خبرگزاری کار ایران

بهترین روش کنترل مصرف نیکوتین و ترک سیگار

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۸۵

مطالعات ثابت کرده که مصرف ویپ بدون نیکوتین و یا استفاده از درصد های مختلف نیکوتین  بسیار  تاثیر گزار است در کنترل مصرف نیکوتین و افراد را کمتر در معرض اعتیاد قرار می‌دهند. در استفاده از ویپ ها می توان از انواع مختلف مایعات ویپ استفاده کرد که هر کدام درصد های مختلف نیکوتین را دارا هستند و همچنین طعم های مختلف را شامل می شوند و از طعم های میوه ای تا طعم های دسری را شامل می شوند. به همین علت در استفاده از آن آزادی عمل بسیار زیادی را دارا هستید.

بهترین روش کنترل مصرف نیکوتین و ترک سیگار

ترک سیگار با جویس‌های بدون نیکوتین

سیگار کشیدن در زندگی یکسری از افراد به عنوان جزء جدا نشدنی تبدیل شده است. اگر در نزدیکان و دوستان خود دقت کرده باشید، افرادی را مشاهده خواهید کرد که بخاطر مضرات سیگار از جمله : خراب شدن دندان‌ها، ریه‌ها، ابتلا به سرطان، تنگی نفس و غیره می‌خواهند برای همیشه آن را کنار بگذارند اما هیچ روش درست و مطلوبی پیدا نمی‌کنند. همین جاست که ترک سیگار با ویپ بسیار کمک کننده است.

دانشمندان روش‌های مختلفی را برای ترک سیگار که شامل ورزش یوگا، آدامس‌های نیکوتین‌دار، ویپ  ها و غیره ابداع و ارائه داده‌اند. ولی نباید خودمان را گول بزنیم زیرا تمامی راه‌های ذکر شده نمی‌توانند به صورت تضمینی و برای همیشه سیگار را کنار بگذارند یا ترک کنند.

وقتی شما سیگار می‌کشید با هر بار کامی که می‌گیرید به غیر از نیکوتین، دود حاصل از سوختن کاغذ، چسب را وارد ریه‌ها و بعد به مغزتان منتقل می‌کنید. برای کنترل کردن میزان نیکوتین مصرفی بدن یکی از بهترین روش ها استفاده از ویپ است زیرا شما می توانید با استفاده از ایجویس های مختلف با درصد نیکوتین های مختلف میزان مصرف خود را تحت کنترل بگیرید.

در ادامه ما شما را با چندین توصیه برای کنترل کردن میزان مصرف نیکوتین خود راهنمایی خواهیم کرد.

در ابتدا از ویپ با میزان نیکوتین مورد نیاز خود استفاده کنید

نظر بسیاری از متخصصان این است که بسیاری از افراد نمی توانند به طور یکباره مصرف سیگار را ترک کنند پیشنهادی که این متخصصان به این افراد می دهند خرید ویپ است تا در ابتدای فرایند ترک سیگار از  دستگاه ویپ با درصد نیکوتین مورد نیاز خود استفاده کنند و در طول زمان درصد نیکوتین را کم کنید تا زمانی که از مایعات بدون نیکوتین استفاده کنید بعد از این مرحله در بیشتر افراد اعتیاد روانی به دود باقی خواهد ماند و استفاده از ویپ های بدون نیکوتین که فقط دود تولید می کنند می تواند کمک کننده باشد.

بهترین روش کنترل مصرف نیکوتین و ترک سیگار

جویس‌های بدون نیکوتین همیشه در دسترس هستند

مایعات مورد استفاده در دستگاه های ویپ(ایجویس) به دو دسته جویس ها وسالت نیکوتین ها تقسیم می‌شوند که منظور ما از مایعات ویپ بدون نیکوتین جویس ها هستند. تهیه جویس ها در تهران با وجود فروشگاه های آنلاین و حضوری مختلف امری بسیار آسان است اما مساله ای که بسیار مهم است کیفیت این جویس ها است که متاسفانه برخی از فروشگاه ها برای کسب سود بیشتر از مارک هایی با کیفیت های بد استفاده می کنند اما برخی از عرضه کنندگان جویس بدلیل وارد کننده بودن، بهترین کیفیت را از بهترین برند ها ارائه میدهد. در این بین برای خرید جویس در تهران یکی از بهترین گزینه ها فروشگاه جویس لند است که با توجه به میزان رضایت مشتری ها از کیفیت محصولات خود همیشه مشتریان جدید را به سمت خود جذب می کند.

مایعات بدون نیکوتین حس نرم‌تری دارند

مایعات بدون نیکوتین و در کل دستگاه های ویپ حس نرم تری را به فرد منتقل می کنند آن هم به این دلیل است که در دستگاه های ویپ دود بدون وجود احتراق ایجاد می شود و همچنین چون برخلاف سیگار که دود حاصل از سوختن کاغذ سیگار  به ریه وارد می شود احتراق کاغذی وجود ندارد حس نرم تری هم منتقل می کند.

بهترین روش کنترل مصرف نیکوتین و ترک سیگار

اعتیاد روانی به دود را می‌توانید با مایعات بدون نیکوتین کنترل کنید

مساله ای که برای افراد سیگاری به وجود میاد اعتیاد روانی به بیرون دادن دود است که ممکن است حتی بعد از ترک سیگار  هم کمبود آن را حس کنند. راهکاری که معمولا برای این افراد توصیه می شود استفاده از ویپ همراه با جویس های بدون نیکوتین است تا در حالی که احتیاج خود را به بیرون دادن دود را ارضا کنند در عین حال دوباره به مصرف نیکوتین باز نگردند.

کلام آخر

این روش برای کنترل کردن مصرف نیکوتین یکی از موفقیت آمیز ترین روش ها است و همچنین دارای سختی کمی هم است زیرا فرایند کنترل مصرف نیکوتین در طول زمان اتفاق می افتد و فرایندی یکباره نیست.

فروشگاه جویس لند در طول زمان فعالیت خود همواره به دنبال آگاهی دادن این مساله به مخاطبان خود است و تمام تلاش خود را کرده است که اعتیاد به سیگار را کم کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های ویپ و مایعات مورد استفاده در ویپ با جویس لند تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

شماره های فروشگاه جویس لند :  09909508757   /    09190625333

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز