خبرگزاری کار ایران

تاج گل نمایشگاه چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۴۲۴

گل‌ها امروزه در فرهنگ ما ایرانی‌ها جایگاه ارزشمندی دارد و توانسته حتی به‌عنوان وسیله‌ای برای پیشکش و هدیه به دوستان نیز انتخاب شود. امروزه گل برای افتتاحیه و نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها حرف اول را می‌زند و می‌توانید در این زمینه از تاج گل‌های بزرگ و زیبا بهره ببرید. هانی گل در خدمت شماست تا بتواند انواع تاج گل‌های نمایشگاهی را برای شما آماده سازد تا بتوانید برای مراسمات مختلفتان آنها را سفارش دهید.

تاج گل نمایشگاه که معمولاً برای افتتاحیه و جشنواره‌ها استفاده می‌شود و با گل‌های مختلف با اندازه زیاد بر روی پایه‌های چوبی و فلزی استفاده می‌شود و پایه‌های موجود در این تاج گل‌ها نیز به صورت یک و دو و سه طبقه می‌باشد. معمولاً استفاده از تاج گل‌های دو طبقه باعث حمل و نقل بهتر و زیبایی خاص‌تر باشد و گل‌هایی که برای تاج نمایشگاهی استفاده می‌شود با گلایل‌ها و گل‌های جذاب خارجی زیادی است که هانی گل آنها را با کیفیت عالی به شما عرضه می‌کند.

امروزه از تاج گل نمایشگاه در مکان‌های مختلف برای عرض تبریک و تهنیت برای شروع فعالیت شرکت‌ها و برندهای مختلف استفاده می‌شود و امروزه با توجه به اینکه بر فضای کشور ما ارائه دسته گل و باکس گل زیاد مرسوم نیست و از تاج گل‌ها بیشتر استفاده می‌کنند. مجموعه هانی گل در ارائه تاج گل نمایشگاهی در ایران حرف اول را می‌زند و می‌توانیم انواع تاج‌ها را با قیمت ارزان به شما ارائه نماییم.

 

انواع تاج گل نمایشگاه:

تاج گل‌های نمایشگاهی معمولاً بر اساس ظاهر به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که بر مبنای اندازه و ابعاد و تاج می‌باشند و شامل:

 

تاج گل یک طبقه:

تاج گل یک طبقه معمولاً برای عرض تبریک در نمایشگاه‌ها بدون پایه و پایه دار هستند که حمل آنها بسیار آسان و ساده بوده و معمولاً بر روزی زمین با نوع پایه دار آن استفاده می‌کنند که به صورت ایستاده قرار می‌گیرد. تاج‌های یک طبقه معمولاً با تعداد گل کمتری برخوردار است و از لحاظ قیمت نیز جزو تاج‌های ارزان قیمت می‌باشد. چینش گل‌ها در این تاج معمولاً کاملاً هنرمندانه و حرفه‌ای انجام می‌شود و بهترین وسیله برای نمایشگاه‌ها و افتتاحیه‌ها می‌باشد.

 

تاج دو طبقه:

تاج‌های دو طبقه معمولاً یکی از پرطرف‌دارترین و رایج‌ترین تاج‌گل‌های درون بازار است که برای نمایشگاه‌ها بسیار مناسب است و دارای زیبایی و جلوه خاصی است که می‌توانید به‌راحتی آنها را در غرفه‌ها و محل‌های مختلف قرار دهید و این تاج می‌تواند بر طبق سلیقه کاربران تزئین شود که باید گل‌ها را انتخاب نمایید تا به صورت جداگانه در کنار بقیه گل‌ها قرار داده شود. معمولاً این تاج‌ها نسبت به یک طبقه از قیمت بالاتری برخوردار است و تعداد گل‌های بیشتری بر روی تاج آن قرار می‌گیرد.

 

تاج سه طبقه:

یکی از مهم‌ترین موارد اصلی انتخاب تاج گل‌ها با توجه به میزان نزدیکی فرد اهدا کننده تاج گل با صاحب غرفه و نمایشگاه می‌باشد و مثلاً برای عرض تبریک به افراد نزدیک و درجه یک معمولاً باید از تاج گل‌های گران‌قیمت‌تر استفاده نمایید و این تاج گل‌ها معمولاً زیباتر و بزرگ‌تر هستند و دارای پایه‌های بلند و تعداد گل‌های بیشتری هستند.

معمولاً انتخاب تاج گل‌های سه طبقه که گل‌های کمی در آن استفاده شود، قطعاً خلوتی آن سریعاً به چشم می‌آید و اصلاً جلوه خوبی ندارد.

تاج گل نمایشگاه چیست؟

مقایسه تاج گل نمایشگاه با تاج گل ترحیم:

یکی از مهم‌ترین فرق‌های تاج گل نمایشگاه با تاج گل ترحیم در انتخاب گل‌ها و کاربرد آنها برای مراسم است که مثلاً در تاج گل ترحیم باید از گل‌های سفید و روشن و ساده‌تر استفاده نمایید و نمی‌توانید از گل‌های رنگ قرمز و رنگارنگ بهره ببرید. ولی برای تاج گل نمایشگاه به آسانی می‌توانید از گل‌های قرمز رنگ آنتوریوم و لیلیوم و ... بهره ببرید که معمولاً شاد بودن این گل‌ها با فضا کاملاً متناسب است. به همین دلیل است که باید به مجموعه هانی گل بگویید که برای کدام مراسم تاج گل تهیه می‌کنید و ما در این زمینه می‌توانیم کمک زیادی به شما کنیم.

تاج گل برای نمایشگاه بین المللی:

 

یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای نمایشگاهی در ایران و در شهر تهران برگزار می‌شود که هر ساله تحت عنوان نمایشگاه بین‌المللی در موضوعات مختلف برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و افراد زیادی در این نمایشگاه‌ها غرفه دارند که توسط دوستان و آشنایان خود توسط تاج گل‌های نمایشگاهی مورد استقبال و سورپرایز قرار می‌گیرند. معمولاً خرید تاج گل برای نمایشگاه تهران با گل‌های مناسب و پایه گل‌های گران قیمت انجام می‌شود و این تاج گل‌ها شامل گل های آنتوریوم و لیلیوم با ارتفاع بلند می‌باشد که با برگ آرایی خاص و زیبایی ارائه شده است و شما از این تاج گل تبریک پایه دار و رومیزی می‌توانید برای هدیه دادن به غرفه‌دارها استفاده نمایید.

این تاج گل‌ها در نمایشگاه با ارتفاع مناسب جلوه زیبایی به تمامی غرفه‌ها می‌دهند و باعث جذب بازدیدکنندگان نیز می‌شود، تاج گل‌هایی با رنگ‌های متنوع و با ماندگاری بالا و شکل و ظاهری جذاب تهیه می‌شود که باید در خرید این تاج گل‌ها به جنس و نوع گل آنها توجه ویژه داشته باشید.

 

نکات مهم در خرید تاج گل نمایشگاه:

معمولاً در زمان خرید تاج گل نمایشگاه نکات مهم زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید که بتوانید بهترین هزینه را برای محبوب‌ترین تاج گل خود نمایید و با توجه به هزینه‌ای که برای خرید تاج گل می‌نمایید، بهترین محصول را تحویل بگیرید. سعی کنید از گل‌های شاداب و سرزنده برای تاج‌ها استفاده نمایید و اینکه فضاهای سرپوشیده و شلوغ و غرفه‌های گرم و محیط روباز نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانید گل‌هایی که برای تاج گل استفاده می‌کنید از شرایط محیطی مناسبی برخوردار باشد.

حمل و نقل برخی از تاج گل‌ها مخصوصاً چند طبقه بسیار سخت و مشکل است و باید شما این تاج گل‌ها را از هانی گل سفارش دهید و از مجموعه ما بخواهید که آن را با یک باربری مناسب برای شما ارسال کنیم. معمولاً تاج گل‌هایی که هانی گل برای شما ارسال می‌کند به‌گونه‌ای است که هیچ‌گونه آسیبی به پایه‌ها و گل‌ها نمی‌رسد و ما در این شرایط آنها را تضمین می‌کنیم. سعی کنید قبل از خرید تاج‌ها، در بخش نمونه کارهای داخل سایت همه آنها را مشاهده کنید و حتی قیمت‌ها و زیبایی و تعداد گل‌ها را باهم مقایسه نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

قیمت تاج گل نمایشگاه:

معمولاً قیمت تاج گل‌های نمایشگاهی با توجه به تعداد و جنس گل‌ها و اندازه پایه و نحوه چینش گل‌ها تعیین می‌شود و دقیقاً نمی‌توان قیمت ثابتی برای آنها در نظر گرفت و شما می‌توانید همواره از طریق شماره واتس آپ درون سایت از آخرین قیمت‌ها مطلع شوید.

تاج گل نمایشگاه چیست؟

خرید آنلاین تاج گل نمایشگاه:

امروزه خرید آنلاین گل‌ها و تاج گل‌ها بسیار در تهران مرسوم است و باعث کاهش هزینه‌های حمل و نقل و رفت و آمد و صرفه جویی در وقت انسان‌ها می‌شود و شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مجموعه هانی گل https://hanigol.com به راحتی از طریق اینترنت آن را در محل نمایشگاهتان دریافت نمایید، گاهی افراد به دلیل کمبود وقت و زمان کم باقی‌مانده به مراسم مجبور هستند سریعاً این تاج گل‌ها را چندین ساعت مانده به شروع مجلس، سفارش دهند که در این گونه موارد می‌توانید از تاج گل‌های آماده مجموعه ما در سایت بهره‌مند شوید. با خرید اینترنتی تاج گل نمایشگاه بین‌المللی از هانی گل می‌توانید برترین تاج گل‌ها را با ظاهر بسیار زیبا دریافت نمایید. برای ثبت سفارش می‌توانید از راه‌های ارتباطی و وب سایت اقدام نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز