خبرگزاری کار ایران

هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۱ چقدر است ؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۷۰

ابروها نقش مهمی در زیبا کردن صورت شما دارند . ژنتیک در پرپرشت بودن ابرو های شما نقش بسزایی دارد ، برخی افراد با ابروهای ضخیم و پرپشت متولد می شوند در حالی که برخی دیگر ابروهای کم پشت و نازک دارند . ابروها فقط کاربرد زیبایی ندارند و با منحرف کردن قطرات عرق از وارد شدن آنها به چشمانتان جلوگیری می کنند. ریزش ابرو به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد . مصرف برخی داروها ، آسیب و جراحات وارد شده و یا حتی مصرف بیش از حد ویتامین ها ممکن است باعث از بین رفتن ابروهای شما شوند .

 

 افرادی که از فرم یا تراکم  ابروهای خود راضی نیستند اغلب برای پر کردن ابروهای خود از انواع سایه و مداد های ابرو استفاده می کنند ، افرادی نیز وجود دارند که از سایر درمان های زیبایی مانند تاتو و یا فیبروز استفاده می کنند اما با توجه به اینکه این نوع درمان ها ماندگار نسیتند گزینه خوبی برای زیباسازی ابروها نمی باشند ،  از این رو کاشت ابرو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای پر پشتی و خوش فرمی ابروها باشد .

عواملی که بر هزینه کاشت ابرو تاثیر می گذارند

کاشت ابرو یک عمل زیبایی به شمار می‌رود که نیازمند تکنیک و مهارتهای خاص خودش است و شاید تجربه، حرف اول را در قیمت بزند. برای همین شما می‌توانید تفاوت قیمت را در بین متخصصان این حوزه مشاهده کنید؛ ولی به طور کلی، هزینه کاشت ابرو از ۶ میلیون الی ۱۰ میلیون است؛ ولی این قیمت‌ها فقط بر اساس تجربه و مهارت یک متخصص نیست! در ادامه فاکتورهایی که می‌تواند بر قیمت کاشت ابرو تاثیر بگذارد را با هم بررسی می‌کنیم.

  • روش کاشت ابرو : کاشت ابرو هم به مانند کاشت مو، روش‌های مختلفی دارد که هر کدام نیازمند تکنیک و تجهیزات خاص خودش است؛ مثلا در بین تمامی روش‌های کاشت ابرو، روش Micro Fit به دلیل اینکه جزو جدیدترین تکنیک‌هاست و نیازمند تجهیزات جدید است، قطعا قیمتش از روش‌های دیگری به مانند FUT،FIT، SUT بیشتر است.
  • مدل ابرو : احتمالا اکثر شما هم تا الان با این موضوع آشنا هستید؛ هرچه مدل ابرویی که انتخاب کردید پهن و پرپشت تر باشد، هزینه کاشت ابرو هم بیشتر می‌شود. چون هر چقدر که شما درخواست ابر پهن و پرپشت تر داشته باشید، زمانی که متخصص باید برای ابرو شما صرف کند هم بیشتر می‌شود.
  • تجربه و تخصص : در بالاتر هم به این مورد اشاره کردیم؛ چون متخصص باید ابرو را به دلخواه شما در بیارود که همین موضوع نیازمند تجربه و تخصص زیادی است. به شما هم پیشنهاد می‌کنم که حتما نزد متخصصی بروید که تجربه زیادی در این زمینه دارد؛ چون اگر فقط به قصد هزینه کمتر به نزد یک متخصص کم تجربه بروید، تنها چیزی که نصیب شما می‌شود، از بین رفتن زیبایی و هزینه و زمان است.
  •  تعداد گرافت مورد نیاز : به نظر شما ابرویی که نیاز به افزایش تراکم دارد هزینه بیشتری را در بر دارد یا ابرویی که بر اثر یک اتفاقی از بین رفته؟ قطعا مورد دوم! پس یادتان باشد که تعداد گرافت‌هایی که برای پیوند نیاز است و همچنین میزان طاسی ابرو شما، می‌تواند بر هزینه کاشت ابرو تاثیر بگذارد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت هزینه دقیق کاشت ابروی خود با مشاورین کلینیک خانه سفید در تماس باشید :

  • خط ویژه : 02154503
  • مشاوره آنلاین : 09122252731

هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۱ چقدر است ؟

 

کاندید مناسب کاشت ابرو

  • افرادی که به صورت ژنتیکی ابروهای کم پشت و نازکی دارند.
  • افرادی که تحت درمان های شیمیایی قرار گرفته اند و ابروهای خود را از دست داده اند.
  • افرادی که بیماری تریکوتیلومانیا دارند یعنی از تمایل غیر قابل کنترل برای کشیدن مو یا ابروهای خود رنج می برند.
  • افرادی که به بیماری آلوپسی آرئاتا مبتلا هستند ، این بیماری نوعی بیماری خود ایمنی است که باعث ریزش موهای شما می شود.
  •  همچنین افراد مبتلا به کم کاری غده تیروئید نیز از جمله افرادی هستند که کیس مناسبی برای کاشت ابرو هستند. 

مزایا

نمی توان تاثیر ابرو بر چهره را منکر شد و از آنجایی که نیمی از زیبایی صورت به وسیله ابروها مشخص می شود کاشت ابرو را می توان بهترین گزینه برای دستیابی به اهداف زیبایی و درمانی دانست . دائمی بودن ، رشد طبیعی ابروها ، رهایی از دغدغه استفاده از انواع سایه و مداد ،  رنگ کردن ابروها  و همچنین ایجاد ظاهری بسیار طبیعی را می توان از مزایای کاشت ابرو دانست .  در واقع کاشت ابروی طبیعی علاوه بر مزایا ی گفته شده باعث ایجاد حس رضایتمندی و اعتماد به نفس در افراد خواهد شد که تاثیر مستقیم بر کیفیت رندگی و روابط  آنها خواهد داشت .

 ماندگاری

از کاشت ابرو می توان به عنوان یک روش دائمی یاد کرد اما نتیجه کاشت ابرو تا حد قابل توجهی متاثر از عملکرد متخصص است . همچنین از آنجا که در حین انتقال مو ممکن است فولیکول ها آسیب ببینند یا  عوامل دیگری رخ دهند امکان رویش همه فولیکول ها بسیار کم است . بنابراین معمولا کاشت ابرو باجلسات ترمیمی همراه است تا فقدان سایر فولیکول های از دست رفته جبران شود و همچنین سایر مو هایی که در جهت مناسب رویش نکرده اند اصلاح شوند و بهترین نتایج را به همراه داشته باشد .

همان طور که پیداست کاشت ابرو یکی از روش های دائمی پر کردن ابرو ها است . اما برای  ماندگاری نتایج بهتر است توصیه های پس از کاشت ابرو را رعایت کنیم  . نحوه شست و شوی صحیح ابروها ، نحوه خوابیدن پس از کاشت ابرو ، خودداری از انجام ورزش و فعالیت های سنگین بدنی و ... از عوامل مهمی هستند که بر ماندگاری نتیجه کاشت ابرو و همچنین عدم ریزش ابروهای تازه کاشته شده بسیار تاثیر گذار هستند .

استفاده از سایه یا مداد ابرو غیر استاندارد نه تنها باعث ریزش ابروهای کاشته شده می شود بلکه باعث ریزش ابروهای طبیعی خود فرد نیز می شود . بنابراین استفاده از لوازم آرایشی استاندارد و خودداری از کندن ابروها بسیار مهم است . یکی دیگر از عوامل مهم حافظت از موهای کاشته شده اصلاح صحیح ابروها است چرا که ابروها بعد از مدتی به صورت طبیعی رشد می کنند  و نیاز به اصلاح دارند از این رو باید به این نکته توجه بسیاری داشت که از نازک کردن ابروهای تازه کاشته شده خودداری کرد.

هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۱ چقدر است ؟

مراقبت ها

  •  پماد و لوسیون های تجویز شده توسط متخصص باعث کاهش التهاب و ترمیم پوست می شوند و درمان را تسریع می بخشد.
  • اشعه های مضر نور خورشید سبب آسیب به فولیکول های کاشته شده می شوند بنابراین تا حد امکان از قرار گیری در برابر نور خورشید خودداری کنید و از عینک آفتابی و کلاه های لبه دار استفاده کنید.
  • از خاراندن زخم های ایجاد شده خودداری کنید و جهت کاهش حساسیت از داروهای تجویز شده توسط دکتر استفاده کنید.
  • پس از گذشت پنج  روز می توانید ابروهای خود را با کمک یک شوینده ملایم تجویز شده بشویید ، تا قبل از آن از دستمال مرطوب برای تمیز کردن ابرو های خود استفاه کنید.
  • تا یک هفته از انجام فعالیت های جسمی و ورزش های سنگین خودداری کنید.

 عوارض

جراحی کاشت ابرو یک عمل ساده و کم خطر است و در صورتی که زیر نظر متخصص پوست و مو انجام شود مشکلی وجود نخواهد داشت اما در صورت انجام آن در کلینیک نامعتبر عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت که سلامتی فرد را به خطر خواهند انداخت . کبودی ، تورم ، خارش ، رویش نامنظم و  در مواردی نادر  فولیکولیت ( فولیکول های ملتهب و عفونی ) را می توان از عوارض کاشت ابرو دانست که موقتی هستند و پس از چند هفته از بین خواهند رفت .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز