خبرگزاری کار ایران

سونی باز هم وارد بازار ایران شد، این بار با قیمتی متفاوت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۴۳

می توان یکی از پیشرفته ترین، محبوب ترین و قدیمی ترین برند های تولید کننده ی انواع لوازم دیجیتال خانگی را برند سونی معرفی کرد. از محبوب ترین محصولات تولیدی برند سونی نیز می توان به مواردی مانند: تلویزون، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و ... اشاره نمود. اما در این بین این برند محبوب و شناخته شده در تولید تلویزیون رقبای زیادی دارد که در ادامه به مقایسه این برند ها با یکدیگر بیشتر می پردازیم.

تلویزیون های سونی

اولین موردی که معمولا در خرید تلویزیون سونی باید به آن توجه داشته باشیم،کیفیت تصویر تلویزیون می باشد. کمپانی و برندسونی همواره در تلاش است تا بتواند بهترین تلویزیون ها را با مطلوب ترین کیفیت تصویر به مشتریان خود ارائه دهد. علاوه بر کیفیت بسیار بالای تلویزیون های سونی، این دسته از محصولات دارای امکانات بسیار متنوع و فراوانی هستند که از مهم ترین امکانات آن ها می توان به مواردی همچون: قابلیت پخش سه بعدی، وجود وای فای داخلی، طراحی جذاب، قابلیت پشتیبانی از کیفیت HDR، امکانات اشتراک گذاری و اتصالات بی‌سیم و ... اشاره کرد.

اما یکی از تفاوت های اصلی تلویزیون های سونی با سایر برند های تولید کننده محصولات خانگی به غیر از کیفیت بالا، تفاوت قیمت آن با سایر برند ها می باشد. تنوع در محصولات سونی و تجهیزات و فناوری های استفاده شده در آن موجب شده تا قیمت تلویزیون های سونی متاسفانه متغیر باشد. یکی از فناوری های مهم‌ در تلویزیون ‌های رده متوسط سونی، فناوری LED backlit  است. این فناوری با تولید مدل ‌های جدید تلویزیون سونی جای خود را به فناوری پیشرفته OLED داد و محصولات جدید شرکت سونی همگی با استفاده از این فناوری تولید و به بازار عرضه می‌ شوند. تلویزیون های اولد سونی نور پس ‌زمینه ندارند و دارای پیکسل ‌های خود نورده می باشند در نتیجه توانایی تولید رنگ مشکی مطلق و کنتراست فوق ‌العاده بالایی را به نسبت سایر تلویزیون ها دارا می باشند.

تلویزیون های سامسونگ

سونی باز هم وارد بازار ایران شد، این بار با قیمتی متفاوت

سامسونگ نیز یکی دیگر از برند های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که کیفیت بسیار خوبی به نسبت سایر رقبای خود دارد. یکی از محصولات با کیفیت و به نام این برند جهانی تلویزیون های سامسونگ می باشد که با یک وضوح بی نظیر، تصاویر را به نمایش گذاشته و به قولی کیفیت را به خانه شما می آورد. تلویزیون های سامسونگ در اندازه ها و قابلیت های مختلفی وارد بورس لوازم خانگی شده است تا شما بتوانید بنا به نیاز هایتان یکی از انواع آن را انتخاب کرده و خریداری کنید.

بهره گیری از تکنولوژی کوانتوم دات در تلویزیون های سامسونگ، فرآیندی است که با استفاده از آن، حجم رنگ به صورت صد در صد قابل نمایش می شود و راهکار های نوآورانه ای را در زمینه رنگ، کنتراست و زاویه تماشا ارائه می دهد. از لحاظ طراحی، تلویزیون های سامسونگ دارای اندازه باریک تری نسبت به دیگر برند ها و مدل های موجود در بازار می باشند و همچنین بیشتر با محیط منزل و هر نوع دکوراسیونی همخوانی پیدا می کنند تا زیباتر به نظر برسند.  با خرید تلویزیون سامسونگ می توانید از قابلیت خاموشی موضعی بهره ببرید. این قابلیت، وضوح تصاویر و قابلیت نمایش رنگ مشکی را درون تلویزیون افزایش می‌ دهد. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت این ال ای دی ها امکان وب گردی و انجام بازی های آنلاین را برای شما آسان خواهد کرد.

 

تلویزیون های تی سی ال

 

سونی باز هم وارد بازار ایران شد، این بار با قیمتی متفاوت

یکی دیگر از برند های به نام و شناخته شده، برند تی‌ سی‌ ال (TCL)می باشد که  یکی از بزرگترین برند های تولید کننده تلویزیون در بازار لوازم خانگی می باشد. این برند که در سال 1981 در چین با عنوان شرکت لوازم خانگی TTK در زمینه‌ ی تولید لوازم الکترونیکی خانگی فعالیت خود را آغاز نمود در ابتدا لوازمی مانند تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و سیستم تهویه‌ ی مطبوع تولید می کرد. از مزایای خرید تلویزیون تی سی ال می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد؛ این قابلیت امکان وبگردی از طریق تلویزیون را برای کاربران و هواداران این برند فراهم نموده. اگر در نظر دارید تلویزیونی را انتخاب نمایید که بتواند به تلفن همراه نیز متصل شود و امکان انتخاب و پخش محتوای صوتی و تصویری و کار در فضای گوشی را برایتان فراهم کند، تلویزیون های تی سی ال می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید باشند. استفاده از تکنولوژی ULTRA HD 4K در ال ای دی های تی سی ال، امکان تماشا ی تصاویری با وضوح بسیار بالا را به کاربر می دهد؛ به گونه ای که این تکنولوژی وضوح تصاویر را 4 برابر بیشتر از تلویزیون های FULL HD کرده است.

سخن پایانی

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

درباره انتخاب سنتر

مجموعه انتخاب سنتر، مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی و ارائه دهنده برترین برند های موجود در بازار ایران مانند دووDaewoo ، اسنواSnowa  و بست Bost  می باشد. انتخاب سنتر پس از کسب مجوز های رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری توسط شرکت «آریا تجارت گستر احسان» با دو دهه فعالیت و چند فروشگاه حقیقی در بورس لوازم خانگی و با هدف گسترش خدمات در سراسر کشور ایجاد شده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز