خبرگزاری کار ایران

قیمت پارچه داکرون ابریشمی در بازار افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۶۲

پارچه ها انواع مختلفی دارند که برای لباس های متفاوت به کار می روند. یکی از انواع پارچه ها، پارچه داکرون ابریشمی است که امروزه قیمت آن در بازار رو به افزایش است.

یکی از انواع پلی استر ضد حساسیت پارچه داکرون ابریشمی است که در برابر کپک و لکه بسیار مقاوم است و مایعات را در خود نگه نمی ‌دارد و شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و همچنین خرید این پارچه ادامه مطلب را دنبال کنید.

از این پارچه به دلیل این‌ که مقاومت بسیار زیادی در آسیبهای طولانی‌ مدت محیطی دارند استفاده می ‌شود و در کاناپه، تشک خواب و بالش، تخت سر و صورت و روکش صندلیها نیز استفاده می شود.

این پارچه تخریب پذیری بسیار پایینی دارد و در محصولاتی مانند پیراهن مردانه، بالشتک صندلی، لباسهای بیمارستانی، فرم مدارس و ادارات و غیره و در کل در پوشاک بسیار قابل استفاده می باشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید پارچه ی داکرون و یا پارچه برای تولید لباس فرمالیته عروس به صورت عمده به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و با پر کردن فرم اشتراک ‌گذاری اطلاعات خود منتظر بمانید تا کارشناسان ما در سریع‌ ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد و همچنین بعد از مطلع شدن از اطلاعات و همچنین قیمت می‌ توانید هر محصولی که می ‌خواهید را ثبت سفارش کنید و این اطمینان را به شما دوستان عزیز خواهیم داد که محصول شما در سریع ‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید همچنین اگر مشکلی در قسمت خرید و ثبت سفارش تولید پارچه داکرون به‌ صورت عمده داشتید می‌ توانید با بخش پشتیبانی سایت تماس گرفته و مشکلات خود را با آنها به اشتراک بگذارید و در قسمت کامنتهای سایت میزان رضایت خود از محصول و میزان رضایت خود از ارائه خدمات این شرکت را نیز برای ما کامنت کنید.

قیمت پارچه داکرون

یکی از نکاتی که باید برای خرید پارچه داکرون به آن توجه کنیم اصل بودن پارچه می ‌باشد که باید با متخصصین پارچه بر سر این ‌موضوع صحبت کنید.

پارچه های داکرون علاوه ‌بر پوشش، جنبه های زیبایی و تزیینی نیز دارد و چون از پلی استر ویسکوز با کیفیت بسیار بالا ساخته‌ شده است و در طرحهای متنوع و ساده و طرح‌ دار ارائه می‌ شود.

پارچه داکرون یک نوع الیاف مصنوعی است که از پنبه و الیاف طبیعی برای از بین بردن خواص منفی آن استفاده ‌شده است و به ‌همین دلیل برای فصول گرم و به‌ ویژه بهار و تابستان بسیار مناسب می باشد.

قیمت پارچه داکرون ابریشمی در بازار افزایش یافت

 

شما عزیزان می ‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید پارچه داکرون این‌ مطلب را دنبال کنید شاید کنجکاو باشید که پارچه داکرون با پلی استر چه تفاوتهایی دارد درواقع پلی استر است که به داکرون شباهت دارد چون پارچه ‌ای است که در اوایل دهه هزار و نهصد و چهل توسط دانشمندی انگلیسی در رقابت با استرها و پلیمرها اختراع شد و طراحان لباس بلافاصله بعد از اختراع این پارچه شروع به دوختن لباسهایی از این پارچه کردند.

معمولا پارچه پلی استر از پلاستیک تولید می‌ شود و پلاستیکی که در این پارچه استفاده ‌شده به‌ راحتی قابل شستشو و خشک کردن و رنگ کردن می‌ باشد و در برابر چین و چروک و تاب خوردگی بسیار مقاومت بالایی دارد و الیافی قوی دارد و برای دوخت لباسها و روکشها بسیار کمک کننده است.

پارچه داکرون ابریشمی

دوران پیدایش پارچه که اولین نوع آن پنبه ای بود به پیش از میلاد باز می گردد در گذشته ابزار و کارخانه ای برای تولید پارچه ها وجود نداشت و بشر با ساده ترین و کم ترین ابزار از پنبه و پشم گوسفندان نخ تهیه می کردند و از آنها با استفاده از شیوه های مخصوص پارچه می بافتند.

پارچه ها از عمده چیزهایی هستند که در تمامی مراحل زندگی ما از ابتدای تولد تا پایان زندگی از آنها استفاده می کنیم و همچنین در ساخت وسایلی دیگر مانند پرده عروسک مبل ملحفه ها برخی وسایل آشپزخانه و غیره از آنها استفاده می نمایید. از آنجا که پارچه ها انواع و اقسام گوناگونی دارند نمی توان در این مقاله به تمامی آنها و ویژگیهایشان اشاره کرد و سعی ما بر این است که با توضیحات جامع و کاملی به شناخت پارچه داکرون بپردازیم.

قیمت پارچه داکرون ابریشمی در بازار افزایش یافت

از جمله محصولاتی که لازم است تا در مورد آنها اطلاعاتی داشته باشیم پارچها می باشند که پارچه داکرون ابریشمی  یکی از محبوب ترین آنها می باشد پارچه های مزایای بسیاری دارند که باعث جذب بسیاری از تولیدکنندگان لباس شومیز زنانه بلند و خیاطان در زمینه پوشاک شده است داکرونها از کشش بالایی برخوردارند و این امر سبب شده که اگر هم لباس به شما کمی تنگ باشد پاره نشود.

همچنین عمر بالایی در برابر سایش دارند با استفاده از آنها دچار حساسیت و آلرژی نمی شوید همچنین نسبت به برخی از پارچه ها با این کیفیت از قیمت مناسب تری برخوردار است. جنس داکرونها از پلی استر ویسکوز می باشد که از پنبه و مواد طبیعی بافته می شود که برای استفاده در فصول گرم سال مناسب می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز