خبرگزاری کار ایران

قیمت کارگر اثاث کشی یک باربری در تهران چقدر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۸۵۵

در سال‌های اخیر به دلیل بالا رفتن بهای مسکن و بهای اجاره خانه‌ها اسباب کشی به نسبت سابق بیشتر شده است و نیاز به کارگر اثاث کشی نیز افزایش یافته است. اما بسیاری از افراد این سوال را مطرح می‌کنند که قیمت کارگر اثاث کشی یک باربری در تهران چقدر است؟ آیا نرخ معینی برای دستمزد این افراد وجود دارد یا خیر؟ در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم اما قبل از آن به بررسی وظایف کارگر اثاث کشی می‌پردازیم، تا انتها با ما همراه باشید.

شرح وظایف کارگر اثاث کشی

کارگر باربری یا همان کارگر اثاث کشی دارای شرح وظایفی است که طبق آن در هنگام اسباب کشی به کمک افراد می‌رود. در این بخش می‌توانید شرح وظایف این افراد را مطالعه کنید:

  • حمل بار و بارگیری در مبدا
  • تخلیه بار و حمل بار در مقصد
  • چیدمان وسایل طبق سلیقه کارفرما
  • انجام امور فنی مانند جداسازی و نصب ساید بای ساید، لوازم چوبی و...

این موارد گفته شده تنها بخشی از وظایف کارگر باربری است. البته وظایف این افراد متناسب با قوانین و خدماتی که باربری ارائه می‌دهد متفاوت است.

قیمت کارگر اثاث کشی یک باربری در تهران چقدر است؟

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که کارگر اثاث کشی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود. یکی کارگر باربری برای حمل و جابه‌جایی بار در مبدا، مقصد، بارگیری و تخلیه، دیگری کارگر بسته بندی که وظیفه این افراد بسته بندی اثاثیه منزل در تهران و دیگر نقاط است. هر کدام از این افراد در حیطه تخصصی خود می‌توانند فعالیت کنند. برای مثال کارگر بسته بندی تخصص و تبحر لازم را در زمینه حمل بار ندارد و امکان دارد موجب آسیب به بار و اموال مشتری شود. در نتیجه در هنگام استخدام کارگر باربری حتما به این امر توجه کنید تا متناسب با نیاز خود نیرو استخدام کنید.

قیمت کارگر اثاث کشی در تهران

در سال‌های اخیر که باربری‌ها سازمان یافته‌تر شده‌اند، برای اسباب کشی دیگر نیازی نیست به مراکز مختلف برای استخدام کارگر باربری، ماشین حمل بار، تجهیزات بسته بندی و... مراجعه کند. اغلب باربری‌ها این خدمات را ارائه می‌دهند. این امر یک مزیت دیگر هم به همراه داشت و آن هم این است که قیمت کارگر اثاث کشی یک باربری در تهران با باربری دیگر تفاوت نمی‌کند. به عبارتی دستمزد معینی برای کارگر اثاث کشی وجود دارد. قیمت کارگر باربری و میزان دستمزد آن را اتحادیه باربری مشخص می‌کند و همه باربری‌ها موظف به اجرای آن هستند. که این قیمت هر ساله بر اساس تورم و مسائل دیگر اقتصادی در کشور تغییر می‌کند. همچنین نرخ نهایی دستمزد پرداختی کارگر به عوامل متعددی مانند  تعداد طبقات و... بستگی دارد.

قیمت کارگر اثاث کشی یک باربری در تهران چقدر است؟

محاسبه دستمزد کارگر اثاث کشی

برای این که به راحتی بتوانید دستمزد پرداختی به کارگران باربری را مشخص کنید باید به عوامل متعددی توجه کنید و با احتساب این عوامل می‌توانید دستمزد نهایی را بدست آورید. کارگر باربری طبق تعرفه تعیین شده بر اساس هر طبقه دستمزد دریافت می‌کند. این دستمزد مشخص شده تنها برای اثاثیه غیر گران بها و معمولی است. میزان دستمزد برای وسایل گران بها مانند پیانو، ساید بای ساید، گاو صندوق و... بر اساس توافق طرفین تعیین می‌شود.

برای مثال دستمزد یک کارگر  باربری و حمل بار به ازای ۳ ساعت حمل بار طبقه همکف به همکف برابر است با 150 هزار تومان، حال اگر بر تعداد طبقات افزوده شود به ازای هر طبقه 150 هزار تومان بر دستمزد کارگر افزوده می‌شود. حال اگر شما بیشتر از سه ساعت نیرو را در اختیار داشته باشید به ازای هر یک ساعت در حدود 65 تا 85 هزار تومان بر مبلغ افزوده می‌شود. حال اگر در کنار این موارد وسایلی مانند تردمیل، پیانو و... نیز داشته باشید بر اساس آنچه توافق شده مبلغی اضافه نیز باید پرداخت کنید (قیمت‎های ذکر شده مصوب سال 1400 هستند).

کلام آخر

همان طور که مشاهده کردید قیمت کارگر اثاث کشی یک باربری در تهران یک قیمت مصوب و تعیین شده از طرف اتحادیه باربری است که متناسب با عوامل متعدد قیمت نهایی دستمزد کارگر باربری مشخص می‌شود. اگر قصد جابه‌جایی دارید و نیاز به کارگر، حتما به باربری معتبر مراجعه کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز