلایی شیشه سبز در بازار موجود است. شیشه عینک خلبانی صاایران کیفیت بسیار بالایی داشته و عدسی عینک از برند صاایران در سایزهای ۵۲،۵۵،۵۷ میلیمتری در بازار موجود است.

شیشه عینک و عدسی آن به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی می‌توان در مقابل نور شدید از آن استفاده کرد. همچنین با خرید عینک صاایران با حکمت کارت جعبه عینک، دستمال تنظیف و اسپری نیز به افراد تعلق می‌گیرد. با خرید این محصول، خیال شما از بابت قیمت و کیفیت کاملا آسوده خواهد بود.

 

هزینه عینک طبی با دفترچه بیمه نیروهای مسلح چقدر است ؟ 

افراد تحت پوشش بیمه مکمل پایه خدمات درمانی نیروی مسلح هستند شامل تمام بازنشستگان و وظیفه بگیران و اشخاصی که در نیروی مسلح شاغل می‌باشند و اعضای خانواده‌های این افراد هستند. در واقع هزینه خرید عینک‌هایی که تحت پوشش نیروی مسلح هستند کاملا مقرون به صرفه بوده و سازمان تامین خدمات درمانی نیروهای مسلح هزینه‌های عینک را تقبل می کند.

صاایران نیز از عینک سازی طرف قرارداد نیروهای مسلح اصفهان می‌باشد. اشخاصی که تحت پوشش تامین خدمات درمانی نیروهای مسلح هستند به راحتی می‌‌توانند با فرانشیز 10% هر چهار سال یکبار عینک دریافت کنند. منظور از فرانشیز این است که ۱۰ درصد از هزینه‌ای که توسط اشخاص پرداخت شده و مابقی هزینه عینک توسط سازمان بیمه نیروهای مسلح پرداخت می‌شود.

 

عینک پلیسی برند صاایران برای آقایان و خانمها مناسب است ؟ 

عینک پلیسی این برند اغلب توسط آقایان استفاده می‌شود اما خانم‌ها نیز می‌‌توانند از این عینک استفاده کنند. عینک پلیسی  برند صاایران به گونه‌‌ای طراحی شده است که در فصولی که آفتاب با شدت زیاد می‌تابد قابل استفاده است. طیف رنگ‌بندی و اندازه عینک پلیسی برند صاایران گسترده بوده و خریداران می‌توانند قدرت انتخاب مناسبی در حین خرید داشته باشند.

فریم عینک پلیسی برند صاایران  در رنگ‌های فریم دودی _ شیشه سبز، فریم دودی _ شیشه دودی، فریم دودی _ شیشه قهوه‌ای، فریم طلایی _ شیشه قهوه‌ای، فریم طلایی _ شیشه سبز، فریم مشکی _ شیشه سبز، فریم مشکی _ شیشه قهوه‌ای، فریم مشکی _ شیشه دودی در بازار موجود است. عدسی عینک پلیسی از شیشه و در رنگ‌بندی دودی، قهوه‌ای، سبز موجود است. عدسی عینک به اندازه ۵۴, ۵۵, ۵۷, ۶۲ میلیمتر موجود است. فرم عینک آبکاری ثابت و جنسآن از فلز است.

 

 خرید عینک با حکمت کارت 

بانک حکمت توانسته امکان پرداخت اقساطی خرید عینک را برای همراهی مشتریان و کمک به کسب و کارهای داخلی و فروشگاه‌ها فراهم نمایند. در این فرآیند تمام خریدارن به صورت اقساطی و بدون نیاز به ضامن عینک خریداری می‌کنند. از آنجایی‌ که بانک حکمت سال‌ها در زمینه ارائه خدمات به نیروهای مسلح فعالیت می‌کند، بازنشستگان نیروهای مسلح و کارکنان آن نیز می‌توانند از خدمات خرید عینک صاایران با حکمت کارت نیز بهره ببرند. برای خرید عینک نیازی به ارائه چک و سفته نبوده و تنها نیاز به کارت حکمت می‌باشد.

 

مزایای خرید عینک با حکمت کارت

از مهمترین مزایای خرید عینک با حکمت کارت این است که افراد بدون اینکه به بانک یا فروشگاه مراجعه کنند، می‌توانند به صورت اقساطی و آنلاین خرید خود را ثبت نمایند‌. از آنجایی که این عینک‌ها  و لنزهای طبی از مهمترین محصولات برای محافظت از چشم‌ها می‌باشد، خرید آن جزء مخارج ضروری به حساب می‌‌آید. با توجه به مشکلات مالی تقریبا اکثر افراد قادر به خرید عینک صاایران با حکمت کارت هستند. خرید عینک با کارت حکمت به افراد این امکان را خواهد داد بدون نگرانی از ارائه ضمانت‌نامه به راحتی بتوانند به صورت اقساطی عینک طبی خریداری کنند. 

 

جمع بندی نهایی:

در این مبحث از مجموعه مباحث صاپتیک استور اطلاعاتی راجع به خرید عینک صاایران با حکمت کارت ارائه دادیم. همچنین در مورد خرید عینک با بیمه نیروهای مسلح نیز صحبت کردیم. در سال‌های گذشته میزان خرید عینک‌های آفتابی و طبی افزایش یافته است. امروزه عینک‌های آفتابی و طبی برای بسیاری از افراد ضروری و حیاتی می‌باشد، به همین جهت شرکت صاایران  امکاناتی برای آن فراهم ساخته تا افراد بتوانند به راحتی به صورت قسطی و یا از طریق دفترچه های بیمه اقدام به خرید عینک با حکمت کارت  و بیمه نیروهای مسلح نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز