خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل های کیش از نظر مردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۸۳۱

انتخاب اقامتگاه مناسب بعد از تعیین مقصد، یکی از مقدمات مهم برای هر سفر است که چالش های خاص خود را دارد. حالا تصور کنید مقصد مورد نظر یکی از پرطرفدارترین مکان های گردشگری نیز باشد که اهمیت رزرو هتل قبل از سفر را دو چندان می کند. جزیره زیبای کیش در خلیج همیشه فارس، جزو همین مناطق گردشگری محسوب می شود. آشنایی با بهترین هتل های کیش از نظر مردم، انتخاب را برای شما آسان می کند.

مردم چه هتل هایی را در کیش بیشتر دوست دارند؟

از نظر مردم برای کسانی که جزیره زیبای کیش را برای سفر انتخاب می کنند، قطعا قدم زدن در ساحل و تفریحات آبی بسیار لذت بخش می باشد. دیدن طلوع و غروب طلایی در ساحل خلیج فارس آرامشی وصف نشدنی ایجاد می کند. این آرامش در محیط زیبا و امن هتل های 5 ستاره کیش با امکانات و تجهیزات استاندارد، دو چندان خواهد شد. همه دوست دارند با توجه به علایق و بودجه خود، بهترین هتل را برای رزرو انتخاب کنند.

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که چرا نام بعضی از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش مانند هتل داریوش کیش، هتل مارینا پارک، هتل ترنج و هتل ویدا کیش بیشتر به گوشتان خورده است؟! این محبوبیت در بین مردم بی دلیل نیست. ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از آن ها برای سرویس دهی به مسافران و هم چنین تجربه های خوب و دلنشین از اقامت در آن ها، باعث شده است این هتل های 5 ستاره بیشتر برای رزرو پیشنهاد شده و آوازه آن ها دهان به دهان در بین مردم بچرخد.

انتخاب بهترین هتل های کیش از نظر مردم

انتخاب بهترین هتل کیش از نظر مردم، مستلزم داشتن شرایط مشخصی است که آرامش و رفاه را برای مسافران آن تضمین می کند. شما به عنوان مسافر باید با در نظر گرفتن این امکانات و هزینه مورد نظر برای سفر، به رزرو بهترین هتل اقدام کنید. از نظر مردم، ملاک های مهم انتخاب هتل شامل موقعیت مکانی، معماری و دکوراسیون، آرامش و بهداشت، پرسنل مجرب، امکانات تفریحی و ورزشی و از همه مهم تر قیمت مناسب می باشد. با بررسی این ویژگی ها در هتل های 5 ستاره، انتخاب بهترین هتل برای شما آسان می شود.

بهترین هتل های کیش از نظر مردم

هتل مارینا پارک کیش، بهترین هتل ساحلی از نظر مردم

  • موقعیت مکانی: دسترسی به ساحل زیبای جزیره کیش و تفریحات آبی از مهم ترین انگیزه های مسافران برای انتخاب این جزیره به عنوان مقصد است. مردم دوست دارند بعد از یک استراحت کوتاه یا صرف وعده غذایی در کمترین زمان ممکن به ساحل رسیده و از قدم زدن در کنار آب یا بازی های آبی مختلف لذت ببرند. با رزرو هتل مارینا پارک کیش به بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی و تمام ویژگی های مهم از نظر موقعیت دسترسی خواهید داشت. با رزرو اتاق در این هتل زیبا و مدرن، خیالتان از تنوع تفریحات آبی و نزدیک بودن به ساحل خلیج فارس راحت باشد. از نظر مردم این هتل زیبا با توجه به موقعیت مکانی که دارد، بهترین تفریحات و سرگرمی های آبی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

  • معماری و دکوراسیون: معماری منحصر به فرد هتل مارینا یکی از جاذبه های آن برای رزرو است. محوطه این هتل به گونه ای طراحی شده است که مسافران علاقه دارند در آن قدم بزنند و از صرف نوشیدنی و غذا در کافی شاپ ها و رستوران های آن لذت ببرند. بنای ساختمان نیز به شکل ستاره دریایی ساخته شده است که برای بسیاری از مردم جذاب است.

  • آرامش و بهداشت: نظرات و تجربیات مسافران نشان می دهد که در هتل مارینا پارک، محیطی امن و آرام همراه با رعایت نکات بهداشتی مانند سرویس تهویه مطبوع، خدمات نظافت منظم، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی برای اقامت آن ها فراهم شده است.

  • امکانات تفریحی و ورزشی: کلوپ ورزشی شامل تیوپ سواری، پاراسل و قایق بادبانی، غواصی، ماهیگیری در آب های عمیق، زمین تنیس، ماساژ، دوچرخه سواری و سالن بدنسازی.

  • قیمت: از نظر کسانی که در هتل مارینا پارک اقامت داشته اند، قیمت رزرو اتاق های آن متناسب با امکاناتی است که در اختیار مسافران قرار می دهد.

بهترین هتل های کیش از نظر مردم

دلایل محبوبیت هتل داریوش کیش از نظر مردم

  • موقعیت مکانی : این هتل زیبا در شمال شرق جزیره کیش و نزدیک ساحل قرار دارد. فاصله آن تا فرودگاه بین المللی کیش، حدود 10 دقیقه و تا جاذبه های گردشگری جزیره مانند کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر قدیمی حریره با خودرو حدود 15 دقیقه است. هتل داریوش به مراکز خرید و مجتمع های تجاری نیز نزدیک است و فاصله تقریبی 5 تا 10 دقیقه ای دارد.

  • معماری و دکوراسیون: در ساخت هتل داریوش از اثر باستانی زیبای تخت جمشید الهام گرفته شده و سر ستون های ورودی هتل، یادآور این بنای تاریخی و زیبا می باشد. به علاوه دکوراسیون داخلی هتل و دیزاین اتاق های آن بسیار شیک و مدرن می باشد. هتل داریوش از نظر مردم زیباترین معماری و دکوراسیون را در بین هتل های 5 ستاره دارد.

  • آرامش و بهداشت: تمام اتاق های هتل داریوش، به سرویس بهداشتی و حمام کامل و به روز مجهز هستند و نیروهای خدماتی مجرب به طور منظم به نظافت اتاق ها و سایر فضاهای هتل می پردازند. زیبایی محوطه، لابی و چشم انداز اتاق ها باعث آرامش بیشتر مسافران شده است.

  • امکانات تفریحی و ورزشی: استخر، سونا و جکوزی، زمین تنیس، زمین پینت بال، سالن بدنسازی، غواصی.

  • قیمت: در نگاه اول قیمت رزرو اتاق در هتل داریوش کمی زیاد به نظر می رسد ولی در مقایسه با امکانات و خدماتی که این هتل 5 ستاره ارائه می دهد، مناسب است.

هتل ویدا کیش، چهارمین هتل برتر از نظر مسافران

  • موقعیت مکانی: این هتل مدرن و شیک، در منطقه پرطرفدار کیش با فاصله ای کوتاه از ساحل، مجتمع های تجاری و مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف واقع شده است.

  • معماری و دکوراسیون: در دیزاین هتل ویدا از اشکال هندسی مفهومی استفاده شده است که منطبق با معماری مدرن می باشد. لابی این هتل بسیار مجلل و شیک است.

  • آرامش و بهداشت: محیط آرام و منظره دل انگیز دریا آرامش خاصی به فضای هتل ویدا داده است و شما می توانید ساعت ها با تماشای ساحل دریا به استراحت بپردازید. این مجموعه تمام تجهیزات بهداشتی مانند تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مجهز و روم سرویس 24 ساعته را برای میهمانان خود فراهم می کند.

  • امکانات تفریحی و ورزشی: استخر سر پوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی.

  • قیمت: هتل ویدا کیش با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مناسبی دارد و از نظر مردم رزرو اتاق در این هتل مقرون به صرفه است.

سخن آخر

ویژگی های بهترین هتل از نظر مردم برای اقامت ممکن است متفاوت باشد و هر کس با توجه به علائق شخصی و بودجه مورد نظر، هتل خاصی را انتخاب کند. ولی با بررسی تجربیات مختلف مسافران، هتل داریوش کیش، هتل مارینا پارک و هتل ویدا کیش بهترین هتل های کیش از نظر مردم هستند. در هر کدام از این هتل های شیک و زیبا سعی شده است با ارائه بهترین خدمات، تا حد امکان رضایت مسافران جلب شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز