خبرگزاری کار ایران

چرا باید در استانبول خودرو اجاره کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۷۹۶

استانبول از دیرباز یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری جهانیان به شمار می رود. این پایتخت زیبا که نقطه اتصال آسیا به اروپا محسوب می شود،  تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره جهان و در مساحتی به وسعت ۵۴۰۰ کیلومتر مربع گسترده شده‌ است. یعنی ۷ برابر وسیع تر از تهران بزرگ . همین گستردگی در کنار جاذبه های توریستی و تفریحی و تجاری و همچنین مراکز خرید متنوع این شهر باعث شده حمل و نقل به یکی از اصلی ترین دغدغه های گردشگران و مسافرانی تبدیل شود که برای تفریح و یا تجارت پا به این شهر می گذارند. هر چند وسایل نقلیه عمومی متنوعی در استانبول به خدمت رسانی مشغول هستند ولی برای افرادی که برای مدت زمان مشخصی وارد این شهر می شوند، قطعاً صرفه جویی در زمان و هزینه در کنار لذت بردن از لحظه لحظه های این سفر  در اولویت اول قرار دارد. و تنها گزینه ای که تمامی این شرایط را یکجا و به نحو احسنت برای شما فراهم می کند، اجاره خودرو در استانبول است.

 چرا باید در استانبول خودرو اجاره کنیم؟

مزایای اجاره خودرو در استانبول

بزرگترین مزیتی که اجاره ماشین در استانبول دارد، قطعا راحتی و آسایشی است که استفاده از وسیله نقلیه شخصی برای شما به ارمغان می آورد. شاید در نگاه اول هزینه روزانه اجاره خودرو به نظر شما کمی زیاد باشد ولی با در نظر گرفتن هزینه بالای کرایه تاکسی و وسعت و عدم دسترسی سریع به وسایل نقلیه عمومی در برخی نقاط استانبول اتفاقاً اجاره خودرو بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر از استفاده از وسایل نقلیه عمومی خواهد بود.

اگر برای روزها و ساعت های حضور خود در استانبول برنامه دارید و نمی خواهید وقت خود را تلف کنید، قطعاً بهترین گزینه برای شما اجاره ماشین بدون راننده است. تا بتوانید در کنار برنامه ریزی دقیق تر به راحتی به هر نقطه از شهر دسترسی داشته باشید.

در اینکه استانبول به تنهایی شهر بسیار زیبایی است، شکی نیست ولی نباید از زیبایی ها و مناظر طبیعی بکر اطراف استانبول غافل شد. جاذبه های طبیعی بیشماری که دسترسی به آنها فقط با در اختیار داشتن خودروی شخصی امکان پذیر است.

با در نظر گرفتن همه این مزایا، اگر باز هم برای اجاره خودرو در استانبول تردید دارید و نگران ساز و کارهای پیچیده اجاره خودرو مانند دریافت ودیعه از سوی شرکت های رنت کار و دریافت هزینه های گزاف به غیر از مبلغ اجاره خودرو به عنوان بیمه و نیاز به کردیت کارت بین المللی برای پرداخت هزینه اجاره و سایر موارد هستید، باید بگوییم که اصلأ جای نگرانی نیست زیرا به راحتی و بدون نیاز به هیچکدام از موارد بالا می توانید خودروی مورد نظر خود را قبل از سفر به ترکیه، از طریق سامانه اجاره خودرو رنتیفا به صورت کاملاً آنلاین رزرو کرده و در فرودگاه و یا هر نقطه دیگری از استانبول آن را تحویل بگیرید.

 چرا باید در استانبول خودرو اجاره کنیم؟

مزایای اجاره خودرو در استانبول از رنتیفا

  • تمام خودروهای موجود در سامانه رنتیفا با بیمه کامل تحویل مشتریان می شود و شما نیازی به پرداخت مبلغ اضافی برای بیمه نخواهید داشت.
  • شما برای رنت خودرو از رنتیفا نیازی به کردیت کارت ندارید.
  • شما برای اجاره خودرو از رنتیفا نیازی به پرداخت ودیعه و انتظار یک ماهه برای بازگرداندن آن ندارید. فقط مبلغ اجاره خودرو از شما دریافت می شود و نیازی نیست شما هیچ مبلغی به عنوان تضمین یا دیپوزیت نزد شرکت به امانت بگذارید.
  • همانگونه که مطلع هستید شرکت های اجاره خودرو هیچ تضمینی برای تحویل همان خودروی رزرو شده به شما نمی دهند و با توجه به موجودی خود، خودروهای مشابهی که در یک کلاس و رده قرار دارند را به شما تحویل می دهند. مثلا ممکن است خودروی رزروی شما رنو کپچر باشد ولی سیتروئنC3  تحویل بگیرید. سامانه رنتیفا، تنها سامانه اجاره خودرو در ترکیه است که با اتکا به تنوع و تعدد خودروهای موجود در سامانه، تضمین می کند شما دقیقاً همان خودروی رزرو شده را تحویل بگیرید.

پس معطل نکنید و اگر قصد مسافرت به ترکیه و به خصوص استانبول را دارید، همین حالا وارد سامانه رنتیفا شده و خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز