خبرگزاری کار ایران

قبضه بازار با ورود اولین تلویزیون سامسونگ 2022

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۳۰

با ورود اولین تلویزیون های سامسونگ 2022 به بازار شاهد هیاهویی بی نظیر هستیم که عاشقان تصویر به وجود آورده اند. تلویزیون های جدید سامسونگ با امکانات بروزتر و ظاهری جذاب تر عرضه شده اند که چشم هر بیننده ای را به سمت خود می کشانند. اگر شما هم دوست دارید در مورد جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 2022 بیشتر بدانید همراه ما باشید، در ادامه به معرفی سری جدید تلویزیون های Samsung و همچنین ابتکارات سامسونگ در طی این یکسال فعالیت می پردازیم.

فرمانروای گلکسی، ناخدای فناوری های نوین در سری جدید تلویزیون های کیولد خود طراحی بسیار جذابی به نام Air Slim به کار برده است که قبلاً هم شاهدش بودیم اما این بار بسیار قابل توجه تر ظاهر شده است و باریکی جذابی به تلویزیون بخشیده است. تلویزیون سامسونگ سری کریستالی به قدری در کیفیت تصویر و طراحی پیشرفته داشته که رقبای خود را بر زمین می کوبد و با فاصله چندین کیلومتری از آن ها پیشی می گیرد. بهتر است هر کدام را به صورت اختصاصی و کامل تر بررسی کنیم.

حضور اولین تلویزیون اولد در میان تلویزیون های جدید

در سال 2022 شاهد تولید اولین تلویزیون اولد از سامسونگ با فناوری جدید هستیم که قصد دارد ال جی را به سطح بالاتری از رقابت دعوت کند. تلویزیون سامسونگ S95B مبتنی بر فناوری جدید QD-OLED است و روشنایی بالاتری به نسبت OLED های معمولی تولید می کند. این نمایشگر بسیار باریک سامسونگ طراحی فوق باریک و عملکرد بی عیب و نقص گیمینگ هم ارائه می دهد که رقیبی تازه نفس و چابک برای شرکت های تولید کننده اولد به حساب می آید.

بازیگرانی جدید به نام نئو کیولد وارد می شوند

سامسونگ در سال 2021 پا را از خلاقیت فراتر گذاشت و اولین تلویزیون های مینی ال ای دی خود را با عنوان نئو کیولد روانه بازار کرد. در سال 2022 این سری دوباره تولید شده اند و با بروز رسانی های جذابی همچون کیفیت تصویر واضح تر و پردازنده ای پرقدرت تر خودنمایی می کنند. اگر جزو کاربرانی هستید که به دنبال جدیدترین تکنولوژی های تصویری هستید خرید تلویزیون سامسونگ نئو کیولد می تواند حسابی روزهای تان را سرگرم کننده و سرگرمی های تان را پر از هیجان کند.

قبضه بازار با ورود اولین تلویزیون سامسونگ 2022

تلویزیون های کیولد با ظاهری جذاب تر عرضه شدند

سری جدید تلویزیون های کیولد سامسونگ 2022 پیرو برادران بزرگترشان مدل های 2021 همان کارایی و عملکرد جذاب را در استخر ژنی خود دارند اما با جهش های کوانتمی که سامسونگ وارد خون شان کرده عملکردشان بسیار بهتر شده است. سامسونگ رشد چشمگیری در به تصویر کشیدن زیبایی ها داشته و کیفیت تصویر تلویزیون های 2022 این برند تحسین برانگیز است. درخشانی بی حد و حصر، کنتراستی رضایت بخش، سرعت و رفرش ریت چابک چیزهایی نیستند که به راحتی هر شرکتی بتواند در همه تلویزیون هایش جای دهد.

ظرافت و باریکی تلویزیون کریستالی قابل تحسین است

تفاوت وقتی دیده می شود که سامسونگ تلاش های یکساله اش را نمایان می کند. تلویزیون های سامسونگ سری کریستالی وقتی در کنار مدل های 2020 و 2021 قرار می گیرند به قدری در نمایش تصاویر بهتر عمل می کنند که چشم ها را به خود خیره می کنند. با وجود رشدی که سامسونگ در بخش کیفیت تصویر داشته واقعاً کار را برای رقبایی همچون ال جی و سونی سخت کرده است به نحوی که ارزش خرید این برند در مدل های هم رده بسیار بالاتر ارزیابی می شود.

قبضه بازار با ورود اولین تلویزیون سامسونگ 2022

ریموت کنترل های خورشیدی خودنمایی می کنند

ریموت کنترل جدیدترین تلویزیون های سامسونگ از فناوری جذابی برخوردارند که نیازی به باتری ندارند و با نور مصنوعی یا طبیعی شارژ می شوند. ریموت کنترل های سولار یا خورشیدی سامسونگ پا را فراتر از محدودیت ها گذاشته و با نوآوری های جذابی که ارائه می دهند کاربران بیشتری را به سمت خود می کشانند.

رشد چشمگیر در ارتقاء کیفیت تصویر

همانطور که در بخش های قبلی به جهشی که سامسونگ در بخش کیفیت تصویر زده اشاره کردیم اما اینجا قصد داریم چند مورد از جذابیت های تصویری سامسونگ را بیشتر توصیف کنیم. بخش اول روشنایی تلویزیون ها است که به بهبود کیفیت و وضوح تصاویر کمک شایانی کرده است. کنتراست همچنین بهبودهای قابل ملاحظه ای داشته است که به صورت مستقیم در کنار رفرش ریت بالا به افزایش عملکرد گیمینگ کمک کرده است. سامسونگ قصد دارد حجم وسیعی از خریدهای تلویزیون را به سمت خود بکشاند و با ارائه قابلیت های جذاب در تلویزیون نصف راه را رفته است.

قیمت تلویزیون سامسونگ چه تفاوتی کرده است؟

تا اینجای کار در خصوص تلویزیون های سامسونگ 2022 و بهبودهایی که تجربه کرده اند صحبت کردیم اکنون بهتر است به قیمت تلویزیون سامسونگ بپردازیم و ببنیم که آیا ارزش خرید دارند یا خیر؟ هر چقدر هم یک تلویزیون با کیفیت باشد اگر موقع پرداخت هزینه، بودجه اش را نداشته باشیم به درد ما نمی خورد، برای همین سامسونگ سعی کرده تا دامنه وسیعی از قیمت ها را در بر بگیرد تا کاربران مختلف با بودجه های مختلف بتوانند تلویزیون جدید سامسونگ را خریداری کنند.

با وجود اینکه برندهای تولید کننده تلویزیون هرساله خودشان را به آب و آتش می زنند تا امکانات جدیدی در محصولاتشان به کار ببرند اما در کنار این قیمت تلویزیون هایشان را در یک رنج میانگین نگه می دارند. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید پیشنهاد می کنیم به افرالند https://afralland.com/ سر بزنید

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز