خبرگزاری کار ایران

"همسایه"، نزدیک ترین فروشگاه تخصصی خرید تلویزیون در کنار شما

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۱۴۷

خرید تلویزیون اورجینال و با کیفیت یکی از دغدغه های مهم هر خانواده ای است که قطعاً سطح کیفیت سرگرمی و اوقات فراغت شان را تحت تاثیر قرار می دهد. در مسیر انتخاب تلویزیون وسوسه های زیادی سر راه تان سبز می شوند، برندهای مختلف می خواهند دل تان را به دست بیاورند و از همه بدتر فروشنده های  منفعت طلب جلوی راه تان پدیدار می شوند. در این مسیر پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که بخواهید تلویزیون جدیدتان را از آن خریداری کنید کمی چالش بر انگیز و طاقت فرساست. همسایه فروشگاه تخصصی تلویزیون و سیستم صوتی است که با شعار نزدیکترین فروشگاه به شما شروع به فعالیت کرده است. در بخش بعدی معرفی این فروشگاه ذکر شده است.

همسایه یک وبسایت تخصصی بررسی، مقایسه و خرید تلویزیون و سیستم صوتی است. شما می توانید مدل های مخلتف تلویزیون ها را به صورت کاملا تخصصی بررسی کنید و بهترین گزینه را متناسب با نیاز و بوجه ی خود انتخاب کنید.

یکی از مشکلات فروشگاه های اینترنتی متنوع نداشتن تیم متخصص و کارشناس های خبره است، همین باعث می شود در مشاوره و راهنمایی خریداران درست عمل نکنند، اما Hamsaye با تمرکز صرف بر روی تلویزیون و سیستم صوتی و بهره وری از تیم تخصصی کارشناسان می تواند در خرید بهترین تلویزیون با مناسب ترین قیمت به شما کمک کند. همسایه در کنار شماست تا با بهترین قیمت، مناسب ترین کالا را برای خانه تان خریداری کنید.

فروشگاه تخصصی تلویزیون های اورجینال

Hamsaye.net به عنوان فروشگاه تخصصی تلویزیون تنوع بالایی در جدیدترین و معتبر ترین تلویزیون های روز دنیا دارد. شما می توانید تلویزیون های مختلف را با انواع فناوری های نمایشی از جمله نمایشگرهای اولد، کیولد، نانوسل و نمایشگرهای جدیدتر همچون کیوند و نئو کیولد خریداری کنید. تلویزیون های ال ای دی هم بخش لاینفک نمایشگرهای پرفروش همسایه را تشکیل می دهند. همانطور که در ابتدا هم اشاره شد علاوه بر تلویزیون می توانید انواع سیستم صوتی های مختلف را نیز خریداری نمایید. ساندبار، سینمای خانگی، اسپیکرهای قابل حمل و بلوتوثی از برندهایی همچون سونی، ال جی، JBL، سامسونگ و غیره در این میان موجود هستند.

"همسایه"، نزدیک ترین فروشگاه تخصصی خرید تلویزیون در کنار شما

انواع تلویزیون های ال جی

ال جی به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای جهانی سهم زیادی در تولید لوازم خانگی علل خصوص تلویزیون دارد. تنوع تولیدات lg در زمینه تلویزیون بسیار بالاست و تقریباً با هر بودجه ای می توانید یک تلویزیون با کیفیت خریداری کنید. تلویزیون های اولد، نانوسل، کیوند و ال ای دی این برند انواع مختلفی دارند و در سایزهای مختلف تولید می شوند. چه گیمر حرفه ای باشید و چه یک کاربر معمولی ال جی تلویزیون مخصوص شما را تولید کرده است. سیستم صوتی های الجی هم تنوع بالایی دارند و می توانید از ساندبار گرفته تا ایکس بوم و اسپیکرهای شارژی LG را خریداری کنید.

تلویزیون و سیستم صوتی سامسونگ

همچون برند الجی، تلویزیون و سیستم صوتی های سامسونگ هم محبوبیت بالایی دارند. در واقع این دو برند رقبای سرسختی از یک دیار هستند و بر سر بهترین بودن رقابت می کنند. سامسونگ انواع تلویزیون های کیولد، نئو کیولد، کریستال ال ای دی را تولید می کند و در بین این مدل ها از نوآوری های مختلف استفاده کرده است. تلویزیون های QLED سامسونگ بیشتری میزان فروش و اعتبار را در بین مدل های مختلف این برند دارند و هر ساله در لیست پرفروش ترین ها خود را جای می دهند. این برند کره ای در حوزه سیستم صوتی هم نامدار است اما همچون ال جی تنوع بالایی در سیستم صوتی و اسپیکر ندارد و یک ذره فعالیت هایش در این زمینه کمتر است. ساندبار های سامسونگ قابلیت های جذابی دارند که ارزش خرید شان را بالا می برد، نمونه ای این قابلیت ها کیو سمفونی است که می توانید در همسایه بیشتر با آن آشنا شوید.

تلویزیون و سیستم صوتی سونی

تلویزیون های سونی به عنوان یکی از رقبای قدر کره ای ها، سهم قابل توجهی از بازار را در دست دارند اما به اندازه ال جی و سامسونگ فروش زیادی ندارند. به هر حال سونی کیفیت ساخت واقعاً عالی دارد و کمی قیمتی بیشتری برای محصولاتش در نظر می گیرد. سیستم صوتی های سونی اما از ال جی و سامسونگ پرفروش تر هستند. شیک های سونی به عنوان اسپیکرهای اسپرت و ساندبار های با کیفیت این برند واقعاً در خصوص صدا عالی عمل می کنند.

برندهای شیائومی، هایسنس و ...

همانطور که اشاره کردیم همسایه تنوع بالایی در تلویزیون ها دارد و می توانید از برندهای مختلف خرید تان را انجام دهید. شیائومی، هایسنس، پاناسونیک و فیلیپس از برندهای نام آشنای دیگری هستند که خیلی رقبای سرسختی همچون سونی، سامسونگ و ال جی نیستند اما به هر حال فروش قابل ملاحظه ای دارند و طرفداران خاص خودشان را دارند. به هر حال این برندها از مهم ترین و شناخته شده ترین های جهانی و رقابت بین الملل هستند.

بررسی کارشناسانه و قابل اعتماد تلویزیون

تا به اینجای کار در مورد محصولات موجود در فروشگاه همسایه صحبت کردیم، حالا وقتش شده که در مورد انواع خدمات همسایه صحبت کنیم. علاوه بر معرفی و فروش انواع تلویزیون ها، هر محصول در همسایه به صورت تخصصی بررسی می شود تا نقاط قوت و ضعفش برای خریداران کاملاً شفاف شود. شما می توانید با نظر کارشناسان همسایه بهترین مدل ها را انتخاب کنید و یک عمر از کیفیت عالی تلویزیون ها استفاده کنید. از خوبی های فروشگاه همسایه بررسی حرفه ای و کارشناسانه محصولات است که خیال تان را از هر بابت راحت می کند.

"همسایه"، نزدیک ترین فروشگاه تخصصی خرید تلویزیون در کنار شما

مقایسه همه جانبه محصولات

همه چیز در بررسی تخصص پایان نمی یابد، مقایسه همه جانبه و حرفه ای محصولات با همدیگر، یکی دیگر از بخش های تخصصی همسایه است که دید بهترین برای خرید تلویزیون به شما می دهد. اینکه ویژگی های مختلف تلویزیون ها را با هم بسنجید و بهترین گزینه را انتخاب کنید، یک فرصت استثنایی است که می تواند برای خریدی آگاهانه بسیار مفید باشد. تلویزیون های جدید و مدل های قدیمی تر با همدیگر مقایسه میشوند، همچنین انواع مدل ها از برندهای مختلف در کنار هم قرار می گیرند و بهترین ها انتخاب می شود.

قیمت تلویزیون در فروشگاه همسایه

بخش قابل توجه دیگری که در مورد فروشگاه همسایه وجود دارد، تفاوت قیمت تلویزیون این فروشگاه با سایر فروشگاه های موجود است. به دلیل استراتژی های کاری، خرید محصولات از دبی و عرضه مستقیم به شهر و استان های ایران قیمت تلویزیون های همسایه در مقایسه با فروشگاه های دیگر بسیار پایین تر خواهد بود. می توانید قبل از تکمیل فرایند خرید قیمت های چند فروشگاه را بررسی کنید و در نهایت متوجه تفاوت قیمتی همسایه با دیگر فروشگاه های موجود خواهید شد.

اصالت کالاها با ضمانت کیفیت

از خوبی های همسایه این است که فرصت تست محصول قبل از پرداخت مبلغ برای خریداران در نظر گرفته شده تا هم از نظر اصالت و هم از نظر سلامت کالاها را بررسی کنند و بعد از اطمینان از همه چیز، نسبت به تصویه حساب مبلغ کامل اقدام کنند. همه تلویزیون و سیستم صوتی های همسایه با ضمانت اصالت به فروش می رسند، پس خیال تان از اورجینال بودن راحت است، یکی دیگر از موضوعات قابل توجه حفظ سلامت محصول در طی ارسال است. همسایه این شرایط را در نظر گرفته تا قبل از تسویه حساب محصول را به صورت کامل بررسی کنید مبادا مشکلی داشته باشد. برای اطلاع از شرایط خرید و دریافت کالا می توانید با کارشناسان همسایه بیشتر در این مورد صحبت کنید.

خرید تلویزیون از همسایه

در صورتی که قصد خرید تلویزیون جدید 2022 یا 2021 را دارید می توانید به وبسایت همسایه مراجعه کنید و محصولات جدید فروشگاه را مشاهده کنید. در مرحله بعد با کارشناسان حرفه ای همسایه تماس بگیرید و در خصوص قیمت تلویزیون و شرایط ثبت سفارش اطلاعات بیشتری کسب کنید. فراموش نکنید مهم ترین چیز در خرید اینترنتی معتبر بودن فروشگاه و اصالت کالاهای آن است، که در همسایه همه این شرایط موجود می باشد.

برگرفته از وبسایت همسایه: https://hamsaye.net/

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز