خبرگزاری کار ایران

معرفی 3 تا از برترین سایت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۲۹۹

در این مطلب قصد دارم تا برترین وبسایت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی را به شما معرفی کنیم. این وبسایت‌ها از تخصصی‌ترین مراجع برای تجهیز آزمایشگاه به‌شمار می‌روند. با ما همراه باشید.

در این مطلب قصد دارم تا برترین وبسایت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی را به شما معرفی کنیم. این وبسایت‌ها از تخصصی‌ترین مراجع برای تجهیز آزمایشگاه به‌شمار می‌روند. با ما همراه باشید.

 شماره یک: وبسایت ویدا آزما

اولین وبسایتی که در این مقاله به سراغش خواهیم رفت، وبسایت ویدا آزما  (vidaazma.com) است.

ویداآزما را شاید بتوان از جدیدترین وبسا‌یت‌ها در عرصه فروش تجهیزات آزمایشگاهی دانست.

شرکت ویدآزما پرسیا   از سال 1398 شروع به کار کرده است. هاجر محمودی؛ موسس شزکت ویدا آزما، با تجربه سالیان سال کار تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه، تمام توان و علم خود را پشتوانه این وبسایت کرده و تلاش دارد که با خدمت به هموطنان خود، به بالاترین درجات دست پیدا کند.

امروزه ویدا آزما از جمله فعال‌ترین وبسایت‌هایی است که عرصه فروش تجهیزات آزمایشگاهی  کار می‌کند

 با نگاه به کارنامه شرکت ویدا آزما پرسیا و سابقه همکاری‌های آن، به خوبی می‌توان به این امر پی برد. محل اصلی فعالیت ویدا آزما شهر شیراز و در مرحله استان فارس است؛

اما این وبسایت بنا دارد که محدوده کاری خود را به کل ایران وسعت ببخشد. گوشه‌ای فعالیت‌های حرفه‌ای ویدا آزما در زمینه تامین تجهیزات آزمایشگاهی، به شرح زیر است:

  • همکاری با بیمارستان نمازی شیراز،
  • بیمارستان علی اصغر شیراز،
  • بیمارستان شهید فقیهی شیراز،
  • بیمارستان MRI شیراز،
  • دانشگاه آزاد شیراز،
  • برج پژوهش محمد رسول الله،
  • بیمارستان امیر شیراز،
  • آزمایشگاه نشاط شیراز و...

تنوع محصولات در وبسایت ویدا آزما بسیار بالاست؛ هر تجهیزاتی را که برای تاسیس یک آزمایشگاه تازه به آن احتیاج داشته باشید، می‌توانید به راحتی از ویدا آزما تهیه کنید.

انواع محیط‌های کشت و مواد شیمیایی، انواع کیت‌های تحقیقاتی و البته انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی، که همگی از برترین برندهای جهانی هستند را در این وبسایت پیدا خواهید کرد.

برای ارتباط با ویدا آزما راه‌های بسیاری وجود دارد، شما هم می‌توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی مراجعه کنید، هم اینکه سفارشات خود را از طریق وبسایت به ثبت برسانید.

معرفی 3 تا از برترین سایت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی

بدون شک وبسایت ویدا آزما راه‌حل بهتری برای شما خواهد بود. امکان بررسی کالا، مقایسه قیمت، ثبت سفارش، امکان ارسال کالا به سرتاسر ایران، برخورداری از اینماد یا نماد تجارت الکترونیک، همگی از جمله نقاط قوت ویدا آزما به شمار می‌روند.

 شماره دو: وبسایت تماد کالا

دومین عضوی که می‌توان در این فهرست از آن یاد کرد، وبسایت تماد کالا است.

این وبسایت را هم می‌توان از جمله برترین مراجع برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی در کشور دانست؛ زیرا که این وبسایت با برترین مراکز و موسسات کشور همکاری مستقیم و مداوم دارد.

از جمله برترین مشتری‌های تماد کالا می‌توان به سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه بوعلی سینا، شرکت نفت سپاهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعت نفت و... اشاره کرد. بدون شک همکاری با چنین مراکزی، مهر تاییدی است بر عملکرد و کیفیت تماد کالا.

هدف غایی و نهایی تماد کالا، دسترسی سریع و آسان مراجع مختلف به تجهیزات آزمایشگاهی است. به علاوه این وبسایت سعی دارد تا تمام خدمات خود را با بالاترین و مقبول‌ترین کیفیت، و البته با نازل‌ترین قیمت به مشتریان خود اعطا کند.

در راستای تحقق همین هدف، تماد کالا یک تیم تخصصی و مجرب را جمع‌آورید کرده است. بدون شک تمام این موارد در کنار هم، ارتقا و اعتلای تحقیقات صنعتی، دانشگاهی و پژوهشی را به همراه خواهد داشت و در نتیجه آن نیز رشد و شکوفایی کشور خواهد بود.

تماد کالا وبسایتی است که نقاط قوت بسیاری دارد؛ عرضه محصولات با کمترین میزان سود، فروش برترین برندهای موجود در بازار جهانی، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات، ارسال سریع، مشاوره در زمینه خرید و تاسیس آزمایشگاه و... همگی از بزرگترین امتیازهایی است که این وبسایت در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

معرفی 3 تا از برترین سایت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی

تماد کالا دراای ایستاگرام هم هست که می توانید در لینک مشاهده کنید.

 شماره سه: وبسایت ارزان آزما

و به عنوان سومین و آخرین وبسایتی که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد، وبسایت ارزان آزما است.

ارزان آزما نیز درست مثل دو وبسایت قبلی، از جمله برترین وبسایت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی در ایران است؛ میزان رضایت مشتریان و البته کیفیت خدماتی که این وبسایت ارائه می‌کند، خود به خوبی این ادعای ما را ثابت می‌کنند.

از نام این وبسایت به خوبی می‌توان ماهیت و هدف آن پی برد؛ ارزان آزما مصمم است که با ارائه نازل‌ترین قیمت در عرصه فروش تجهیزات آزمایشگاهی، و صد البته بالاترین کیفیت، به بالاترین درجات دست یافته و از همین طریق به جامعه پزشکی و آزمایشگاهی میهن عزیزمان خدمت کند.

فرقی ندارد که مسئول یک آزمایشگاه هستید یا مسئول تامین منابع دانشگاه، فرقی ندارد پژوهشگر هستید و می‌خواهید براین تحقیقات علمی خود تجهیزات تهیه کنید؛ حتی اصلا فرقی ندارد که دانشجو باشید یا شغل و حرفه‌تان کمترین ارتباط را با علوم و تجهیزات آزمایشگاهی داشته باشد. در هر صورت، شما می‌توانید از خدمات ارزان آزما برخوردار شوید.

درست مثل دو مورد قبلی، ارزان آزما نیز ویژگی‌های خاص خودش را دارد؛ ضمانت اصالت کالا، ضمانت بازگشت و تعویض کالا، امکان استفاده از روش‌های مختلف برای ارسال کالا، امکان پرداخت اینترنتی و... همگی از جمله مزایای همکاری با وبسایت ارزان آزما به شمار می‌روند.

گفتنی است که در این وبسایت انواع و اقسام تجهیزات آزمایشگاهی برای تامین منابع و حتی تاسیس یک آزمایشگاه تازه، به مشتریان عرضه می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز