خبرگزاری کار ایران

فروش درب ضد سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۱۰۶

 درب ها یکی از مهم ترین اجزای یک ساختمان و یکی از مهم ترین عناصر تامین امنیت خانه و خانواده محسوب میشوند. درب ها انواع گوناگونی دارند که براساس کاربرد دارای جنس و اندازه های متفاوتی هستند. امروزه با توجه به نیاز به برقراری امنیت بیشتر برای خانه و سایر مکان مدل های جدیدی از درب وارد بازار شده اند که درب ضد سرقت خطاب میشوند.

درب های ضد سرقت عمدتا از جنس آهن و فلز بوده که برای زیبایی بیشتر با رویه های چوبی پوشیده میشوند. درب های ضد سرقت از پرفروش ترین انواع درب ها هستند با وجود اینکه نسبت به درب های دیگر دیرتر وارد بازار شدند به دلیل امینت و مقاومت بالا طرفداران بسیاری دارند.

همانطور که از اسم این مدل درب پیداست ضد سرقت است، اما سوال اینجاست که استفاده از درب های ضد سرقت با امنیت صد در صد ی را برای محیط برقرار میکنند یا خیر؟

پاسخ این سوال خیر است. اصلی ترین مشخصه ی این درب ها امنیت بالا آن ها میباشد. به طوری که اگر صاحب خانه نیز کلید را گم کند برای باز کردن درب با دردسرهای زیادی مواجه میشود و حتما نیاز است از یک قفل ساز ماهر کمک بگیرد. اما با وجود همه ی این مسائل درب ها تنها یکی از را های ورود سارقین  به خانه و یا هر مکان دیگر میباشند و برای برقراری امنیت صد در صد علاوه بر درب ضد سرقت استفاده از وسایل امنیتی دیگر از جمله؛ دوربین مدار بسته، دزدگیر، قفل های دیجیتالی و سایر تجهیزات دیگر ضروری است.

فروش درب ضد سرقت

سه فاکتور مهم در تعیین کیفیت و امنیت درب های ضد سرقت؛ قفل، چارچوب و نحوه ی نصب درب های ضد سرقت است.

قفل درب های ضد سرقت عموما از جنس فولاد است و به سختی مورد تخریب قرار میگیرند. ساختار این درب ها به صورتی است که امکان نصب قفل های دیجیتالی بر روی آن ها نیز فراهم است.  این قفل ها نسبت به قفل های عادی امنیت بیشتری را فراهم میکنند و مجهز به سیستم اعلام حریق و سرقت نیز میباشند. بنابراین اگر قصد خرید درب ضد سرقت با بالاترین درجه ی امنیت را دارید درب های ضد سرقت با قفل دیجیتالی یک انتخاب مناسب برای شماست.

درب های ضد سرقت عمدتا از جس آهن و فلز فولاد ساخته میشوند که رویه بیرونی آن ها نیز با یک لایه چوب پوشیده شده است.

استفاده از فولاد در ساختار داخلی درب ضد سرقت مانع از بریدن و یا شکستن آن ها میشود و رویه چوبی آن ها باعث مقاومت بیشتر در برابر تابش مستقیم نور خورشید و یا رطوبت میشود.

نصب درب ضد سرقت نیز یک مسئله تخصصی است و نیاز است که از متخصصین این کار کمک گرفته شود چراکه درصورت عدم نصب صحیح از امنیت آن کاسته میشود و به راحتی امکان باز کردن آن فراهم میشود.

فروش درب ضد سرقت

قیمت انواع درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت در سه دسته اکونومی، درجه یک و لوکس در بازار موجود میباشند. درب های ضد سرقت اکونومی جزو ارزان ترین درب های ضد سرقت در بازار محسوب میشوند . نسبت به درب های درجه یک و لوکس کیفیت پایین تری دارند. در ساختار این درب ها عموما از روکش های چوبی و چوب هایی با قطر کمتر استفاده میشوند و قفل و یقران این درب ها نیز ها مدل های ساده تری نسبت به انواع دیگر درب دارند. قیمت این درب ها از 3 میلیون تومان شروع میشود و تا 5 یا 6 میلیون تومان بستگی به ساختار و مواد تشکیل دهنده ی آن متفاوت است.

سری درجه یک درب های ضد سرقت

درب های درجه یک نسبت به درب های اکونومی قیمت بالاتر و کیفیت بیشتری دارند. استراکچر داخل درب بصورت ورق سرتاسری و قوطی کشی شده است، یراق به کار رفته در این درب ها از محصولات درجه یک ایرانی و یا محصولات با کیفیت غیر ایرانی است، قطر چوب این درب ها بیشتر است و از روکش های چوب طبیعی در تهیه آن ها استفاده میشود.

قیمت درب های ضد سرقت درجه یک با توجه به ساختار، برند و مواد به کار رفته در تهیه آن ها از 6 میلیون شروع میشود.

سری لوکس درب های ضد سرقت

در تهیه این درب ها از عالی ترین مواد اولیه استفاده شده است. روکشهای لوکس مانند گردو ، روکوب و تاج های خاص ، آپشنهای اضافی از قبیل قفل مرکزی ، سیلندر نشکن ، قفل چنگکی ، قفل گاوصندوقی ، و موارد دیگر به این درب ها اضافه میشود . نکته ای که وجود دارد فقط حدود ۱۰ کارخانه تولیدی درب ضد سرقت در ایران قادر به تولید سری لوکس می باشد چون حتی نوع مونتاژ کردن و عیار کردن درب ها نیز تجهیزات بروزی لازم دارد که کارگاههای کوچک ندارند.

قیمت درب های ضد سرقت لوکس نیز با توجه به برند، کشور تولید کننده و کیفیت مواد به کار رفته در تولید آن ها از 10 تومن شروع میشود.

افزایش امنیت درب ضد سرقت

به طور کلی درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی امنیت بیشتری را ایجاد میکنند. اما به دلیل قیمت بالاتر این درب ها نسبت به درب های معمولی بسیاری از افراد از نوع اکونومی که قیمت کمتر و به همان نسبت امنیت پایین تری نسبت به انواع درجه یک و لوکس دارند برای خرید انتخاب میکنند. اما روش هایی نیز وجود دارد که می توان امنیت درب ضد سرقت را افزایش داد. قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه و یا قفل چنگکی از جمله گزینه هایی هستند که افراد میتوانند زمان خرید درب ضد سرقت اکونومی جهت افزایش امنیت به درب مورد نظر اضافه کنند. همچنین روش دیگر استفاده از ورق های دوبل فلزی در داخل درب می باشد که در این حالت ضخامت ورق فلزی داخل درب به دو میلی متر افزایش پیدا می کند.

امروزه بازار خرید درب سرقت بسیار داغ است و افراد زیادی برای ایجاد امنیت بیشتر در محل کار و زندگی و خود به خرید این درب ها اقدام میکنند. توصیه میشود پیش از خرید درب ضد سرقت با یک راهنما مشورت کنید و بهترین و با کیفیت ترین درب ضد سرقت را با توجه به بودجه ی خود تهیه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز