خبرگزاری کار ایران

کسب درآمد میلیاردی با تاسیس سالن زیبایی کاشت ناخن و کاشت مژه در ایران!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۹۲۲

 

در سال های پیش، وقتی صحبت از شغل های پردرآمد در کشور بود، نام دو رشته وکالت و پزشکی می درخشید. با گذشت زمان، حرفه های دیگری نظیر برنامه نویسی و برخی رشته های مهندسی نیز به آن اضافه شدند و حالا به دوره‌ای رسیده ایم که خدمات زیبایی بانوان در صدر رتبه پر درآمد ترین شغل های ایران جای گرفته اند! آرایشگاه ها و سالن های زیبایی طبق آمار رسمی حتی حاضرند نسبت به پزشکان جهت اجاره مطب، اجاره بهای بیشتری برای واحدهای تجاری بپردازند و این امر به خودی خود باعث رواج پدیده عمل ها و پروسه های زیبایی در کشور می‌شود. اگر می خواهید درآمد خود را مطابق با رشته های پر درآمد روز افزایش دهید و از شر کارمندی و سختی های این شغل خلاص شوید، باید یک مهارت زیبایی را در آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر با مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش ببینید و وارد بازار کار این رشته ها شوید.

سازمان فنی و حرفه ای برای آرایش و پیرایش، مهارت های هفت گانه ای در نظر گرفته است که برای ورود به بازار کار به کسب یکی از مهارت ها و برای تاسیس سالن زیبایی به کسب تمام مهارت ها نیاز دارید. مهارت های هفت گانه عبارتند از اصلاح صورت و ابرو، کوتاهی مو، آرایشگری و شینیون مو، رنگ کردن مو، مانیکور و دیزاین ناخن، گریم و آرایش صورت و پاکسازی صورت. در بین تمامی این مهارت ها، دو مهارت وجود دارند که بازار کار آنها در سال های اخیر بسیار بهتر شده است و نیاز به تکنسین حرفه ای برای انجام این اقدامات زیبایی دارد؛ یکی کاشت و دیزاین ناخن و دیگری کاشت و اکستنشن مژه. ناخن و مژه مصنوعی نیاز به رسیدگی ماهانه دارند و شما می توانید هر ماه از مشتریان خود کسب درآمد کنید؛ در حالی که دیگر مهارت های آرایش و پیرایش چنین حالتی ندارند.

اگر شما نیز تصمیم گرفته اید وارد بازار کار زیبایی زنان شوید، باید 2 نکته را مدنظر داشته باشید. نکته اول اینکه از بین این هفت مهارت بهترین آنها را انتخاب کنید که ما در ادامه این مقاله به دوتا از بهترین شاخه های زیبایی اشاره می کنیم و نکته دوم اینکه حتما در یک آموزشگاه حرفه ای زیر نظر یک مربی حرفه ای به کسب مهارت بپردازید تا به صورت تخصصی وارد حوزه کاری خود شوید و بتوانید مشتریان خود را با بالاترین سطح رضایت حفظ کنید.

کاشت ناخن پر درآمد ترین حرفه زیبایی است

کسب درآمد میلیاردی با تاسیس سالن زیبایی کاشت ناخن و کاشت مژه در ایران!

ناخن ها به علت رنگ پذیری و تاثیر بالا بر روی زیبایی دست ها و همچنین در چشم بودن به دلیل حرکات دست، از اهمیت بالایی در زیبایی برخوردار هستند. در کنار زیبایی، سلامت ناخن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه مواد استفاده شده در کاشت و دیزاین ناخن نیاز به ترمیم ماهانه دارند و اگر دراز مدت بر روی ناخن بمانند موجب آسیب به سلامت ناخن می شوند. زیباجویان تقریبا هر ماه باید برای ترمیم کاشت و دیزاین ناخن به سالن زیبایی مراجعه کنند و مبلغی میانگین دویست هزار تومان برای مانیکور و پدیکور بپردازند. این میزان می تواند درآمد بالایی را برای شما رقم زند و این درآمد پایدار نیز خواهد بود. کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن دخترانه فانتزی و اسپرت و کاشت ناخن با ژل جزو شاخه های مهم این حوزه زیبایی است.

برای اینکه بتوانید به عنوان تکنسین ناخن و اصطلاحا ناخن کار در سالن زیبایی مشغول کار شوید، نیاز دارید اول پیش یک مربی حرفه ای آموزش ببینید تا در کنار انجام دیزاین ناخن به بهترین شکل، سلامت ناخن را نیز تضمین کنید. دوره های آموزش کاشت ناخن به صورت حضوری و آنلاین وجود دارند که می توانید در آنها شرکت کنید اما دقت کنید که این دوره ها مجوز سازمان فنی و حرفه ای را داشته باشند و مدرک بین المللی را تقدیم شما کنند.

کاشت و اکستنشن مژه در رده دوم

کسب درآمد میلیاردی با تاسیس سالن زیبایی کاشت ناخن و کاشت مژه در ایران!

همانطور که راجع به ناخن نیز گفته شد و به همان دلایل، انجام کاشت و اکستنشن مژه مصنوعی نیز شاخه پر درآمدی در زمینه مهارت های آرایش و پیرایش است. اکستنشن مژه مصنوعی فرآیندی است که در آن مژه مصنوعی به وسیله چسب مخصوص با دیزاین خاص به مژه های طبیعی شما می چسبد و باعث زیبایی چشمان شما می شود. نزدیکی پروسه به چشم و احتمالا آسیب به چشم از طرق مختلف، کاشت مژه را نیز حائز اهمیت بالایی کرده است. در کنار این مسئله، روش های متنوعی برای کاشت مژه وجود دارد که از یک تکنسین حرفه ای در زمینه زیبایی مژه انتظار می رود تمام این روش ها را بشناسد و بتواند انجام دهد از جمله کاشت مژه اسپایکی، کاشت مژه کلاسیک، اکستنشن مژه هیدن و ...

مراجعه مداوم زیباجویان برای مراقبت و ترمیم اکستنشن مژه و همچنین تغییر حالت آن به سالن زیبایی، این حرفه را نیز به حرفه پر درآمدی تبدیل کرده است. برای اینکه در زمینه زیبایی مژه نیز بتوانید وارد بازار کار شوید، نیاز دارید در دوره های آموزش کاشت و اکستنشن مژه شرکت نمایید و مدرک دارای تاییدیه از سازمان فنی و حرفه ای خود را از یک آموزشگاه معتبر آرایشگری زنانه دریافت کنید تا بتوانید در این زمینه کسب درآمد کنید.

شما نیز در حوزه زیبایی کسب درآمد کنید

اگر شما نیز می خواهید سهمی از درآمد بالای حوزه آرایشگری زنانه را کسب کنید که به گواه آمار سایت ذهن موفق در مطلب درآمد شغل آرایشگری در ایران، آرایشگران زن حداقل درآمدی بین 10 تا 12 میلیون با 4 ساعت کار در روز درآمد دارند، در دوره های آموزشی آموزشگاه آرایشگری نگین غریبی، بهترین آموزشگاه آرایشگری برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری با امکان دریافت مدرک بین المللی و با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایید. برای این کار می توانید وارد سایت آکادمی شوید و فیلم های رضایت هنرجویانی که وارد بازار کار شده اند را ببینید و اگر خواستید شما نیز جزو این افراد باشید، با کارشناسان دوره ها تماس حاصل نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز