خبرگزاری کار ایران

تاج گل برای تبریک و تسلیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۵۰۲

تاج گل‌ها امروزه بهترین وسیله برای عرض تبریک و تسلیت در مراسم‌های مختلف می‌باشد و یکی از بهترین هدایای ابراز احساسات در فرهنگ ما ایرانی‌ها می‌باشد و تاج گل‌ها برای مراسم شادباش و ترحیم و تسلیت و نمایشگاه و افتتاحیه استفاده می‌شود و معمولاً از این تاج‌گل‌ها با رنگ گل‌هایی بسیار زیبا و مناسب می‌توانید به مراسم اطرافیان و آشنایان خود بروید و این تاج گل‌های زیبا در مجموعه سامی گل با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت عالی ارائه شده است و تاج گل‌هایی با استندهای مناسب و با کیفیت عرضه شده‌اند که از طریق وب سایت می‌توانید تمامی آنها را سفارش دهید.

 

 

ایلنا،یکی از کاربردهای مهم تاج گل‌ها برای ابراز همدردی در مراسم عزا و خانواده متوفی است که باعث شکوهمندتر شدن مراسم نیز می‌شود و همچنین از تاج گل تبریک برای مراسم عروسی، نامزدی، افتتاحیه فروشگاه و نمایشگاه‌های بین‌المللی استفاده می‌شود و در انواع یک و دو و سه طبقه با پایه فلزی و چوبی می‌باشند و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آنها را در محل نمایشگاه و مراسمتان تحویل بگیرید.

 

تاج گل چیست؟

تاج گل یکی از وسایل ویژه و خاص برای هدیه دادن در مراسم‌های مختلف شادی و غم می‌باشد. تاج گل یک سبد پر از گل‌های رنگارنگ است که معمولاً با یک کارت تبریک یا تهنیت درون خودش قرار دارد و به صورت پایه دار یا بی پایه و رومیزی قابل استفاده هستند و امروزه در ایران از تاج گل‌ها استفاده زیادی می‌شود و یکی از بهترین هدیه‌ها استفاده از تاج گل طبیعی با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی است.

 

تاج گل نمایشگاه

تاج گل نمایشگاه برای عرض تبریک برای افتتاح یک مغازه، غرفه، تبریک مراسم‌های بازگشایی مراکز خرید و ... استفاده می‌شود و معمولاً تاج گل نمایشگاه با گل‌های استرزیا، لیلیوم، آنتریوم با ماندگاری بالا تهیه می‌شود و ارتفاع این تاج گل‌ها معمولاً از 80 سانتی متر تا 2 متر می‌باشد و در مجموعه سامی گل برترین تاج گل‌های افتتاحیه با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می‌شود.

تاچ گل نمایشگاه برای نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهر تهران و شهرهای دیگر استفاده می‌شود و معمولاً رویدادها و جشنواره‌های زیادی در طی سال انجام می‌شود و یک انتخاب عالی برای طراحی و دیزاین غرفه‌ها و عرض تبریک می‌باشد و معمولاً تاج گل‌ها رنگ بندی شاد و جذابی داشته و باعث ایجاد حس خوشحالی و نشاط در صاحبان غرفه می‌شود و گل فروشی سامی گل می‌تواند به شما در انتخاب و خرید بهترین تاج گل‌های مناسب مراسم‌های شما کمک کند تا بتوانید به راحتی مناسب‌ترین تاج گل را بخرید.

 

 

 

چرا خرید تاج گل برای نمایشگاه انجام می‌شود؟

معمولاً همه ساله نمایشگاه‌های زیادی در سرتاسر ایران برگزار می‌شود که جزو رویدادهای مهم تجاری، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه ادوات کشاورزی، نمایشگاه تکنولوژی، موبایل و ... است که ارائه‌دهنده‌ها و تولیدکننده‌های مختلفی از دنیا در آن حضور پیدا می‌کنند. با توجه به اینکه این نمایشگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و شما قطعاً دست خالی نمی‌توانید به غرفه‌های دوستان و آشنایان سری بزنید، بهترین وسیله برای ابراز احساسات و عرض تبریک در این نمایشگاه‌ها، استفاده از تاج گل‌های مناسب است که معمولاً تاج گل‌ها شامل پایه‌های چوبی و فلزی و فرفورژه می‌باشد که مقاومت زیادی داشته و ارتفاع مناسبی نیز دارند و در هر نقطه از غرفه قرار بگیرند می‌توانند قابل مشاهده توسط بازدیدکنندگان باشد.

 

معمولاً چیدمان گل‌ها با ساقه‌های بلند و کوتاه در کنار هم بر روی یک پایه مناسب از دسته گل و سبد برای جا به جایی آسان انجام می‌شود و امروزه به دلیل فضای زیادی روی پایه‌ها می‌توانید از مدل‌های متنوع گل‌های نمایشگاهی بهره ببرید. 

 

تاج گل برای تبریک و تسلیت

 

انواع تاج گل نمایشگاهی:

در زمان خرید تاج گل برای نمایشگاه شما باید نکات مهمی را رعایت کنید و به دلیل تنوع در انواع گل‌های نمایشگاهی شما با حق انتخاب بالایی برخوردار هستید و می‌توانید با توجه به بودجه خودتان هرکدام از آنها را استفاده نمایید. تاج‌ها بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که یکی از مهم‌ترین آنها جنس تاج و پایه است:

 

تاج با پایه فرفورژه:

یکی از بهترین و مقاوم‌ترین پایه‌ها برای تاج گل نمایشگاهی محسوب می‌شود که به دلیل اینکه تعداد زیادی گل بر روی تاج آن قرار می‌گیرد معمولاً پایه‌های آن از مقاومت زیادی برخوردار هستند و شکل ظاهری و ایده آل و جذاب آن برای تاج گل نمایشگاه بسیار مناسب است و می‌توانید از پایه فلزی آن با طول عمر بالا بهره ببرید و برای نگهداری سایر گل‌ها از آن استفاده نمایید.

 

تاج گل با پایه چوب:

یکی از متداول‌ترین تاج‌های نمایشگاهی با پایه چوب است که از گذشته وجود داشته است و به‌راحتی می‌توانید از دیزاین چوب برای گل‌هایتان بهره ببرید و مقاومت مناسبی نیز دارند و وزن آنها برای حمل و نقل نیز بسیار سبک‌تر از فلزات است و به راحتی می‌توانید برای چیدمان تاج گل سه طبقه از آنها بهره برد و قیمت پایه‌های چوبی از لحاظ هزینه نسبت به نوع فرفورژه ارزان‌تر است.

 

تاج گل نمایشگاهی با پایه شطرنجی:

این تاج‌گل‌ها با پایه چوبی هستند که ورق‌های چوب به صورت بافت شطرنجی بر روی سطوح ایجاد می‌شوند و پایه‌ها در انواع یک و دو و سه طبقه استفاده می‌شود و بخشی از سطح آن بدون گل در نظر گرفته شده تا جلوه زیبای آن بهتر دیده شود.

 

جدیدترین مدل‌های تاج گل نمایشگاهی:

معمولاً تاج گل نمایشگاهی در مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند که تفاوت‌های آن در تعداد طبقه‌های چینش گل و تزئین تاج‌ها است و امروزه جدیدترین مدل‌های تاج گل نمایشگاهی را می‌توانید در سایت سامی گل مشاهده نمایید. تاج گل اروپایی یکی از رؤیایی‌ترین و فوق‌العاده‌ترین تاج‌های نمایشگاهی است که طرف‌دارهای زیادی دارد و در ساخت آنها خلاقیت زیادی بکار رفته است و جزو طرح‌های فانتزی به شمار می‌رود. معمولاً چیدمان گل‌های ساقه کوتاه در مرکز قرار داشته و گل و برگ‌ها با ساقه‌های بلندتر در اطراف آن می‌باشد و این مدل را می‌توانید برای انواع یک تا سه طبقه بهره ببرید.

 

تزیین تاج گل نمایشگاه:

معمولاً تزئین در تاج گل‌های نمایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌توانید در این زمینه به نکات مهمی توجه داشته باشید که یکی از مهم‌ترین آنها انتخاب گل‌های مناسب و تازه است که بعد از انتخاب گل و مدل چیدمان باید حتماً از اسفنج‌های نمناک و سیم مقاوم بر روی پایه وصل کنید و بر روی اسفنج نیز از ورق‌های فویل آلومینیومی استفاده نمایید تا مقاومت بالا باشد. گل‌ها را نیز بر مبنای مدل اسفنج و برگ‌ها قرار دهید.

تاج گل برای تبریک و تسلیت

 

بهترین تاج گل تبریک افتتاحیه:

تاج گل‌ها انواع مختلفی دارند که بر حسب کاربرد در مکان‌های مختلف خریداری می‌شوند و تاج گل‌های تبریک افتتاحیه بدون پایه و پایه دار هستند که معمولاً با تاج گل‌های جذاب فلزی و پلاستیکی و چوبی می‌توانید در غرفه‌های نمایشگاه‌ها بهره ببرید. شما می‌توانید از فروشگاه سامی گل بهترین مدل‌های تاج گل افتتاحیه مراسم نمایشگاهی را خریداری کنید و از آنها در فضاهای باز یا بسته استفاده نمایید. معمولاً گل‌هایی که درون فضای باز و گرم قرار دارند باید مقاومت گل‌های بالایی داشته باشند و همیشه مرطوب نگه داشته شوند تا شاداب و بادوام باشند. یکی از اقداماتی که مجموعه ما برای شما انجام می‌دهد ارائه کارت تبریک درون تاج گل است که معرفی کننده فرستنده آنها می‌باشد. مثلاً اگر شما در یک مراسم خاص نتوانید حضور به عمل آورید می‌توانید با ارسال یک تاج گل افتتاحیه مراسم و قرار دادن کارت فرستنده به راحتی صاحب مراسم را آگاه سازید که شما آن را فرستاده‌اید. https://samigol.com

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز