خبرگزاری کار ایران

بهترین اسمارت واچ برای اندروید کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۱۴۸

حتی اگر باور کنید یا نه، ساعت‌های هوشمند در حال محبوب شدن هستند، چرا که نه‌تنها زمان را در اختیار شما می‌گذارند، بلکه کمک می‌کنند که کارهای مختلفی را هم با آن‌ها انجام دهید. از تمرینات فعالیت بدنی و مراقبت از سلامتی گرفته تا آماده سازی کارهای و بسیاری از مزایای دیگر به واسطه این ساعت‌های هوشمند در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

قیمت اسمارت واچ با توجه به برند و مدل مورد نظر می‌تواند متفاوت باشد و از ارزان‌ترین گزینه تا گران‌ترین مورد را در بازار می‌توانیم پیدا کنیم. حال ما قصد داریم که دو نمونه از بهترین ساعت‌های هوشمندی را به شما معرفی کنیم که در کنار گوشی‌های اندروید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

گلکسی واچ ۴ سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ دارای رابط کاربری روان و کاملا قابل تنظیم است و از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. سیستم ردیابی تناسب اندام دقیقی به واسطه این ساعت هوشمند برای شما فراهم شده است و با این حال، رابط لمسی می‌تواند در برخی از موارد بصری‌تر و آزاردهنده‌تر هم باشد. ما معتقد هستیم که گلکسی واچ ۴ احتمالا بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار برای کاربران اندرویدی است. این ساعت دارای فیس‌های قابل تنظیم بوده و ردیابی تناسب اندام قدرتمندی را هم برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. در کنار آن می‌توانیم به اعلان‌های کاملا تعاملی هم در این ساعت هوشمند اشاره کنیم.

کنترل موزیک در این ساعت هوشمند به‌راحتی انجام می‌شود و پشتیبانی از پرداخت از طریق گوگل یا سامسونگ پی هم فراهم شده است. گلکسی واچ ۴ اولین و در حال حاضر تنها ساعت هوشمندی است که با Wear OS 3، آخرین نسخه گوگل از سیستم‌عامل ساعت هوشمند خود عرضه می‌شود. بنابراین، اگر جدیدترین و بهترین امکانات گوگل در زمینه ساعت هوشمند مدنظر شما قرار دارد، می‌توانید از این محصول استفاده کنید. با بررسی قیمت مودم و خرید آن هم می‌توانید اینترنت مورد نیاز خود را برای ساعت هوشمند و گوشی خود فراهم کنید.

ساعت هوشمند Venu 2 گارمین

در ابتدا ممکن است تحت تاثیر صفحه نمایش آمولد عالی این محصول قرار بگیرید. بهبودهایی در رابط کاربری گرافیکی و ویژگی‌های تناسب اندام این ساعت هوشمند وجود دارد. با این حال، تنظیم روشنایی برای فعال کردن آن بسیار آسان است. این ساعت هوشمند یک دستگاه همه کاره است که توانایی تناسب اندام گارمین را با جی پی اس همراه با صفحه نمایش آمولد زیبا در اختیارتان گذاشته و می‌توانید تمام امکانات یک ساعت هوشمند مدرن را به‌صورت ترکیبی در اختیار داشته باشید. این ساعت هوشمند در اندازه‌های مختلف برای مچ‌های بزرگ و کوچک وجود دارد و با بندهای ساعت‌های سنتی هم می‌تواند سازگار باشد. این بدان معنی است که می‌توانید به دلخواه آن را شخصی سازی کنید.

بهترین اسمارت واچ برای اندروید کدام است؟

ساعت هوشمند Watch GT 3 Pro هواوی

این محصول دارای دو طرح متفاوت و زیبا بوده و قیمت اسمارت واچ هم نسبت به مدل‌های دیگر مناسب‌تر است. این محصول دارای ردیابی تناسب اندام قدرتمندی بوده و سلامتی و عمر باتری طولانی مدت را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. جنبه‌های منفی آن فاقد پشتیبانی از پخش موزیک سوم شخص بوده و با برنامه‌هایی مانند MyFitnessPal و Strava هم همگام سازی صورت نمی‌گیرد. برخلاف بسیاری از سازندگان ساعت‌های هوشمند، هواوی در رگه‌هایی که از تولید دستگاه‌هایی است که شبیه لوازم جانبی بالارده عمل می‌کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند هم دارای ساختار مد روز بوده و هم یک ساعت هوشمند مناسب با ردیابی تناسب اندام مفید باشند و این همان چیزی است که ما آن را تحسین می‌کنیم.

مدل سرامیکی ۴۳ میلی‌متری این ساعت هوشمند واقعا چشم‌گیر است و برای مچ‌های کوچک‌تر هم ساخته شده است. این در حالی است که مدل بزرگ‌تر هم ۴۷ میلی‌متری بوده و با طراحی تیتانیومی بسیار جذاب‌تر ظاهر شده است. علاوه بر این، این دستگاه مجهز به سخت افزار سنجش و ردیابی تناسب اندام و هوش مصنوعی است که تجربه‌ای قابل مقایسه با یک ساعت ورزشی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، برنامه Health هواوی را هم داریم که به شما این امکان را داده است تا به روشی که به راحتی قابل درک و خواندن باشد، به خواندن داده‌ها بپردازید.

مانند بقیه زمینه‌ها، در ساعت‌های هوشمند هم مدهایی وجود دارد که به محض اینکه یکی به موفقیت خاصی برسد، بسته به دستگاهی که کدامیک باشد، همه تولید کنندگان از آن استفاده می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید از ویژگی‌ها و ظاهر مشابه در همه این ساعت‌های هوشمند استفاده کنید. این به سلیقه و نیاز شما هم بستگی دارد که به کدام یک بیشتر علاقه داشته باشید. قیمت اسمارت واچ اپل واچ اکثرا از ساعت‌های هوشمند اندرویدی گران‌تر است و طراحی منحصربه‌فردی هم نسبت به این ساعت‌ها دارد. جدیدترین ساعت هوشمند برند اپل هم به زودی در سه مدل اپل واچ سری ۸، اپل واچ پرو و اپل واچ SE جدید روانه بازار خواهند شد.

بهترین اسمارت واچ برای اندروید کدام است؟

خرید پلی استیشن 5 از مقداد آی تی

از جمله محصولاتی که طرفداران زیادی در کشور دارد، پلی‌استیشن ۵ کنسول نسل نهمی سونی است. این کنسول با جمعی از بازی‌های متنوع راهی میدان شده است. بازی‌های بزرگ نسل نهم صنعت بازی‌های ویدیویی هم قرار است که برای این کنسول عرضه شوند و همه منتظر رونمایی‌های بزرگی هستند که سونی در نظر دارد. خرید پلی استیشن 5 این امکان را به شما خواهد که تا چندین سال بتوانید اکثر بازی‌های مهم و AAA این صنعت را بازی کنید. خیلی از بازی‌های انحصاری این کنسول هم راهی نسخه پی سی می‌شوند که البته برای تجربه آن‌ها باید هزینه‌ای زیاد برای یک سیستم قوی بدهید. برای رهایی از این موارد، می‌توانید تنها با خرید پلی استیشن 5 خیال خود را چندین سال راحت کنید.

می‌دانیم که هر کنسول به اتصال اینترنتی هم نیاز دارد تا بتوانید بازی‌های مورد علاقه خود را به‌صورت اینترنتی دانلود کرده و همچنین امکان تجربه آنلاین را در بازی‌هایی مانند PES و FIFA داشته باشید. با بررسی قیمت مودم در فروشگاه مقداد آی تی و یک خرید حساب شده می‌توانید اینترنت پرسرعت خانگی را برای کنسول خانگی خود فراهم کنید و هیچ مشکل دیگری نخواهید داشت. قیمت اسمارت واچ در انواع مختلف هم در سایت مقداد آی تی ارائه می‌شود و می‌توانید مدل مورد علاقه خود را بسته به سبک مورد انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز